آشفتگی آبی‌ها ادامه دارد/ استعفای سرپرستان جدید باشگاه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

متولیان خیریه چلسی قرار است این هفته جلسات بیشتری برگزار کنند و ممکن است برخی از آنها در جایگاه خود باقی نمانند.

بر اساس گزارش‌ها پس از اینکه برخی از متولیان رومن آبراموویچ از به دست گرفتن کنترل باشگاه امتناع کردند، چلسی دچار هرج و مرج شد.

مالک میلیاردر روسی آخر هفته سرپرستی آبی‌ها را به گروه خیریه قدرتمند ۶ نفره سپرد. رئیس «بروس باک»، مدیر زنان «اِما هایس»، «جان دیواین»، «سِر هیو رابرتسون»، «پل راموس» و «پیارا پاوار» این گروه را تشکیل می‌دهند.

به گزارش بی‌بی‌سی اعضای رهبری جدید برای گفت‌وگو در این مورد در روز یکشنبه جمع شدند. در بحبوحه تهاجم روسیه به اوکراین، طرح آبراموویچ ممکن است در آستانه فروپاشی باشد زیرا ممکن است که برخی از اعضا پست خود را رها کنند.

روز دوشنبه گزارش‌ها مدعی شدند که آبراموویچ در پی تهاجم هفته گذشته و جنگ جاری بین روسیه و اوکراین در تلاش برای میانجی‌گری و صلح بین این دو کشور بوده است.

با این وجود، متولیان خیریه چلسی قرار است این هفته جلسات بیشتری برگزار کنند و ممکن است برخی از آنها در جایگاه خود باقی نمانند. طبق این گزارش‌ها حداقل ۲ نفر از این ۶ نفر نگرانی‌های خود را ابراز کردند. نگرانیهایی از قبیل تضاد منافع فردی و «همچنین نگرانی‌های گسترده‌تری در مورد اینکه آیا اداره یک باشگاه فوتبال می‌تواند با قانون خیریه سازگار باشد یا خیر» ابراز شده است.

اگر برخی از متولیان کناره بگیرند، چلسی یا بدون آن‌ها به عنوان یک گروه کوچک‌تر به کارش ادامه می‌دهد، یا کسانی که مجموعه را ترک کردند جایگزین می‌کند و یا طرح را لغو می‌کند و به طرح دیگری می‌اندیشد.

هفته گذشته، آبراموویچ بیانیه‌ای منتشر کرد و اعلام کرد که به خاطر باشگاه گامی به عقب برخواهد داشت. او گفت: «من همیشه تصمیماتم را با توجه به منافع باشگاه گرفته‌ام. به این ارزش‌ها متعهد می‌مانم. به همین دلیل امروز به متولیان بنیاد خیریه چلسی سرپرستی و مراقبت از باشگاه چلسی را می‌سپارم. معتقدم که آن‌ها در حال حاضر در بهترین موقعیت برای رسیدگی به منافع باشگاه، بازیکنان، کارکنان و هواداران هستند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی