نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
الهامی: استقلال حق دارد دو مدافع سربازش را داشته باشد/ نتیجه فوتبال باید  مرد و مردانه مشخص شود
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: استقلال شاید بهترین تیم تاریخش نباشد اما بهترین نتایج را گرفته است.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز شهادت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت می‌گویم. اگر بخواهیم در مورد بازی فردا بگویم ابتدا باید در مورد استقلال صحبت کنیم. تیمی که ۲۱ هفته است نباخته و شاید این تیم بهترین تیم تاریخ استقلال نباشد اما بهترین نتایج را گرفته است و به مجموعه کادر فنی آنها و در راس آن مجیدی تبریک می گویم. به سردار آجورلو هم تبریک می‌گویم که نشان داده چه مدیر توانمندی است. در مورد تیم خودم هم بخواهم صحبت کنم. بر اساس کیفیت فوتبال‌مان نسبت به آنچه باید برداشت می‌کردیم برداشت نکرده‌ایم.  

وی افزود: آرزوی شفا برای بازیکن قائمشهری دارم. استقلال بهترین نتایج تاریخ را گرفته است. توانمندی‌هایی که این تیم دارد بسیار زیاد است تیمی باکلاس و صاحب سبک است. سردار آجرلو نشان داد که چه مدیری خوبی است در پاس هم که بود عملکردش را نشان داد. وی یکی از بهترین مدیران ورزشی ما است. من به تمام مجموع استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم. این طبیعت فوتبال است. تیم ما رفته رفته به آنچه شخصیت و احترام حریفان است نزدیک می‌شود. امیدوارم فردا یک بازی باکیفیت از جانب هر دو تیم را شاهد باشیم. یک بازی صاحب سبک و با کلاس را برای هر دو تیم شاهد باشیم. هرچه که در بازی فردا است را می‌خواهیم.  

وی در مورد غیبت دو مدافع استقلال به دلیل مشکلات سربازی گفت: ما چون خودمان نساجی هستیم نمی‌خواهیم بگویم و یا تعریف و تمجید از حریف کنیم اما واقعیت این است که استقلال در باره این دو بازیکن هزینه کرده و حق دارد این دو بازیکن را در اختیار داشته باشد. درست است نظام وظیفه قانونی را وضع کرده و من به آن ورود نمی‌کنم ولی می‌توانند از مقامات بالاتری استفاده کنند که این بازیکنان برگردند. این نفرات می‌توانند در جام جهانی برای تیم ملی به درد بخورند اما استقلال در سخت‌ترین شرایط این دو بازیکن داریم ما با استقلال بازی داریم. اینکه این نیست و آن نیست مهم نیست. همانطور که در بازی دور رفت با تماشاگر بازی کردیم و بازی بسیار دلچسبی بود. ای کاش این دو بازیکن در بازی فردا بودند. کاهش تا همین فردا هماهنگی‌های لازم انجام شوند این دو بازیکن فردا بازی کنند چون استقلال حقش است که با  تمام قوا بازی کند نه اینکه بازیکنانش را نداشته باشد.

وی افزود: به نظرم فوتبال ما به بیراهه می‌رود به این دلیل که از دقیقه ۷۰ به بعد بازی‌ها همه می‌روند سراغ سازمان لیگ ببینند کدام بازیکن و مصدوم و محروم دارد و چه کسی توانسته بازی کند و طبق کدام قانون می‌توانیم شکایت کنند الان تمام مدیران دنبال بند و قانون هستند که این روش را ادامه بدهند. فوتبال باید در زمین باشد. دو تیم باید با هم مردانه جنگ کنند و امتیاز بگیرند و مردانه بازی کنند این حق استقلال است که فردا بازیکنانش را در اختیار داشته باشد همانطور که ما هم حق داریم، همان طور که پرسپولیس و همه تیم‌ها این حق را دارند. باید تمام بازیکنان استقلال باشند تا بتوانیم برنده شویم. تا وقتی بخواهیم دنبال بهانه‌های اینچنینی برویم این بازیکن نمی‌تواند و آن بازیکن نمی‌تواند این بازی باید سه بر صفر شود و این قانون از دیروز بوده و از امروز نیست و قانون جدید آمد و این بازیکن نمی‌تواند بازی کند و سه بازی ملی ندارد و ... اینها را من قبول ندارم. اعتقادم بر این است که نتیجه فوتبال باید در زمینه مرد و مردانه مشخص شود.

سرمربی نساجی در مورد اینکه بازیکنانش در زدن ضربات آخر بی‌دقت و کم دقت هستند، عنوان کرد:‌ فردا با  تیمی بازی داریم که بهترین خط دفاعی را دارد. البته حرف شما را هم قبول دارم. تمام بازیکنان ما زحمات خود را کشیده‌اند ما هم زحمت خود را می‌کشیم. این مسئله برمی‌گردد به شخصیت تیمی نه کیفیت بازیکن. بچه‌های ما هنوز به این باور نرسیده‌اند که می‌توانند پرسپولیس ببرند اگر به این باور برسند با  احترامی که برای پرسپولیس و گل‌گهر قائل هستم خیلی بهتر از آنها بازی کردیم و ان‌شاءالله امیدوارم بازیکنان به این باور برسند که نساجی به جایگاهی رسیده می‌تواند با هر تیمی بازی کند با بهترین شکل و با کیفیت و بهترین نتیجه را بگیرد و از زمین خارج شود. حرف شما را کاملاً قبول دارم.

الهامی در مصدومان و محرومان تیمش گفت: محروم نداریم اما چند بازیکن ما مصدوم هستند به خاطر شرایط هست اسامی آنها را نمی‌گویم چند بازیکن را هم نیاوردیم.

وی در مورد قرعه‌ سختی که نساجی در این فصل دارد و ۶ هفته سخت را در پیش خواهد داشت، عنوان کرد:  در نیم فصل اول از نظر نتیجه‌گیری ما خوب عمل نکردیم. این مسئله ۲-۳ دلیل عمده دارد. اگر بگویم می‌گویند بهانه‌تراشی می‌کند اما دلیل اینکه این مسائل تأثیرش را بیشتر نشان می‌دهد به خاطر پرداخت‌هایی است که داریم. سه روز پیش از آبادان به مشهد آمده‌ایم دوباره ۲-۳ روز باید به تهران برویم و با پیکان بازی کنیم و بعد دوباره با سپاهان بازی داریم. قرعه ما هم قرعه سختی است چون میزبان نیستم اگر میزبان بودیم این قرعه در نیم‌فصل دوم خیلی برای ما خوب بود. در مشهد با ما نهایت همکاری را می‌کنند باید از آنها  تشکر کنم. هم از بچه‌های خبرنگار مشهد، هم آستان قدس، هم ورزشگاه امام رضا (ع) و همینطور یگان ویژه که ما را حمایت می‌کنند. آنها با ما مثل تیم شهر خودشان رفتار می‌کنند. اما در چنین شرایطی تیم‌های دیگر مهمان نیستند. یعنی حریفان ما هم مثل ما این شرایط را در مشهد دارند و هیچ فرقی نمی‌کند. اما بازی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برای همه تیم‌ها سخت است. کما اینکه انزلی زمینش زمین سختی است حتی بدون تماشاگر.

وی در مورد بازگشت نویدکیا به سپاهان اظهار داشت: فرق یک مدیر با یک مدیر دیگر در اینجا مشخص می‌شود چرا به آقای ساکت می‌گویند یک مدیر توانمند است. او مدیری است که اسطوره باشگاه را نسوزاند. همه جوره به پایش ایستادند بعد از باخت استقلال هم قبول نکرد. این نشان می‌دهد تیمی که ساختار و شخصیت دارد چقدر منظم است یا مدیری که توانمند است چرا توانمند است. خود نویدکیا می‌داند به او ارادات دارم و مثل دوست و برادرم است. محرم باید بداند روزهای سخت‌تر این هم در مربیگری است او نباید شانه خالی کند. قطعاً روزهای سخت‌تری در انتظارش است چون همه از سپاهان توقع دارند تازه محرم اسطوره سپاهان است تحملش می‌کنند او می‌تواند یک مربی خوب باشد. سطح مربیگری نویدکیا سطح بالای است و یک نوع مدرن مربیگری می‌کند می‌تواند به آینده سپاهان کمک کند و اینجا باید به آقای ساکت تبریک گفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گل IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    چ عجب اینجا یک "انسان" پیدا شد...
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    چه خوبه که جناب الهامی که نگران هزینه های استقلال هستن و میگن چون هزینه کرده باید بازیکناشو داشته باشه! البته بازیکن گل گهر مفتی داشت بازی میکرد ! اینا سربازن، غیر مجاز که نیستن، فقط اون بنده خدا، بازیکن گل‌گهر که کارت بازی داشت غیر مجاز بود!!!!! خخخخخخخ خودشون هم نمی‌فهمن چه جوری بعد از یک دهه جام بدن به این تیم پوکیده
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    خداروشکرچیزی که ساکت گفت همه به استقلال می‌خورد یا نکونام شکایت کرده یا خوده استقلال پس استقلالی‌ها باید بدانند که امتیاز درزمین بگیرن نه ازکمیته انظباطی ویا از داور
  • حاجی محمد راد DE ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    دقیقاً مشخص است که الهام جان عزیز دل قرص‌های خودش رو قبل از مصاحبه خورده، پس بهتره مسؤلان تیم نساجی قبل از بازی، نیمه دوم و قبل از اتمام نیمه دوم قرص‌های ایشان را بهش بدهند، تا دیگه شاهد سیرک بازی او نباشیم، باید گفت الهام جان تو هم حخ داری، استقلالم حخ داره، همه حخ دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی