باید رئال و بارسلونا برای جذب طارمی دعوا می‌کردند/ استقلالی ها فالوئر بخرند بهتر از این کارهاست
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است مهدی طارمی ستاره کنونی پورتو کمی دیر به قاره اروپا رفت.

خبرورزشی- بهادر عبدی که رابطه بسیار صمیمیانه‌ای از سال‌های گذشته با مهدی طارمی داشته و هنوز هم این رابطه را حفظ کرده است از تماشای بازی پورتو و لاتزیو به وجد آمده است.

به بهانه درخشش طارمی با عبدی هم کلام شدیم که ماحصل آن را می‌توانید در زیر بخوانید.

می‌دانیم رابطه بسیار خوبی با مهدی طارمی دارید. می‌خواهیم نظرت را درخصوص درخشش این ستاره ایرانی در لیگ اروپا برابر لاتزیو بدانیم؟

مهدی طارمی را سالهاست می‌شناسم. او یک فوتبالیست و مهاجم ششدانگ است که درحال حاضر بهترین بازیکن آسیاست.

سون کره‌ای چه طور؟

این نظر من است. ستاره تاتنهام بازیکن خوبی است اما الان مهدی طارمی در قاره آسیا بهترین است. برای مهدی فرقی نمی‌کند در مقابل کدام تیم یا در چه استادیومی بازی می‌کند و زهر خودش را می‌ریزد. فقط حیف که مهدی طارمی کمی دیر به اروپا رفت.

چه طور؟

این نظر شخصی من است و امیدوارم برداشت دیگری نشود. اگر مهدی طارمی در ۲۳ یا ۲۴ سالگی به اروپا می‌رفت شک نکنید رئال مادرید و بارسلونا بر سرخریدش به دعوا می‌افتادند! البته همین الان هم برای فوتبال ایران و آسیا در قاره اروپا آبروداری می‌کند.

یکی از مباحث این روزهای فوتبال ایران به ویژه درگیری‌های رسانه ای و مجازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سربازی رفتن یا نرفتن محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی است. در این رابطه چه نظری دارید؟

من با سیاوش یزدانی رفیق هستم اما باید دید قانون چه می‌گوید؟  احمد زنده روح را مثال می‌زنم که به تیم ملی هم دعوت شده و قرارداد بسیار خوبی نیز با گل گهر سیرجان داشت ولی مجبور شد کلی ضرر مالی کند و به فجر سپاسی برود یا احمد نوراللهی و امید عالیشاه که در اوج نیاز پرسپولیس به سربازی رفتند. در این رابطه قانون تصمیم می‌گیرد و همه ما هم باید تابع باشیم.

تساوی پرسپولیس و گل گهر سیرجان باعث شد فاصله امتیازی با استقلال در صدر جدول به ۵ امتیاز برسد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

گل گهر در سیرجان تیم گردن کلفتی است. این تیم به سپاهان در سیرجان ۴ گل زده بود که آن حکم بازیکن گابنی نتیجه را برگرداند. بنابراین مساوی در این شهر نتیجه بدی نیست ضمن آن که هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است که می‌تواند تعیین کننده باشد. من مطمئن هستم سایر تیم‌ها امتیاز از دست داده و پرسپولیس دوباره به صدر جدول و قهرمانی خواهد رسید.

درخصوص خریدهای جدید پرسپولیس هم حرف بزنید؟

رامین رضاییان همبازی من بوده و شناخت کافی از او دارم. سبک بازی رامین به گونه ای است که نفرات بغل دستی خودش را به وجد می‌آورد. او یک دفاع راست نیست بلکه در عین مدافع بودن در طول مسابقه به دلیل ظرفیت تنفسی بالایش یک‌هافبک و وینگر راست می‌شود. همواره در محوطه جریمه حریف است و این خیلی به شورانگیز شدن تیمش کمک می‌کند. هرچند آقا یحیی در چند پُست بازیکن می‌خواست که به خواسته اش نرسید اما فکر می‌کنم همین بازیکنان با شخصیت پرسپولیس هم می‌توانند برای ششمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند. این بازیکنان تفکر و ذهنیت قهرمانی دارند و با همین ذهنیت هم زندگی می‌کنند.

بازی پرسپولیس و مس رفسنجان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اصلا و ابدا بازی آسانی نیست اما خوبی تیم مس رفسنجان این است که فوتبال بازی می‌کند و دنبال ضد فوتبال نیست. من خیلی امیدوار هستم پرسپولیس هر ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند چرا که برای ماندن در کورس قهرمانی به برد این بازی نیاز مبرم دارد.

درپایان حرف ناگفته ای ندارید؟

چرا! من اسمی‌نمی‌آورم ولی این روزها مصاحبه یا رفتارهایی از برخی پیشکسوتان، مسئولان یا دوستان استقلالی می‌بینم که فکر می‌کنم برای جذب فالوور است. این دوستان اگر فالوور بخرند خیلی بهتر از این کارها و حرف‌هاست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    زمان فوتبالت بهترین افتخار ت رتبه 4/5باپرسپولیس بوده بروعموبرو
  • فقط هیس ! IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    وای خدا پس این بچه زنده س باشه حالا برو پی کار و زندگیت عکست افتاد دوتا فالوئر هم دوتاس برو خوش باش
  • مسعود IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    این دیگه چی میگه،بوشتک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی