علی پروین
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است فرایند خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام نخواهد شد.

علی پروین در حاشیه نشست مدیران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با رئیس سازمان خصوصی‌سازی به نکته‌های جالبی اشاره کرد. پروین اعتقاد دارد خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال انجام نخواهد شد. آخرین مصاحبه پروین را در زیر می‌خوانید:

*کار خیلی قشنگی بود که صورت گرفت و آقای درویش انجام داد. البته من ابتدا مخالف بودم، ولی بعد موافقت کردم. طبق حرف‌هایی که الان آقایان پنجعلی، کلانی و درخشان زدند، خدا کند به حق امام زمان (عج) این اتفاق بیفتد. من هم به دلیل اینکه مخالفم در جلسه صحبت نکردم.

من مخالف خصوصی‌سازی و فروش سهام در بورس هستم، چون پرسپولیس مشکلات زیادی دارد. شرکتی که به بورس می‌رود اول باید بدهی نداشته باشد. الان اعلام کردند که ورزشگاه درفشی‌فر برای پرسپولیس است، ولی این ورزشگاه 25 معارض دارد! با این وضعیت چگونه باشگاه می‌تواند به بورس برود؟ من مخالفم و برای این گفتم حمید و دیگر بچه‌ها صحب کنند.

*یحیی (گل‌محمدی) همیشه در تلویزیون می‌نالد. این مشکلات وجود دارد، ولی هنوز اجاره نداده‌اند که درویش کتش را آویزان کنند و بعداً «چیز» کنند. آقای درویش دوستان زیادی دارد. الان نیز شبانه روز تلاش می‌کنند تا 10 درصد باشگاه را به بورس ببرند.

*درباره اینکه قرار است پنج درصد سهام این باشگاه به پیشکسوتان داده شود باید بگویم ما چیزی نمی‌خواهیم، شرکت ما (شرکت پیشکسوتان پرسپولیس) خیلی شسته رفته‌تر از باشگاه پرسپولیس است و به اداره مالیات بدهکار نیست. آنجا همه چیز به‌روز است. اگر چنین شرکتی وجود داشته باشد که مثل آب خوردن به بورس می‌توانند می‌برند. با این حال امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. الان هر کسی مدیرعامل شود مشکلات وجود دارد. می‌گویند درویش رفیق علی پروین است؛ بله ایشان با من رفت و آمد خانوادگی دارد، ولی من می‌گویم هر کسی مسئولیت دارد، خودش نیز باید پاسخگو باشد.

*در این خصوص که استقلالی ها می‌گویند چرا باید ارزش‌گذاری باشگاه استقلال از پرسپولیس کمتر است باید گفت آنها دنبال این مسائل نباشند، اول ببینند اصلاً این اتفاق رخ می‌دهد بعد دنبال چنین چیزهایی باشند.

پروین: چون مخالف خصوصی‌سازی هستم گفتم حمید صحبت کند!/ استقلالی‌ها دنبال این چیزها نباشند/ با مدیرعامل پرسپولیس رفیقم اما...

*الان استقلال و پرسپولیس در صدر با بقیه تیم‌ها فاصله دارند. به احتمال زیاد بازی رو در روی این دو تیم نتیجه کار را مشخص کند، ولی فکر می‌کنم پرسپولیس یک بار دیگر قهرمان شود.

*درباره سرپرستی میرشاد ماجدی باید خاطرنشان کنم آقامیرشاد از جنس فوتبال است. او هم فوتبالیست بوده و هم اینکه چندین سال در فدراسیون خدمت کرده است. امیدوارم بتواند اوضاع را جمع و جور کند. قبلاً هم گفتم تیم ملی هفت هشت بازی تدارکاتی می‌خواهد و میرشاد از الان باید به این فکر باشد. نه تیم‌هایی که تیم ملی چهار گل به آنها بزند، تیم‌هایی باید بیایند که تیم ملی از آنها سه گل بخورد تا نقطه ضعفش مشخص شود.

*حمید استیلی هم فوتبالی و هم کاپیتان تیم ملی بوده و کارش را بلد است. سال 78 یک تیم از آسیا به جام و جهانی می‌رفت و ما توانستیم صعود کنیم، ولی الان پنج تیم می‌روند و همیشه در جام جهانی چهارم شدیم. باید کاری کنیم که تیم ملی یک پله بالا بیاید تا حداقل بدانیم ترقی کردیم. اگر در جام جهانی یک پله صعود کردیم بدانید فوتبال ما ترقی کرده است، اگر باز هم چهارم شدیم که دیگر هیچی.

*درباره حاشیه‌های خدمت سربازی بازیکنان استقلال و نارضایتی آجرلو همین قدر می دانم که الان یک آیین‌نامه می‌آورند و این بازیکنان آزاد می‌شوند و پس‌فردا می‌روند برای استقلال بازی می‌کنند (باخنده).

*من فکر می‌کنم در نهایت خصوصی سازی این دو باشگاه انجام نشود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    نمیدونم چرا از مصاحبه های علی پروین و محافظه کاری ایشان حال آدم بد میشه. اصلا انسان استوار و رک سخنی نیست هم هوای استقلال رو برا شیرین کاری دارد و هم پرسپولیسی و .... خیلی عجیبه این بشر
    • کیسه چرکولک IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      درد نان هست دلبندم ذات ایشون دیگه برای همه مشخصه
    • گلام: من میدونم ما موفق نمیشیم!! IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      دقیقا ایشون مثل اون موقع که سرمربی تیم ملی بود و معمولا تعداد سرخابیهای تیم رو به طور مساوی دعوت میکرد هنوز هم همونطور محافظه‌کار تشریف داره. از وقتی دست او برای همه و به خصوص پرسپولیسیا رو شده ایشون دیگه تمایلی به حضور توی باشگاه پرسپولیسو نداره و میدونه که اکثر پرسپولیسیا دوست ندارن توی باشگاه سمتی داشته باشه. او همیشه دنبال منافع خودش بوده و همچنان هست. در آخر اینکه او وقتی سواد صحبت کردن در مورد چنین مسئله‌ مهمی رو نداره حمید درخشان رو انداخته جلو تا هم سواد نداشته‌اش رو نشه و هم ناراحتیشو یه جورایی نشون بده. قابل توجه آقای مروین: سهام پرسپولیس مال همه کسانی است که پول میدن اونو میخرن و پیشکسوت و غیرپیشکسوت هم اصلا نداریم. خواستی پول بده سهام بخر. اصلا یکی بخر سه تا ببر.
  • توفان DK ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    مجبور نیستی بخونی تا حالت بد بشه.. تمام حرف ها را اشکار گفته و در عین متانت رک هم سخن گفته. اگر منظورت اینه که از این ارامش سخن حالت به هم می خوره و چرا دو سه فحش و .. حواله نکرده این دیگه را بذار پای تفاوت های سلطانی چون او و مفلد ساده بودن چون تو! دیگه از احتمال رنگی بودن این گونه حال بد شدن ها نمی نویسم چون خود حال به هم زن است
  • قرمز شمال IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    پروین فقط بدنبال منافع خودشه براش فرقی نمیکنه اون تیم پرسپولیس یامخالفانش باشد ما هرگز نمیخواهیم وارد مجموعه پرسپولیس شود
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    قیمت هر دو باشگاه کاملا گران.هرکس گفته قیمت پرسپولیس یا استقلال پایین هست از روی تعصب و احساسات حرف زدن.به بقیه جوانب هم فکر نکردن.رو چه حسابی کسانی که قبلا تو این دو تیم بازی کردند باید سهام رایگان گیرشون بیان و هوادار گران بخره.کم پول گرفتن؟ بعد کسی مثل بیرانوند که طلبش با سود و جریمه تا ریال آخر گرفت و یا کسی مثل سوشا مکانی که تو زرد از آب در اومد چرا باید سهام گیرشون بیاد.و یا کسی مثل نادری که ول کرد رفت استقلال ایا این آدم باید سهام گیرش بیاد.چقدر هم برای پرسپولیس حاشیه درست کردن.این دو باشگاه فقط زیان انباشته داشتن با انبوه بدهکاری.هدف فقط تامین مالی با استفاده از جیب مردم هست.امیدوارم دوباره برای مردم و هوادار دونه نپاشیده باشن.
  • پوران میرقباد IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    این مسخره بازیهاسالهاست که برسره این دوتیم آورده میشه وخوب که سودابه جیب زدن به ریشه هواداروتیمها میخندن و موانع پشت موانع ساخته میشه ولی تیم‌های کارخانه ای خیلی راحت به هرآنچه برایشان درنظرگرفته شده میرسندوپوله که به این تیمهاتزریق میشه ومیشه ابرقدقددرفوتبال منحرف ایران اصلاهدف فوتبال وابسته مانابودی پرسپولیس وکیسه هست تااصفهانیهابربلندای این فوتبال وابسته به پولدارهاقراربگیره مرگ برفوتبال کثیف
  • فربد US ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    ای خدا ببین کی رو نیمکت تیم ما میشست یه عمر
  • عدالت مُرد IT ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    ☹️ چرا شما پرسپولیسیا اینقدر ↪️ بی چشـ/ قدرنشناس هستین ؟؟ خیلیاتون ✅نه همه ❌ ________________________________ تو کل تاریخ بی افتخارتونو بگردین، پرسپولیسی تر از علی پروین کسی پیدا میشه واقعاً ؟! اگه هست بگید مائم بدونیم ؟ تنها چیزی که باعث غرور پرسپولیس میشه و میتونین بهش افتخار کنین همین علی پروینِ😉 چون شما افتخار و دستاورد خاصی که نداشتین ⭐⭐ پس حداقل به تنها اسطوره ی واقعیتون که زندگیشو پای پرسپولیس گذاشت احترام بزارید اگه اون نبود اصن پرسپولیسی وجود نداشت /
    • جواد US ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      داداش من کسی هستم که سالها سر بازیهای آذربایجان و استیل‌اذین و سرخپوشان میرفتم در اوایل دهه‌۸۰، تیمهایی که فقط به خاطر علی‌پروین تووی لیگ ۱ و ۲، ۲۰هزار تماشاگر جمع میکرد. اما اینکه او درگذشته چه بوده، درجای خودش باید مورد تمجید قرار بگیره نه در جای بیربط! الان اگه بکن‌بائر حرف بیربط بی‌منطقی اون‌هم نه‌یک‌بار و دوبار، که برای سالها، علیه منافع باشگاهش بزنه، طرفدار بایرن از رفتارش به بهانه‌ی قهرمان‌کردن بایرن و آلمان چه درقامت بازیکن چه مربی، انتقاد نمیکنه؟ مسئله اینه که علی‌پروین درسته که حدود ۷۰سالشه ولی مثل یه جوون ۳۰ساله عطش موقعیت و مقام و تووی چشم‌بودن داره، و حتی توجه نمیکنه باچنین لفظی انتقادکردن از سرمربی تیم متبوعش، اونم در این وضعیت، چه قدر میتونه ناراحت‌کننده باشه. ما نه میخوایم شما پاشی بری فرودگاه بعد فینالیست شدن، نه این‌که توو کار تیم بذاری. کاش یه‌نفر بود که به ایشون میگفت سکوت پیشه کن همین. (یه پروینی سابق)
    • فربد US ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      بیست سال تیم دستش بود دریغ از یک قهرمانی در آسیا، با بازیکنای اون موقع پرسپولیس که یه سر و گردن از بقیه تیم‌ها بالاتر بودند، محرمی، پیوس، محمدخانی، پنجعلی، درخشان،... خیلی ببخشید، اگه عمه من هم رو نیمکت بود هرسال قهرمان باشگاه‌های تهران میشد! من خودم بچه گیا طرفدارش بودم، اما از وقتی که آری هان اومد جاش تازه فهمیدم که در اشتباه بودم و پروین هیچی تو چنته نداشته.
  • یویو IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    یحیا همیشه مینالد حالا الان به بزرگترین پیشکسوت شونم برچسب استقلالی بودن میزنن :)))))
  • مهران۷۷ IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    چیزی که مشخصه همه تواین دوتیم به فکرمنافع شخصی وپرکردن جیب خودشونن.کی بوده که کسی واقعا دلی کارکرده باشه این وسط فقط هواداران بیچاره حرص میخورن واعصابشون خراب میشه وگرنهبازیکنان که میلیاردی پول میگیرن اصلا براشون فرقی نداره خیلی ازهمین هواداران حتی برای تهیه بلیط بازی هم مشکل دارن..صدسال دیگه هم معضل دوتیم حل نمیشه وشاهدقهرمانی عربهاتوآسیا بایدحالاحالاها باشیم چون مدیر باسوادوبادانش روزفوتبال بالاسردوتیم نداشته ونداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی