نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش معنادار آجورلو درباره استعفای مجیدی/ پرسپولیسی‌ها می‌خواهند کاری کنند شما وارد تصمیمی غلط شوید
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به بحث قصد فرهاد مجیدی برای استعفا از سرمربیگری این تیم پس از بازی با فجر واکنش نشان نداد.

مصطفی آجورلو پس از مراسم هم اندیشی با موضوع خصوصی سازی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لطف خدا جلسه خوبی بود. قصد ما هم این بود کارهای انجام شده در حوزه خصوصی‌سازی را به اطلاع پیشکسوتان برسانیم. همفکری و هم‌اندیشی انجام دادیم و ۴-۳ ماهی که شبانه روز همکاران من در مجموعه‌ خصوصی سازی کار کردند منجر به این شد که یک اتفاق غیرقابل باوری رخ بدهد. اتفاقی که در سنوات گذشته انجام نشد و همه در پایان سال یا سال بعد درگیر بودند که آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر؟

وی ادامه داد: به لطف خدا و با کمک قربان‌زاده و همکاری سجادی و خاندوزی چنین اتفاقی افتاد. البته تصور من این است یک اراده‌ای بالاتر از آنها در دولت و آقای رئیسی وجود داشت که بیش از پیش فرصت گذاشته و برنامه ریزی کردند. اراده دولت و مخبر، معاون اول رئیس جمهور هم بر این است این اتفاق بیفتد و ما هم در این ۴-۳ ماه شبانه‌روز در کنار کارهای روزمره باشگاه که هر روز با موانع مختلف از سوی دیگران مواجه شدیم در این زمینه کار کردیم. اکنون آدم می‌فهمد چرا استقلال در سال‌های گذشته قهرمان نشده است. در این ماه‌ها از زمین و آسمان، صبح و ظهر و شب  هر روز چوبی لای چرخ استقلال گذاشته شد. 

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: با صبوری و مدیریت این موضوع به بیرون انتقال داده نشد و به همین دلیل عصبانیت به هواداران ما منتقل نشد. همه تلاش ما بر این بود استقلال در صدر جدول بماند و امتیازاتش را با تیم دوم و تیم‌های بعدی بیشتر کند. از کادرفنی، فرهاد مجیدی، تک تک بازیکنان، هواداران خوب و باهوش و پیشکسوتانی که همراهی و حمایت کردند تشکر می‌کنم. از رسانه‌های همراه استقلال و به ویژه دوستان در فضای مجازی هم سپاسگزارم زیرا چاله‌هایی که رقبا و دیگران تعیین کرده را از استقلال دور نگه می‌دارند و با اطلاع رسانی آنها را خنثی می‌کنند. 

آجورلو اضافه کرد: درباره افرادی که که این همه درباره دو بازیکن ما دامن می‌زنند تا این نشود یا آن بشود و می‌خواهند استقلال را از حق قانونی خودش منع کنند، تعجب نمی‌کنم اما از دوستان خودم در حوزه نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه تعجب می‌کنم. آنها که می‌دانند قانون چیست و با قانون آشنایی دارند. خودشان در سال ۱۳۹۷ آیین نامه نوشتند که بازیکن در سطح ملی می‌تواند تا پایان ۳۰ سالگی به سربازی نرود. محمد حسین مرادمند ۲۸ سالش است و به اردو دعوت شده است. چرا این کار را می‌کنید؟ نزد آقای اشتری، مهری، زاده کمند و دیگر دوستان  رفتم و صحبت کردم. قطعا تمام وجود استقلال رعیات قانون است. 

وی درمورد اینکه آیا مسئولان نظام وظیفه برای استفاده از مرادمند و یزدانی به باشگاه استقلال مجوز داده‌اند، گفت: آنها نقطه نظرات متقابل و برداشتی از قانون دارند. باران چشمه، رئیس تربیت بدنی اسبق نیروهای مسلح در مصاحبه روز گذشته خود اعلام کرد بارها این کار معمولی را انجام داده‌ایم و این کار قابل انجام است. چرا کار انجام نمی‌شود؟ دوستانی به من از فضای مجازی اطلاعات داده‌اند. قانون باید رعایت شود. فضای مجازی یک طرف ندارد و آن طرف هم فضای مجازی دارد. مرادمند از لحاظ قانون بازیکن استقلال است ولی سیاوش یزدانی ۳۰ سالش پر شده است. 

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: البته امروز ششم است و یزدانی هشت اسفند ۳۰ سالش تمام می‌شود. به همین دلیل باید ۳ ماه دیگر او را فرا می‌خواندند. چرا زود یزدانی را فراخواندند؟ موضوع دوم هم این است که وی بازیکن ملی است. اگر از اینجا بیرون بیاید، کجا باید برود؟ پنجره نقل و انتقالات بسته است و نمی‌تواند به فجرسپاسی برود. سپاه هم در لیگ یک تیم ندارد. باید صبح تا شب به پادگان برود و  چه کار کند؟ اگر طرفدار تیم ملی هستید و شادی مردم و بازیکن این تیم را می‌پسندید، اگر می‌خواهید در مسابقات سال آینده یزدانی هم در کنار بازیکنان تیم ملی خوش بدرخشد و حاصل عمرش را بچشد، به او کمک کنید در فرآیند ورزشی قرار بگیرد.

آجورلو تصریح کرد: چرا با تحکم و خودرایی می‌گویید تفسیر ما از قانون درست است. یک قانون کاملا واضح است و این قانون در سنوات گذشته هم اتفاق افتاده است. وزیر ورزش قبلی خواسته و این کار را انجام داده‌اید. وزیر ورزش امروز یعنی سجادی نامه نوشته اما آن را بدون مطالعه بایگانی می‌کنید؟ از بالاترین مقام نیروهای مسلح نامه آورده‌ام اما برای تبرئه کردن خود به یک کمیسیون فرمایشی که همه بگویند درست می‌گویید می‌روید و تصمیمی می‌گیرید که به سود فوتبال کشور نباشد. مگر شما مرجع تعیین کننده هستید که بگویید چه بازیکنی ملی است و چه کسی نیست؟ قانون گفته دو نهاد فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید نظر بدهند.

وی افزود: حسن کامرانی‌فر درمورد سیاوش یزدانی نامه داده و وزارت ورزش هم خواهش کرده سه ماه این سربازی را به تعویق اندازید. یک مدافع ما محروم و دیگری آسیب دیده است. امکان دارد به مشکل بخوریم. چرا شما که همیشه به فوتبال کمک می‌کردید به ما کمک  نمی‌کنید؟ به این دلیل که استقلال ۵ امتیاز بالاتر است و اطرافتان سمپادهای تیم رقیب است؟ آیا آنها می‌خواهند کاری کنند شما وارد تصمیمی غلط شوید؟ همه هویت من متعلق به انقلاب است. به این دلیل  که جلوی ظلم، ستم و ناحق بایستم. قانون را رعایت نمی‌کنید و چرا من باید سکوت کنم؟

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص اینکه آیا بحث قصد فرهاد مجیدی برای استعفا دادن پس از بازی با فجرسپاسی در رختکن تیمش حاضر به پاسخگویی نشد.

آجورلو درمورد اینکه با خصوصی سازی استقلال برنامه خاصی برای درآمدزایی دارد، گفت: قطعا. بزرگ‌ترین اتفاق فوتبال ایران می‌افتد و باشگاه استقلال از ۱۵ اسفند به لطف خدا خصوصی خواهد شد و ۱۰ درصد باشگاه به فروش خواهد رسید. مردم می‌توانند از این امر استقبال کنند و درمورد ۹۰ درصد باقی‌مانده هم پس از اتمام امسال تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی درمورد اینکه آیا کف ۵۰۰ میلیاردی برای درآمدزایی استقلال از قرارداد با کارگزار هم توضیحی نداد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج سر فوتبال ایران IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    تاج سر فوتبال ایران را بخاطر بسپار که مافیای سرخ افتادنیست رفتنیست ...............
  • الکیسه السعودی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    یارو با خودش چند چنده؟! از یه طرف میگه قانون باید رعایت بشه از اون طرف سجادی و فدراسیون نامه میزنن به نیروهای مسلح که سربازی این دوتا را هوا کنن و خودشم با بالاییها دیدار کرده و بالاییها!! دستور دادن به کیسه کمک بشه یعنی انواع و اقسام لابی را برای دور زدن قانون مملکت انجام داده و حرف از اجرای قانون هم میزنه جلل الخالق!!!!
  • جک تری دی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    سردار لابی چرا زمانی که دوتا بازیکن فیکس مار و گرفتی در اوج بی بازیکنی چرا برای ما وزیر وکیل و فدارسیون نامه نزد .. بخدا وجدان بیداری باشه میفهمه کی همیشه دنبال مباحث این چنینی بوده و از کی در طول تاریخ حمایت شده ..
  • فرهاد فرزند استقلال IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    تاج کبیر آسیا بالا و پائین های زیادی رو دیده همینطور آدمهای مختلفی رو توی این فوتبال دیده حرفها و حدیثهای زیادی رو شنیده و راستها و دروغهای بسیار، لطماتی هم خورده چه از درون و چه از بیرون اما همیشه یه تیم سالم و ناب مونده هر جوری بوده خودش رو جمع و جور و سالم نگه داشته چون تیم واقعی مردم بوده اونم مردمی که جنسشون اهل شلوغکاری و هوچیگری نبوده اما اونجایی که باید باشن هستن مردم رو نمیشه کنارزد حتی با حمایت مقاماتی مثل وزیر و وکیل و .....یا با مافیا بازیهای کثیف و زشتی که رقبا ایجاد میکنن تا مثلا بالا باشن البته طی پنج شش سال گذشته فوتبال ایران لطمه بسیار زیادی از تفکرات وزیر ورزش و همنوعان خودش خورد و رشد مافیای فوتبال در دوران ایشون به بالاترین سطح خودش رسید این اتفاقاتی که امروز برای استقلال رخ میدهد بجا مانده از رسوبات همان طرز تفکر است
  • میلاد IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    ایشون بهتره یادش بیاد که چه بر سر عالیشاه و نورالهی اورد و چندماه اجازه نمیداد کارت پایان خدمتشون صادر بشه و اجازه بازی هم نداشتن
  • ناشناش IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    اینجا پادگان نیست حواستون باشه چی میخواهید شما ها از جون فوتبال...تمام لذت این ورزش رو از بین بردید
  • تیر غیب GB ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    با درود،هر روز که میگذرد حقیقتِ جنابِ چکمه پوش بیشتر و از زبانِ خودش برای همگان فاش میگردد.به صراحت و بدون لکنت به جنابتان عرض میکنم! آقای سردار آنگاه که میقرمایید برای مقابله با ستم و ستمکاری به قطار انقلاب پیوستید به صراحت و با استناد با کلامِ خودتان "دروغ میگویید!" از پایبندیتان به اصول حاکم بر قوانینِ کشور کاملاً آشکار است که شیفتهء خدمتید و یا تشنهء قدرت.شهوتِ قدرت طلبی میرود تا شما را به قعرِ تباهی کشاند.و با فراستی که دارید واقعهء استراماچونی را تحلیل نموده به این باور رسیدید که در صورتِ قهرمان نمودنِ ماردوشان به هر ترتیبِ ممکن ، در انتخاباتِ آتی میتوانید بر رویِ آرای هوادارانِ استقلال حساب کنید.آیا تهمت میزنم؟ آیا دلیلی ندارم؟ شما که خود را ظلم ستیز میخوانید گماردنِ باران چشمه را بر مقدراتِ پرسپولیس را ظلم نمیدانید؟! شما عاملِ ظلم هستید و حقیقت ستیز .باران چشمه که علناً از شما و باشگاهِ درباریان حمایت میکند پیشنهادِ وزیر ورزش و توصیهء جنابعالی را برای مسلط شدن بر مقدرات پرسپولیس یدک میکشد.با اصرار به او برای تصدیِ این صندلی چه خوابی دیده بودید؟
  • تیر غیب GB ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    ادامه...جز آن بود که با نقشه ای شوم در تلاش بودید پرسپولیس را از درون متلاشی کنید؟ از کامرانی فرِ معلوم الحال و وزیر ورزشِ بد فرجام سند می آورید؟! مگر وزیر ورزش به هواداران پرسپولیس قولِ روزهای آفتابی نداد؟ اتفاقِ مثبتی چنانچه افتاد بفرمایید؟ آنچه اکنون مرتکب میشوید نیت شما را از سوار شدن به قطارِ انقلاب را نیز به نوعی مینمایاند.مجدد از شما سوأل میکنم.آیا شما شیفتهء خدمتید؟!
  • تیر غیب GB ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    با درود،یعنی واقعاً وزیرِ ورزش کارِ حمایت از درباریان را به جایی رسانده که برای جزیی ترین امور و جهتِ یاوری به نانِ دربار خورده ها از اعتبارِ نداشته خرج میکند؟! موضوعِ یزدانی آنقدر مهم است که وزیر ورزش دست بکار شده از این مقام و آن مقام خواهش کند؟! با این مصاحبهء روشنگر بر همگان عیان نگردید دلیلِ آنچه در این فصل صدای همه را در آورده چیست؟! بالماسکهء "فوتبالِ پاک" برای پوشاندنِ این حقایقِ ناپاک مطرح گردید؟ ای کشته باشد رسمِ تیمِ درباری که همواره مانند سِس بر گردنِ مقامات آویخته ادعای قهرمانی میکند.به امیدِ محوِ نام استقلالِ درباری از صفحهِ دفتر فوتبالِ کشور چرا که این ام الفساد فوتبالِ کشور را به تباهی کشیده فدای جاه طلبی های مِ غیر استحقاق خود میکند.باید دید رسانه هایی را که چکمه پوش نواخته و حامیِ استقلال میخواند کدام رسانه ها هستند.تکلیفِ سیما و صدا که معلوم است اما در میانِ رسانه های دیگر منظورِ ایشان کدام رسانه هاست؟
    • مینو IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      آقای سجادی که وزیر ورزش و درحیطه کاری خودشه. آقای حسن روحانی و ظریف رو بگو که کارهای مهم مملکت رو ول کردن تا امروز به این گرانی ها و مشکلات اقتصادی بخوریم رفتن بخاطر بازیکن لنگ مهدی طارمی با رئیس جمهور یه کشور دیگه جلسه گذاشتن تا نسبت به تخلفی که کرده لاپوشانی کنن. حالا چی میگی.....
  • ایمون زاید TR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    نه به لمپنیسم ،جناب آجرلو مثلا شما مرد قانون بوده اید مثل اون عالم نباشید که یک شبه حاصل سی سال عبادت رو به فنا داد ،سی سال خدمت خود را زیر سوال نبر که طی سی سال گذشته که شما مجری قانون بوده ای، در اصل قانون رو تفسیر به رای کرده ای ،گردنکشی بس است به دستور نظام وظیفه تمکین کن و اجازه نده بدعتی بدی پایه گذاری شود ،اجازه نده نفرین هزاران پدر و مادر دامنت را بگیرد ،بیشتر از این وجهه خود را خراب نکن،این میز فردا از آن دیگری خواهد شد و تو خواهی ماند و نفرت ابدی میلیونها ایرانی که فرزندانشان در جای جای این ملک دارند خدمت صادقانه میکنند ،ای شرم و نفرین بر آنانکه پا روی حق میلیونها جوان ایرانی میگذارند به خاطر قهرمانی پاک
  • حمید علوی CA ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اگر کسی هست که حرف اخیر دالتون مبنی بر استعفا دادنش باور کرده بره به عقلش کاملأ شک‌ کنه. دالتون کی روی حرفش ایستاده که این بار دومش باشه؟! در همین چهار ماه اخیر دو‌بار قول داده بود که اگر فلان شود مربیگری رو میدارم کنار. اتفاقن فلان شد، اما با پررویی مربیگری رو ادامه داد. دالتون خودش هم روی حرف خودش حساب نمیکنه، بنابراین اگر کسی هست که روی حرف دالتون حساب باز میکنه قطعن به عقل و هوش خودش شک کنه.
    • بابا حمید، قبلش مسعود!!! IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      ضمنا کاش یکی از آجورلو ذوب در قانون میپرسید قضیه قماربازی ( پوکر ) و باخت ماشین و پادرمیانی و تقبل هزینه باخت در قمار توسط دوست سرمربی اش، در دوبی چی بوده!!؟ خبر نداره!!؟ اگر داره و چون این عمل جرم محسوب میشه و جناب آجورلو ظاهر و بیان انقلابی و اسلامی و ذوب در قانون و اخلاق دارد چه کاری کرده!!!؟؟ در مورد فساد ناگفته و ولی اتفاق افتاده به گفته جناب فریاد شیران و گله وزیر ورزش در هتل دوبی، توسط سرمربی، قبل بازی با الهلال رو خود وزیر بعدها !! میگن و تصمیم میگیرند بگزارید پروژه کثیف و ناجوانمردانه و غیرقانونی و حق کشی قهرمان کردن تیم محبوبش تمام بشه چشم!!!!!
  • یه ایرانی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    بنظرم نباید به هوادارای استقلال خرده گرفت تا وقتی امثال ایشون این رفتار رو دارن!!! نظامی ای که بجای احترام به قانون واعمال قانون خودش قانون تعیین می‌کنه! خوبه که نظام وظیفه واحد مستقلیه، اما چرا اینا انقدبه اینکه میتونن بازیکناشونو برگردونن مطمئنن؟!
  • بی تاج IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اگر خدمت به نظام منظورت دور زدن نظام است که این چندسال به نظام مردم خیانت کردی باید استغفار کنی باید در پیشگاه خون شهدا که در مزرهای کشور جونشنو دادن جوابگو باشن
  • شفته IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    این حرفها فقط برای توجیه افتضاح مدیریتی جناب سردااااار آجورلو هست! مگر نظام وظیفه سه ماه پیش نامه نزد که این دوبازیکن مشمولند!!؟ چرا به جای جایگزین کردن دو مدافع تو نیم فصل و فرستادن این دو سرباز به تیم لیگ برتری فجر سپاسی ، دل به فعالیتهای فراقانونی و دور زدن قانون بستی جناب آجورلوی انقلابی!!!!؟ سازمان نظام وظیفه هست!! کمیته انظباطی نیست که جاودانی باشه و دیگر دوستانتان تا امتیاز معیشتی با حکم تاریخی و با حق کشی تمام صادر کنند و الی آخر و یا کمیته مسابقات سازمان لیگ نیست که سهیل جان برای تنها دو کرونایی فیکس ترکیب تیمت، حق باشگاه هوادار و پیکان و سایر تیمها رو ضایع کنه و به تشخیص جادوگر بازیهاتون رو لغو کنه که!!!! و یا وزارت ورزش بابا حمید نیست که بهش بگی حریف سمیعی نمیشیم و مدیر عامل پرسپولیس رو اخراج کنه و تا نیم فصل و در حساسترین زمان، باشگاه بدون مدیرعامل باشه تا حتی در سطح مدیرعاملی هم بدون رقیب باشی و همون طور که سلطانی ، گرشاسبی رو اخراج کرده چون به درستی و حق گفت سوپر جام بازی میکنیم!!!! آقای آجورلو وجدان چیز خوبیه مخصوصا برای قیافه های موجه ظاهری چون شما ظاهر!!!!
  • خوبان عالم IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    شرط می بندم،تیم استقلال جادو گر و خوبان عالم دارد،کی ثابت بشه خدا داند
  • عباس IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    آجری عزیز تو دلت برا تیم ملی نسوخته که ایقد زور میزنی تمام تلاشت اینه که دفاع استقلال خالی نباشه اینو بفهم استقلال با خوردن حق دیگران به هیچ جایی نمیرسه حق گلگهر رو فراموش نکن ببین سپاهان به چه روزی افتاده
  • قیطور IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    بازم این پیروزی مبارکه مبارکه ابکی اگر مقداری هوادار داره زحمات امیر خان ومنصوریان
  • سید IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    اشتباه که این آقا در قبال رنگ و لوگوی پرسپولیس انجام داد جبران ناپذیر هست. این آقا باید الگوی تمام مدیران شود ولی باید ده دوره کلاس ....ببیند !!! استقلال بره مورینیو را بیاورد ! احساس خطر کردید ! بهانه ها شروع شد ! پرسپولیس در و قت برانکو با ۱۳ بازیکن فینال آسیا اومد لیگ قهرمان شد سوپرجام گرفت.... دو بار در آسیا پنجره بسته بود ..داداش مسعود کجا بود ؟ پنج تا بازیکن فیکسش رفتند تیم در اوج بازی فینال و...با با مسعودیان کجا بود ؟ در زمان بابا مسعودیان تنها تیمی که بازیکن خارجی گرفت همین تیم استقلال بود . درود بر لوگو و رنگ تیم آبی درود بر رنگ آتشین و لوگوی قشنگ پرسپولیس درود بر همه تیم ها و لوگو شان ...
  • فرهاد IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    پنجره پرسپولیس یک روز در میان بسته شد به علت بدهی! این بدهی ها بجا مانده از دوره سلطانی فر است همون وزیر پرسپولیسی!!!! استقلال به راحتی بازیکن و مربی خارجی گرفت . مدیر عامل نظامی و اسپانسر گرفت! وزیر ورزش و فدراسیون برای حل مشکلاتش نامه زدن! بازیکنان خارجیش با مجوز وزیر بازی کردن! ولی تیم حکومتی پرسپولیسه !! ولی جای نگرانی نیست ! تیم نایب که آجرلو مدیر عاملشون بوده در نهایت نابود شدن! پیام! مقاومت ! استیل آذین! پاس! تراکتور هم که با اون هم مهره به فنا رفت!!!!
  • موحد IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    فراخوان این 2 نفر به خدمت اجباری سربازی، دراین مقطع زمانی توهین به50 میلیون هوادار ایرونی بود وبس
    • جلال IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      مگه این مملکت چند میلیون جمعیت داره
  • آقامیر. ر IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    اینطور که به نظر میاد استقلال داره با سیاست و برنامه‌ریزی وارد به بازی ناجوانمردانه ای میشه به این صورت که وقت و بی وقت واسه خودشون با برنامه از پیش تعیین شده داستان درست میکنن و بعد میان اسم پرسپولیس رو بعنوان عامل این قضیه وسط میکشن و مینوازند رو زبون.. با این برنامه هم افکار پرسپولیس ها رو تحت تاثیر قرار میدن و روح و روانشناسی رو بهم میریزن و هم خودشون رو مظلوم نشون میدن و واسه هوادار به قولی بهانه از پیش تعیین شده میتراشن که .... این کارا هم دیگه نخ نما شده و قدیمی شده هم اینکه دور از جوانمردی و مردانگیه... مثلا مجیدی استعفا داده آرزو میاد میشه پرسپولیس.... مگر همین استعفا رو دو هفته پیش آقا یحیی نداد کی اومد استقلال رو مقصر بدونه و.... واقعا زشته و خیلی مسخره ست...
  • خداداد.آ IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    با درود. بنده نه به قرمز کار دارم نه به آبی فقط میگم وجدان خودتون رو زیر پا نزارید و ظلم نکنید که تو همین دنیا بایدجواب پس بدین. روایت هست که خداوند منان دو بار به بنده هاش میخنده؛ یکی اونجا که میخواد یکی رو بالا ببره و عزیزش کنه و همه میخان مانع بشن و دوم اونجا که میخاد یکی رو پایین بیاره و خوارش کنه و همه تلاش میکنن مانع بشن و... حالا خودتون بشینید و قضاوت کنید که چی به چیه؟؟؟!!! تو همین یکی دو ماه اخیر، پرونده گلگهر ، پرونده کنعانی زادگان و ... دقت کنید سر پرونده حق کشی گلگهر چه کسایی که دستشون رو نشد و.... سر پرونده حسین هم که یه جوون ساده و بی ریا رو که با آبروش بازی کردن و ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی