نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
۰ |
۵
علیرضا رضایی - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در حالی روز دوشنبه باید به مصاف نساجی مازندران بود که این دیدار برای یکی از بازیکنان استقلال دیداری خاطره انگیز و شاید بزرگترین اتفاق فوتبالی زندگی اش باشد.

علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم از تیم پیکان به استقلال پیوست، پس از تساوی استقلال مقابل فجر در شیراز در شرایطی که سید حسین حسینی گل بدی روی سرخوردن پایش جلوی دروازه (در دقیقه ۹۵ بازی) دریافت کرد از سوی کادر فنی به نیمکت تبعید شد تا رضایی در حضور محمد رشید مظاهری دروازه بان ۲۱ ساله استقلال برای نخستین بار در عمر فوتبالی اش تجربه پوشیدن دستکش‌های تیم بزرگ استقلال را بدست بیاورد. دستکش‌هایی که روزی امثال زنده یاد ناصر حجازی آن را به دست کرده بودند.

علیرضا رضایی در نخستین بازی‌اش برای استقلال مقابل نساجی مازندران به میدان رفت و توانست ۹۰ دقیقه دروازه تیمش را مقابل حملات پی در پی شاگردان ساکت الهامی بسته نگه دارد.

با توجه به اینکه حسینی این روزها در اوج آمادگی است و سه بازی متوالی است که گلی دریافت نکرده (آخرین گلی که استقلال خورد در هفته شانزدهم روبروی هوادار بود که بازی با نتیجه ۱-۲ به سود استقلال تمام شد) ولی این دروازه‌بان همچنان خاطره اولین بازی اش با لباس استقلال برای این تیم بزرگ را هرگز فراموش نخواهد کرد و قطعا بازی با نساجی از این بابت برایش اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

دیدار دو تیم روز دوشنبه نهم اسفند از ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی