حمید استیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید استیلی اعلام کرد دعوت بازیکنان به تیم ملی فقط در اختیار سرمربی تیم ملی است.

در مورد محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن سرباز استقلال، حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. از یک طرف گفته می‌شود که آنها حداقل تا پایان فصل می‌توانند استقلال تیم به میدان بروند و از سوی دیگر این بحث مطرح شده که آنها ممکن است به سرعت به مرکز آموزشی اعزام شوند و سپس برای یک تیم نظامی بازی کنند.

تنها راهی که استقلالی‌ها امیدوارند از طریق آن، زمان اعزام یزدانی و مرادمند را به تعویق بیندازند، بحث ملی‌پوش بودن این دو بازیکن است که بر اساس آن، مهره‌های ملی‌پوش می‌توانند رفتن به خدمت سربازی را تا ۳۰ سالگی به تعویق بیندازند و حالا استقلالی‌ها امیدوارند جدا از یردانی، مرادمند هم شامل این قانون شود تا در صورت امکان، این بازیکن بتواند سربازی‌اش را به تعویق بیندازد. به همین دلیل در چند روز اخیر، اخبار و شایعات زیادی درباره دعوت از مرادمند به اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل کره جنوبی و لبنان به گوش می‌رسد تا او با حضور در اردوی تیم ملی، مشکلی برای همراهی استقلال نداشته باشد.

حمید استیلی سرپرست تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا مرادمند قرار است در اردوی بعدی تیم ملی حضور داشته باشد گفت: این موارد در حیطه اختیارات سرمربی است و آقای اسکوچیچ درباره مسائل فنی تصمیم خواهد گرفت، ایشان لیست بازیکنان دعوت شده را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهند داد و برای این موضوع باید تا زمان اعلام لیست باید صبر کرد. بنده تنها مسائل مربوط به مدیریت و سرپرتی تیم ملی را انجام خواهد داد و در مسائل فنی دخالتی ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاظم DE ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    بازیکنی که چندین هفته بازی نکنه به چه پرده تیم ملی میخوره .دو تا سرباز وقتی تو ایگ بازی رسمی نکنن چه دلیلی داره دعوت بشن؟
  • فیصل IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    بله متاسفانه طوری که به وضوح مشخصه اینه که این دو نفر رنگ خونشان با رنگ خون خیلی از جوونای ایران فرق داره و اینکه بعد از ۶ روز سپری شدن از زمان اعزام آنها و نرفتن سر خدمت نشون میده که چه دستهایی در کار است تا آقای مرادمند رو به لیست تیم ملی دعوت کنند ولو اینکه چند روز آینده خبر مصدومیت مجید حسینی و شجاع خلیل زاده هم از راه خواهد رسید و کنعانی محروم، و چه دلیلی بهتر از اینکه ما دفاع نداریم و کی بهتر از یزدانی و مرادمند و اصلا هم ربطی به فدراسیون و سردار و تیم رئیس کاپ هم نداره.
    • اس اس IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      معمولا کسانی که در مورد ماجرایی سینه سپر میکنند خودشون کمتر تن به اون ماجرا دادن و بیشتر اهل شعار دادن هستن دوست عزیز خودشما سربازی رفته اید ؟
  • فیصل IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    بله که خدمت رفتم و اتفاقا مشکلم همینجاست که وقتی یاد اون دوران و دردسراش میوفتم و مقایسه میکنم میخوام ببینم بعنوان یه ایرانی نه این دو نفر هر کس دیگه چه برتری نسبت به بنده و امثال بنده دارن که تا حالا نرفتن و دارن با اینا مماشات میکنن
  • زیرآب زن اعظم IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    این استیلی متخصص کله پا کردن مربی های خارجیه اسکوچیچ باید فاتحه خودشو بخونه
  • موحد IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    استیلی اصلا بازیکن باکیفیتی نه درتیم پرسپولیس ونه ملی بود دربازی ایران و آمریکا، یک توپ زرینچه سانت عالی کرد، شانسی خورد توسر استیلی، و رواشتباه دروازبان گل شد، ایشان الکی بزرگ شد، مانند پنالتی که بیرو شانسی ازرونالدو گرفت، خدا بده شانس
  • شمسعلی. GB ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    فعلا این دو نفر به سفارش سجادی و آجرلو و سمیعی از حالا به تیم ملی دعوت شدند
  • موتور گازی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    این آدم ناکارآمد به کجا وصله که هیچ وقت بیکار نمیمونه و از شغلی به شغل دیگه منتقل میشه؟؟
  • کمک معیشتی بهشون ساخته IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    مرادمند که ازقبل درحدتیم ملی نبود ودعوت نمیشد، حالا که درغیبت به سرمیبره وامکان دعوت به تیم ملی رانداره . یزدانی هم که سی سالشه وبایدبره خدمت. ودرغیبت به سرمیبره وسه ماه اضافه خدمت درانتظارشونه.
  • ببب IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    آدم قحطی بود استیلی شده سرپرست موریر تیم ملی حیف
  • امیر صناعی ها IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    پس چرا واسه محرومیت کنعانی داری نظر میدی و واسطه میشی که کمیته استیناف ببخشدش ؟!
  • صابر حسینی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    من نمیدانم چرا تمام ارکان‌تیم‌ملی را میخواهند از این تیم مافیایی انتخاب کنند مگر اینها شاخ دارند که دیگران‌ندارند .کریم باقری هاشمی استیلی .بعد میگن ما حکومتی نیستیم .اگه مافیایی و حکومتی نیستید پس چی هستید..بس کنید خجالت بکشید حالمون داره بهم میخوره از اینهمه تبعیض بین این تیم با کل تیمهای ایران
  • تاج دو ستاره IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    بدو برو ورق بازیتو کن . از ماجدی انتظار تبعیض نداشتیم. سرمربی امید، لنگی. سرپرست تیم ملی و دستیاران سرمربی لنگی..... یعنی چه؟
  • هورام CA ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اصلا این آدم بی مصرف رو بردن تیم ملی که نذاره بهترین مدافعان تاریخ لیگ ایران به تیم ملی دعوت شن . همون شعاع و عنعانی دعوت شن . حق این دو بازیکن هم تو تیم میلی خورده میشه . همان طور که قبلا حق ستاره های تاج مانند نوازی ، شاه فرهاد ، وریا ، مجاهد خزیراوی و ... خورده شد
  • ارتش سرخ IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اخه کیسه کش مگرشماپیش کسوت بدردبخوردارید که بیان توتیم ملی کارکنن اخه چی داریدچرایع چیزدارین روداریدخیلیم زیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی