نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
۱۶ |
۴
پاتک مدیرعامل پرسپولیس به آجرلو/ درویش می داند چه بگوید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سری قبلی یحیی گل‌محمدی گفته بود از ۱۳ بازیکنی که من می‌خواستم فقط یک نفر را گرفتند و این بار گفته از ۲۰ بازیکنی که من می‌خواستم حتی یک نفر را هم نگرفته‌اند!

 سری قبل درویش که نشان داده حرف زدن را خوب بلد است و قواعد بازی را می‌داند، گفت مشکل اینجاست که یحیی بازیکنان کلیدی تیم های رقیب را می‌خواهد که طبعا آنها هم بازیکنان خوب خود را به ما نمی دهند. درست مثل این می‌ماند که تیمی وحید امیری و مهدی ترابی را از ما بخواهد که طبعاً با جدایی این دو بازیکن خوب مخالفت می کنیم.

در ماجرای حرکت عجیب سردار آجورلو با میکروفون قرمز یک خبرنگار خانم هم شاهد صحبت‌های جالب درویش بودیم. او از هواداران استقلال بابت حرفهای آجورلو عذرخواهی کرد و به نوعی مدیرعامل رقیب را در موقعیت آچمز قرار داد. درویش گفت حرفهای مدیرعامل استقلال را نباید به پای تیم بزرگ استقلال و هواداران این تیم نوشت و من بابت این رفتار ها و صحبت ها از همه عذرخواهی می کنم. همین ادبیات نشان می دهد که درویش برخلاف اکثر مدیرعاملان تیم‌های باشگاهی در ایران قواعد بازی را بلد است و خوب می داند که چه حرفی را بزند و کی حرف بزند. نکته ای که خیلی ها از آن بی بهره اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرمان IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    :))))) بلده حرف بزنه؟!! خنده دارترین حرفی بود که امروز شنیدم! درویش سخیف‌ترین صحبت‌ها رو در مورد مدیرعامل استقلال کرد در حالی که آجرلو کارش هیچ ربطی به باشگاه پرسپولیس نداشت مگه لوگوی پرسپولیس رو پرت کرده؟! فقط یه اشتباه بچگانه کرد که فکر کرد گزارشگر عمدا میکروفن رو قرمز کرده که بعدا هم عذرخواهی کرد! به نظرم باشگاه استقلال باید جواب کوبنده ای به حرفهایش که شایسته خودش بود بدهد!
    • سردار لابی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      میکروفون خبرگزاری جوان تو بیشتر خبرها و مصاحبه لگوی اون قرمز هست چه ربطی داره؟!! اون حرکت زشت مقابل این همه خبرنگارها به خصوص اون خانم و واکنش اون خانم خبرنگار خودش نشون داد حرکت آجرلو زشت و زننده و بی ادبانه هست باور کنید پسر ۱۵ ساله این کار زشت انجام نمی داد نشون داده خیلی بی ظرفیت هست امیدوارم خدا قبل از پست و مقام دادن به آدم ها مثل آجرلو ظرفیت اش بده
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      خودمون رو گول نزنیم. همه اون حرکت زشت رو به وضوح دیدن و متوجه شدن. اشکال نداره که از فردا بازیکنای پرسپولیس پرچم های آبی رنگ آتیش بزنن و روشون راه برن؟ واقعا آجورلو اینطوری میخواست رییس فدراسیون بشه؟ واقعا برای یه مدیر عامل زشته پرسپولیس و استقلال رقیب هستن دشمن نیستن که.
    • ارتش سری سرخ IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      درویش فقط خواست از موقعیت بوجو آمده سریعا به نفع خودش استفاده کنه و دل چند تایی هوادار پرشور و جوان رو با خودش همراه کنه اما قبلا هم برخی از همین راه رفتن اما در راه دیگه ای افتادن
    • کیسه سوزان IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      آرمان عزیزم از مامی جونت اجازه گرفتی که در مورد مدیرعامل پرسپولیس حرف بزنی ؟؟؟ فکر کنم اجازه نگرفتی که اگه میگرفتی قطعا اجازه نمی داد
  • تاجی طبرستانی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اره خیلی بلده حرف بزنه ک رنگ قرمز میکروفن باشکاه خبرنگاران جوان رو با لوگوی لنگ یکی حساب کرده خخخخخخ
    • امیر RO ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      دوستان علت این کار رو هنوز نفهمیدن! از بالا به آجر گفتن هر کاری برای تیمت می کنیم اما واکنش پرسپولیسی ها چه خواهد بود؟! اونها علاوه بر حملات مجازی و واقعی از این به بعد وقتی بازیکنی سریاز بشه بهونه ای برای نفرستادن دارن! یزدانی اون روزی که خواست خون به پا کنه و برای تیم ملی و بازیکن فیکس ملی با کمک اقوامش حاشیه ساخت باید می دونست که چوب خدا نداره صدا!
  • سیدرضا IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    جناب درویش از حول حلیم افتاد تو دیگ ، ساعت دو نصفه شب این موضوعو پیش کشید مبادا با عذرخواهی شجاعانه سردار دلهای آبی که قابل پیش بینی بود این حرکت هم بخاطر کار نه چندان درست و مهمتر جهت گرفتن حاشیه به سمت خودش جای تیم و فنی ، رسانه های قرمزدوست نتونن طبق برنامه به اندازه ی کافی تیم خوش نقش شاه فرهادو به حاشیه بکشن .
  • منوچهر IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    همه رنگها زیبا هستند و هیچ رنگی به چیز خاص یا کس خاصی تعلق نداره ، حالا چون استقلال آبی می پوشه و من از این تیم حالم بهم میخوره من نباید پیراهن آبی بپوشم و خودم رو از یکی از زیباترین رنگهای عالم محروم کنم ؟ اینگونه رفتارها فقط از انسانهای حقیر بر میاد فقط تاسف ، این حجم از حماقت باور نکردنیه ، حتی کودکانه هم نیست چون هیچ کودک سالمی به یک رنگ زیبا اینجوری توهین نمی کنه
    • مزیدی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      خواهش می کنم شما که یک پرسپولیسی هستید خودتان را با مدیر عامل استقلال مقایسه نکنید ، بخاطر شخصیت خودتان عرض کردم. آخه همیشه آدم خودش رو با یه کسی که شخصیت ناب داره مقایسه می‌کنه. نه با کسی که نه در مکتب درستی هست و نه ارزش ریش سفید را میداند.
    • ف دال IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      سلام؛ مزیدی جان؛ غلط یا درست، خوب یا بد، چه خواهیم و چه نه؛ آقای آجرلو هم (به‌زعم بنده، متأسفانه) یکی از هواداران قدیمی پرسپولیس هست. وقوف حقیر به این مسئله‌ هم نه کار دیروز و امروز و افشاگری جناب درویش بلکه به اواخر دهه 70 و اوائل 80 برمی‌گرده. اون زمون که پاس تو دستگردی تمرین و بازی می‌کرد و یکی از اعوان و انصار شفیق جناب سردار (آقای غفاری که اون زمان رئیس یکی از شعب بانک صادرات بود)، ابوی یکی از رفقای ما بود و ما جمعی حدود 30، 40 جوان (اکثراً اهالی اکباتان) بودیم که در حین برگزاری بازی‌های پاس مهمان ایشان در دستگردی و روی سکو تماشاگران بودیم! البته ناگفته نمونه که ایشون بسیار در مهمان‌نوازی سخاتمند و دست‌ودل‌باز بودن! بگذریم..
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    ربطی به قواعد نداره.سر سفره پدر و مادر بزرگ شده.پدر و مادرش فرهنگی بودن.این نشان از ادب و فرهنگ درویش هست.
  • الدوچرخه چی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    این اجر ذات واقعی و ..‌‌.‌‌‌..خود را نشان داد.همیشه فکر میکردم قیافه کاری به رفتار و کردار ادمها نداره!اما این خشت نپخته به من و امثال من ثابت کرد که در مواقعی قیافه و ریخت بعضیا با رفتار و کردارشان خوب هماهنگی داره.حداقل این ادم نما ریختش با ادا و اطوارهاش و چیزخوریهاش باهم جوره .
  • هميشه سرخ IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    هیچ حرکتی از هیچ دوچرخه‌سواری بعید نیست
  • استقلال بزرگ IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    درویش برخلاف بقیه مدیران پرسپولیس از پشت خنجر می زند و در ظاهر خودش ذو انسانی جنتلمن نشون میده کثافت کاری های شما هیچ وقت و با هیچ مدیریتی پاک نمیشه اجرلو فقط فقط یک شوخی کرد همین
  • 6 IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    كيسه رو با همين بچه بازياش دوست داريم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی