نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
۲۰ |
۵
وحید امیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نکته‌ای که در خصوص گرفتن معافیت پزشکی توسط وحید امیری وجود دارد این است که ۴ پزشک متخصص او را در چند مرحله معاینه و مدارکش را بررسی کردند و سپس رای به معافیت وحید دادند.

اردیبهشت ماه سال ۹۳ بود که علی دایی در مصاحبه‌ای جنجالی از جعلی بودن کارت پایان خدمت علی حمودی، بازیکن وقت سپاهان خبر داد. همان اظهارات کافی بود تا کلید یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های تاریخ فوتبال ایران خورده شود و پای بازیکنان زیادی به آن باز شود؛ پرونده‌ای به نام سرباز گیت!

سرباز گیت، دامن چندین بازیکن را گرفت. بر اساس اظهارات پارسال سردار باران چشمه، سرپرست وقت تربیت بدنی نیروهای مسلح، کارت پایان خدمت حدود ۱۳۵ فوتبالیست در لیگ برتر و لیگ دسته یک، جعلی بوده است. البته فقط در سال ۹۳ فقط نام تعدادی از آن‌ها رسانه‌ای شد که آرش افشین، حسین ماهینی، سروش رفیعی و مهرداد پولادی بازیکنان شاخص‌اش بودند.

البته سردار باران چشمه، در مصاحبه‌ای که سال ۹۹ انجام داده، نام وحید امیری را هم در کنار این اسامی مطرح می‌کند و توضیح می‌دهد که این اسامی در تیم‌های نظامی خدمتشان را گذرانده‌اند. در حالی که در کارنامه وحید امیری، حضور در تیم‌های نظامی دیده نمی‌شود.

با این حال در سال ۹۹، خدمت سربازی وحید امیری چندان مورد توجه قرار نگرفت تا روزهای اخیر که سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، بازیکنان استقلال مشمول خدمت وظیفه شدند و باید به دوره آموزشی بروند. البته دوباره مطرح شدن این موضوع فقط به خاطر اظهارات سردار باران چشمه نیست، بلکه اظهارات اخیر وحید امیری و تناقض آن با صحبت‌های قبلی‌اش باعث شده که صحت کارت پایان خدمت این بازیکن ملی‌پوش و بااخلاق فوتبال ایران زیر سوال برود.

نکته جالب در خصوص معافیت وحید امیری این است که در همان زمان مسئولان نظام وظیفه این بازیکن را دو بار به کمیسیون پزشکی فراخواندند. 

نکته ای که در خصوص گرفتن معافیت پزشکی توسط وحید امیری وجود دارد این است که ۴ پزشک متخصص او را در چند مرحله معاینه و مدارکش را بررسی کردند و سپس رای به معافیت وحید دادند. طبق قوانین نظام وظیفه، امیری ابتدا با رفتن به یکی از بیمارستان‌های مورد تایید نظام وظیفه مورد معاینه قرار گرفت و بعد از آن به کمیسیون پزشکی نظام وظیفه رفت. 

در آنجا هم ۳ پزشک متخصص و مورد اعتماد سازمان نظام وظیفه امیری را به صورت دقیق و در ۲ مرحله معاینه کردند و بعد از تایید مشکل پزشکی او و مدارکش، رای به معافیت این بازیکن بی حاشیه و البته توانمند دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبالی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    عجب روزگاریه. این بنده خدا شاید یکی از این بیماریهای مربوط به معافیت داره که شاید روش نمیشده بگه. یعنی ملت ی کاری میکنن که کلا زندگیتو بزاری تو اینترنت.
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      طرف بدنسازه، اومده کل پزشکهای متخصص کمیسیون و در اصل نظام پزشکی رو برده زیر سوال، یه نفر نیس شاکیش بشه به همین راحتی!!
    • محسن IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      حتی اگر بیماری داشته باشه مانعی برای فعالیت و تحرک ایشون نیست و مانع رزم ایشون هم نمی شه. اینو خودشون با دوندگی های بیش از 90 دقیقه ایشون اثبات کردند.
    • هوادار IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      شنیدم اگر فردی معافیتهای اینجوری داشته باشه نظام وظیفه تا ۵۱ سالگی این حق رو داره که آن فرد رو به خدمت فرا بخواند چنین چیزی درست است ؟
  • عبدالله IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آقا امیری کارش درسته.
  • 6 IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    كيسه ها كجاييد هوچيگرا دقيقا كجاييد؟
  • مهدي آنتي لنگ IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    به اين ميگن رپرتاژ خبري ، اين خبر رو ٣ روز پيش كار كردين بازم تكرار ميكنيد كه مثلاً كار وحيداميري قانوني بوده در صورتي كه هر ٤ تا پزشك ممكنه مثل پزشكايي باشن كه تو جريان سرباز گيت معافيت قانوني صادر كردن اما در حقيقت پول گرفته بودن
  • شیشتایی توهمی DE ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    چهارتا پزشک متخصص معافیت امیری رو تایید کردن بعد استقلالیای متوهم میگن معافیت امیری جعلیه . احتمالا اینها بیشتر از پزشک های مملکت می‌فهمن ! اینها همش به خاطر گمراه کردن ذهن افکار عمومی نسبت به دوتا سرباز فراری هاشون هست که یکیشون ۷ ماهه داره غیر قانونی واسه استقلال بازی میکنه و تمام بازیاشون با مرادمنگ باید سه هیچ بازنده بشه وگرنه چرا بعد از سالها یادشون افتاده معافیت امیری جعلیه ؟ چرا اونروزی که امیری تو دربی گل زد اعتراص نکردن معافیت امیری جعلیه ولی الان که گند سرباز فراری هاشون دراومده یاد امیری افتادن ؟
  • مهران IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    این بار دوم هست که در چند روز اخیر خبر ورزشی این مطلب رو میذاره و البته هر چهار متخصص باید اخراج بشوند اگر اراجیف خبر ورزشی درست باشه چیزی که مشخص هست وحید امیری در همون سال ۲۸ بازی برای تیمش کرده و سه سال بعد گفته معافیت تحصیلی دارم و این پرونده در ساعت غیر اداری دستکاری شده یقینا باید پیگیری بشه و رسانه هایی مثل خبر ورشی که درحال ماست مای هستند هم بررسی بشوند شاید عده ای در همین سایت خبرورزشی پول میگیرند تا له یا علیه بازیکنی پرونده سازی یا پاک کنند به زودی دادگستری به ماجرای خبر ورزشی ورود خواهد کرد
  • صمدقلی US ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    نظر چهار تا پزشک متخصص که اون هم دو بار اعلام شده اصلا مهم نیست و ارزشی ندارد . مهم نظر فتل ترقه که پول داده مدرک خریده ، ساقی جک تری دی و کمک ساقی ، حنیف ملقب به بچه غول با سه کلاس سواد ، پیشکسوت متخصص در امور سنتی و صنعتی و استاد نوری فر است . این نفرات هستند که صاحب نظر هستند .
  • مجهول الهویه US ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    اگر ۴۰۰ پزشک هم تایید کنند، نرود میخ آهنین در سنگ.
  • شهران IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    اگر صد تا متخصص هم بررسی کرد۶ باشند باز هم جای سوال دارد که چگونه معاف دائم شده در حالی که داغون خر از این فرد معاف هز رزم یا موقت میشوند این که هز آدم سالم هم یک پله بالاتره !!واگر عمل وهریکوسل کرده تاریخش هم ذکر بشه!!
  • شهران IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    اصرار خبر ورزشی بر معاینه چند باره بیانگر اینه که باید از این رسانه هم تحقیق به عمل بیاد که شاید بازوی رسانه ای این باند فساد هستند بیصبرانه منتظر برخورد قاطع قوه قضاییه هستیم
  • لنگ قهرمان آسیا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    یعنی فقط به ۴ تا پزشک رشوه داده ؟من فکر می کردم تا بخوای معافیت پزشکی بگیری باید حداقل به ۴۰ پزشک رشوه بدی
    • !!! US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      چهار روز دیگه نمیخوای بری تو یه وجب جا؟. وجدان داشته باش بخاطر یه فوتبال بی ارزش بالاخره یا این قهرمان میشه یا اون.
  • محمد IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    خوب اگر میشه با چهار تا پزشک کار رو درست کرد من واسه پسرم به ده تا پول میدم کاری نداره
  • محمد IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    چرا هر دو روز یک بار این خبر رو کار میکنید !؟؟دقیقا هدفتون چیه!؟؟از کجا خط میگیرین !؟باید نظام وظیفه هر چند بهش اعتمادی نیست بررسی کنه
  • لنگی جام ندیده IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    سوال اینجاست که ایشون و امثال ایشون خدمت نمیکنن، برای تیمهای نظامی بازی میکنند بجای خدمتشون... ایشون میخاسته برای تیمهای نظامی بازی کنه نمیخاسته بره خدمت که معافش کردن، ایشون در تیم ملوان یا فجر چکار میخاسته بکنه که نمیتونسته؟؟؟؟ چرا پس در لنگ میتونه؟؟؟؟ هواداران فهیم و باهوش و منطقی لنگ جواب بدن
  • عباس IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    کیسه بی ارزش هوچیگر
  • تاج IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    چطور معافیتی بوده که تونسته در تیمهای غیر نظامی بازی کنه اما نمیتونست در تیم نظامی بازی کنه ؟؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی