نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دروازه‌بان پرسپولیس در دربی کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس مقابل مس رفسنجان چندان رضایت بخش نبود تا نگرانی از روند گل خوردن این تیم در بازی‌های پیش رو و بخصوص دربی ادامه داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی ۳ بر ۱ مقابل مس رفسنجان ۴۵ امتیازی شد تا فاصله خود را با استقلال تهران که به صدر جدول چسبیده است کاهش داده و به عدد ۳ برساند.

سرخپوشان در حالی به این پیروزی رسیدند که یحیی گل محمدی ترجیح داد پس از اشتباه حامد لک در دیدار هفته گذشته مقابل گل گهر سیرجان او را نیمکت نشین کرده و احمد گوهری را در ترکیب قرار بدهد.

گوهری که مدت‌ها طعم ایستادن در دروازه را نچشیده بود تنها ۲۲ دقیقه توانست دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد تا نشان دهد خبری از کلین شیت های متوالی نیست.

دروازه‌بان جوان سرخپوشان در اکثر صحنه‌هایی که دوربین تلویزیونی او را شکار می‌کرد چهره پر استرسی داشت. عکس‌العمل‌های گوهری در دفع توپ و خروج‌های نامطمئن او باعث شد تا سیدجلال حسینی و وحدت هنانوف دو بار در جریان مسابقه نقش ناجی را ایفا کنند و اجازه ندهند دروازه این تیم باز شود.

گوهری که به نظر می‌رسد فاصله زیادی با روزهای ایده آل پیشین خود حتی با پیراهن صنعت نفت آبادان دارد باید مشاوره‌های روحی و فنی بیشتری از داوود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس بگیرد تا شاید با اعتماد به نفس بیشتری در جریان مسابقه از دروازه سرخ پایتخت محافظت کند.

عملکرد گوهری گرچه با حمایت یحیی گل محمدی در نشست خبری همراه بود اما سرمربی پرسپولیس از گل خوردن‌های پرسپولیس ابراز گلایه کرد تا نشان دهد همچنان از عملکرد ارکان دفاعی خود به خصوص دروازه‌بان راضی نیست.

باید دید سرمربی پرسپولیس در دیدار با استقلال که دو هفته دیگر برگزار می‌شود چه تصمیمی درباره دروازه‌بان تیمش خواهد گرفت. آیا حامد لک بار دیگر فرصت بازی کردن پیدا می‌کند یا گوهری برای کسب تجربه در چارچوب دروازه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی