نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عکس| اقدام هماهنگ استقلال و پرسپولیس برای درآمدزایی/ سرخابی‌ها مقابل تلویزیون ایستادند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای مذاکره درباره حق پخش غیرزنده مسابقات خود در برنامه‌های ورزشی صداوسیما، به عوامل این برنامه‌ها نامه‌ای ارسال کردند.

خبرورزشی - پس از تغییر و تحولات در نحوه درآمدزایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ابتدای این فصل و دریافت تبلیغات محیطی از سازمان لیگ، حالا دو باشگاه برای زنده کردن سایر درآمدهای خود نیز اقدام کرده‌اند.

این بار و در اقدامی مشترک، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به تهیه‌کنندگان برنامه‌های تلویزیونی شب‌های فوتبالی، فوتبال برتر، ورزشگاه و ورزش و مردم و همچنین مدیران واحد مرکزی خبر و شبکه خبر سیما خواهان رعایت حقوق دو باشگاه برای باز پخش بخش‌هایی از مسابقات و همچنین مصاحبه مربیان و بازیکنان دو تیم در این برنامه‌ها شده‌اند.

این نامه که به امضای مصطفی آجورلو و رضا درویش، مدیر عامل دو باشگاه رسیده است به این مسئله اشاره کرده که برنامه‌های مورد اشاره در صورت تمایل برای پخش موارد مورد اشاره، مذاکره کنند و در صورت عدم توافق، از حضور عوامل برنامه‌ها در ورزشگاه ممانعت خواهد شد و اقدام قانونی نیز صورت می‌گیرد. در زیر این نامه را مشاهده می‌کنید:

عکس| اقدام هماهنگ استقلال و پرسپولیس برای درآمدزایی/ سرخابی‌ها مقابل تلویزیون ایستادند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی