۰
علیرضا جهانبخش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند گفت: می‌دانم کیفیت‌هایی دارم که می‌توانم به تیم کمک کنم؛ برای من مهم است که با زور در جایی نمانم.

علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با تلویزیون فاینورد درباره حضورش در این تیم هلند و شهر روتردام اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*زمانی که در نایمخن و آلکمار بازی می‌کردم، خیلی به روتردام نمی‌آمدم، اما الان احساس بسیار خوبی در روتردام دارم. اینجا باشگاه و شهر بسیار خوبی است بخصوص استادیوم خوبی دارد.

*وقتی آرنه (سرمربی فاینورد) با من تماس گرفت، احساس بسیار خوبی داشتم که باشگاه بزرگی مثل فاینورد به من علاقه دارد. بعد از مشورت درباره باشگاه و شهر روتردام، تصمیم گرفتم پیشنهاد باشگاه‌های خارج از هلند را رد کنم و به فاینورد بیایم.

*می‌دانم کیفیت‌هایی دارم که می‌توانم به تیم کمک کنم. برای من مهم است که با زور جایی نمانم.

*تا حدی به این دلیل که من آماده سازی را از دست دادم و به سرعت با یک باشگاه جدید سازگار نمی‌شوم. زمانی که به آلکمار، نایمخن و برایتون هم رفتم، شرایط اول همیشه برایم سخت بود. همیشه چند ماه طول کشیده تا احساس کنم در خانه هستم.

*حالا مردم را می‌شناسم، احساس خوبی دارم و در تعطیلات زمستانی توانستم خودم را برای به خوبی برای نیم فصل دوم آماده کنم. به همین دلیل است که اکنون اوضاع بهتر شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی