نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۲
خطر جنگ از سر بازیکن ملی‌پوش گذشت/ لژیونر ایرانی از اوکراین خارج شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر ایرانی شاغل در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بامداد امروز وارد مجارستان شد.

با شدت گرفتن جنگ بین کشورهای روسیه و اوکراین، علاوه بر ناراحتی‌های مردم کشورمان از خشونت‌های رخ داده در کشور اوکراین، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها، وضعیت اتباع ایرانی در این کشور است.

شهاب زاهدی، فوتبالیست ایرانی تیم زوریا هم از روز اول این جنگ در کانون توجهات بود و بیشتر فوتبال‌ دوستان ایرانی پیگیر وضعیت او بودند.

شهاب که در آخرین اردوی تیم ملی هم حاضر بود و برابر عراق و امارات روی نیمکت نشسته بود، در مکالمه‌ای خبر از پایدار شدن شرایطش داد و گفت: تقریبا از دیروز ظهر در مسیر مجارستان بودم و تقریبا ساعتی پیش (نیمه‌شب) به مجارستان رسیدم و مرز را رد کردم. خدا را شکر اینجا همه چیز امن است، فقط خیلی احساس خستگی دارم چون در تمام این مسیر نخوابیدم و درگیر هیجانات و بدو بدو بودم ولی خدا را شکر الان شرایط خوب است.

زاهدی که زیرنظر کادر فنی تیم ملی هم هست احتمالا برای بالا نگه داشتن آمادگی به ایران خواهد آمد تا در پک به تمرین بپردازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منم IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    مگه همین بازیکن نبود که تا یکی دو روز قبل از حمله ی روسیه میگفت اینجا هیچ خبری از جنگ نیست و همه چی عادیه و هیچ کسی درمورد جنگ اصلا صحبتی نمیکنه!یا اون دروغ میگفت یا شما بازم یه مصاحبه ی خیالی رفتید.بهرحال حالا دیگه فهمید همه چی هم اروم نیست.
  • موسوی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    شما گه دلال باشگاه پرسپولیس هستید. دارین میارینش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی