خداداد عزیزی و علی دایی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در فدراسیون کودتا صورت گرفته و نمی‌دانم چرا دلایل عزل عزیزی‌خادم را توضیح نمی‌دهند.

خداداد عزیزی در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقات فدراسیون و عزل عزیزی‌خادم، نکته های تازه ای را مطرح کرد که با هم می‌خوانیم:

*کسانی که سال گذشته برای عزیزی‌خادم رای جمع می‌کردند، علیه او متحد شدند و او را عزل کردند. از این اتفاقات در فوتبال ایران دیده می‌شود. آقایانی که فوتبالی نیستند و به فوتبال ایران می‌آیند، حواس‌شان باشد که صندلی ریاست لرزان است.

*این صندلی ریاست فدراسیون از همه بیشتر برای عزیزی‌خادم لرزان بود. وی تیم ملی فوتبال ایران را با بهترین شرایط به جام جهانی برد اما در عرض یک هفته به راحتی تصمیم گرفتند او را عزل کنند. اتفاق نادری در فوتبال ایران رخ داد که هیات رییسه متحد شوند و رییس فدراسیون را برکنار کردند. فوتبال ایران پر از لابی است و عزیزی‌خادم هیچ کسی را برای خودش نگه نداشت.

*علی دایی حدود ۱۰ تا ۱۵ سال قبل گفته بود که هر کسی لابی قوی‌تری داشته باشد، کارش را راحت‌تر انجام می‌دهد. در فدراسیون هم همین اتفاق رخ داد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم در مجمع چه اتفاقی می‌افتد. طبیعا هر کسی که آن موقع لابی قوی‌تری داشته باشد، رای خواهد آورد. طبیعتا عزیزی‌خادم هم الان دنبال لابی‌گری است تا رای جمع کند.

*تغییرات فدراسیون به بدنه فوتبال ما ارتباطی ندارد. اسکوچیچ نتیجه گرفته و بی‌معرفتی است او را کنار بگذارند. فکر نمی‌کنم فدراسیون آنقدر پولدار باشد که مربی بزرگ بیاورد.

خداداد: یادتان می آید علی دایی درباره لابی چه گفته بود؟/ آقایان! صندلی ریاست به شما وفا نمی کند/ عزیزی خادم هیچ کس را برای خودش نگه نداشت

*پدیده از ابتدا هم وضعیت خوبی در لیگ برتر نداشت. در هفته پنجم یا ششم گفته بودم این تیم شانسی برای بقا ندارد. عده‌ای هم ناراحت شدند و می‌گفتند که این تیم در لیگ دهم خواهد شد یا رتبه تک‌رقمی کسب خواهد کرد. در حال حاضر که پدیده رتبه‌اش سه ‌قمی است و شانسی هم برای بقا ندارد. اظهار تاسف می‌کنم برای مسئولانی که از روز نخست این تیم را تحویل دادند و بی‌فکری کردند. پیشنهادی هم در این زمینه داده بودم اما مسئولان ما یا میلی به فوتبال در مشهد ندارند یا توانایی آن را ندارند که بحران‌ها را مدیریت کنند.

*جو فوتبال ایران فوتبالی نیست و از فضای فنی خارج شده و مدام در فضای جنگ و دعوا قرار دارد. هر تیمی که شکست می‌خورد، شکایت می‌کند. در دوره‌ای می‌گفتند که تیم‌ها بازیکن تقلبی و سرباز دارند. امروز هم به ۲۵ و ۳۰ سال قبل بازگشته‌ایم و مدام دنبال توجیه هستیم. اتفاقات فوتبال ایران که همه از هم شکایت دارند، برای من جالب نیست. متاسفانه این‌ها کثیفی‌های فوتبال است که رو شده است.

*در طرح سرباز، قهرمان و سرباز ملی نداریم. سرباز قهرمان کسی است که لب مرز با جانش بازی می‌کند. به عنوان مثال بازیکنی از رده پایه در تیم پدیده مشهد آغاز به کار می‌کند و تمام هزینه‌هایش را پدیده می‌دهد، ناگهان یک تیم نظامی به خاطر خدمت سربازی به راحتی او را می‌برد. این همه سال که پدیده برای او زحمت کشیده چه می‌شود؟ در حال حاضر بازیکنان سرباز به لحاظ قراردادی نابودند. حسین مهربان در پدیده یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون می‌گرفت اما در فجر ۱۰ میلیون تومان پول می‌گیرد. این موضوع با فوتبال حرفه‌ای تطابق ندارد اما یک مرد و انسان عادی مطابق قانون باید به سربازی برود. اینکه چگونه او را به خدمت سربازی ببرند، جای بحث دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حق IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    عزیزی خادم آدم پاکی بود باج نداد
    • حمید علوی CA ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      ادامه ی حرف علی دایی در مورد لابی این بود که خودش شد مربی تیم ملی!! (بعدش انگار که مردم رو سه نقطه فرض مرده باشه گفت من بارهات لابی کردم!!)
  • علیرضا IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    شایدم درست کار می‌کرد از ریشه زدن بخاطر منافعشون
  • پرهام IT ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    همین خدادا انگار بابت علی کریمی در سپید رود فحش نخورد! یادش نیست. بعد علی کریمی سپید رود رو یکار کرد؟ همین علی دایی رو هیشکی یادش نیست تا دیروز میگفت من قلالدادم تموم شده بود بعد یهو گفت محمود خوان نامه پایان مربی گری تیم ملی رو زد برام!!! جالبه ملتم که بت پرست نمیگن خداییش تیم ملی قشنگ بازی نمیکرد بعد گل های جناب دایی قبول زحمت کشیدهذولی ملت میان مقایسه میکنن با گل های رونالدو به تیم های اروپایی و دیگر تیم هایی که حتی در بازی دوستانه هم تیم ملی ما هیچ وفت باهاشون بازی هم نکرد بازی هم که کرد گل نتونست بزنه. پاس گل داد قبول ولی رونالدو چیکار میکنه در زمین؟! ب کم بساط اسطوره سازی و بت پرستی رو شما سایتا باید جمع کنین. همین کریمی و خداداد و علی دایی که شهریار شد اسمش موقع مدیران کثیف داشتن پول میگرفتن بازی میکردن!!! حالا جا نمیدنشون فوتبال کثیف شده؟!!!!! کاری ندارم کفاشیان عزیزی خادم و تاج چین ولی خدا بالا سر.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی