نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اتفاق هیجان‌انگیز در آمریکا/ مسی، سوارس و بوسکتس هم‌تیمی می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان فعلی و ستاره‌های سابق بارسلونا در تیم دیوید بکام دوباره هم‌‍بازی می‌شوند.

اینتر میامی، باشگاهی که دیوید بکام مالک آن است، شرایط جذب لیونل مسی و لوئیس سوارس را دنبال می‌کند.

سوارس به احتمال زیاد تابستان آینده از اتلتیکو جدا می‌شود و حضور در لیگ آمریکا مقصد مناسبی برای سال‌های پایانی فوتبالش می‌داند. از طرف دیگر مسی هم پس از اتمام قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند راهی لیگ آمریکا شود تا برای تیم دیوید بکام بازی کند. علاوه بر این، دیوید بکام مالک اینتر میامی سرخیو بوسکتس هافبک بارسلونا را نیز گزینه مناسبی برای تقویت خط هافبک می‌داند. بوسکتس تا سال ۲۰۲۳ با بارسلونا قرارداد دارد اما در تابستان بعدی می تواند جدا شود تا دوران جدیدی را در فوتبال خود رقم بزند.

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بوسکتس در تابستان گذشته نیز با پیشنهادهایی از آمریکا مواجه شده بود اما ترجیح داد که در بارسلونا بماند. حالا دیوید بکام در نظر دارد که نظر او را تغییر بدهد تا بدین ترتیب بوسکتس برای اولین بار در دوران فوتبالش پیراهن باشگاهی به جز بارسلونا را به تن کند.

ژاوی کامپوس روزنامه‌نگار اسپانیایی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که بوسکتس همراه دوستانش لئو مسی و لوئیس سوارس به فکر بازنشستگی در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا هستند. رابطه خوب بوسکتس و خانواده‌های این سه بازیکن باعث شده در مورد آینده خود به فکر تصمیمی مشترک باشند.

خورخه ماس، شریک دیوید بکام در مالکیت باشگاه اینتر میامی در این مورد گفت: «لئو مسی یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. سطحش افت نکرده است. شاید دیوید با او در ارتباط باشد. اگر از پی‌اس‌جی جدا شود، خوشحال می شویم که مسی را در اینتر میامی ببینیم. ببینیم چه می شود. من خوشبین هستم. این یک گزینه است.»

دیوید بکام اما در این باره محتاطانه‌تر صحبت کرد و نامی از مسی نبرد: «همیشه گفته‌ام که دوست دارم که بهترین بازیکنان را در باشگاه‌مان ببینم چرا که توقعات زیادی ایجاد می‌کنند. هواداران‌مان از حضور ستاره‌ها خوشحال می‌شوند اما از این که برنده شویم و جام ببریم، خوشحال‌تر خواهند شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلطان کینگ IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اصلا باورم نمیشه مسی بره لیگ امریکا یعنی فوتبال تموم شد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی