نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
۳۵ |
۴
پایان حاشیه با عذرخواهی؛ بازگشت کاپیتان استقلال به تمرین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال با حضور در تمرین امروز، ضمن عذرخواهی از سرمربی کار خود را در این تیم دوباره آغاز کرد.

یکی از حواشی اخیر پیرامون باشگاه استقلال، بحث کنار گذاشته شدن وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان از این تیم بود. در تمرین‌ پیش از دیدار برابر فجرسپاسی بود که انتشار خبری مبنی بر کنار گذاشته شدن موقت وریا غفوری، باعث شوکه شدن هواداران این تیم شد.

داستان از این قرار بود که وریا از ناحیه انگشت پا دچار مصدومیت بود و در حاشیه تمرین پس از برخورد با یکی از بازیکنان تیم، مصدومیت او تشدید شد. همین مسئله منجر به عصبانیت غفوری و درآوردن کاور تمرینی بود؛ به‌نحوی که کاپیتان آبی ها تمرین تیم را ترک کرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که مجیدی چند باری با صدا زدن نام وریا، قصد داشت تا او را از ترک تمرین منصرف کند اما غفوری که در آن لحظه به شدت عصبی بود، راهی رختکن شد و این مسئله نیز باعث گردید تا مجیدی کاپیتان تیمش را در اختیار باشگاه قرار دهد.

پس از این اتفاق، اطرافیان مجیدی و غفوری سعی در بهبود شرایط طرفین و کنار زدن مشکلات داشتند که در نهایت و پس از دوری وریا از دو بازی برابر فجرسپاسی و نساجی، این اتفاق رخ داد و کاپیتان آبی ها امروز راهی محل تمرین تیمش شد.

با حضور غفوری در محل تمرین، فرهاد مجیدی برخورد بسیار خوبی با کاپیتان تیمش داشته و از بازگشت او استقبال کرده است. وریا نیز پس از عذرخواهی از مجیدی و هم تیمی هایش، اعلام کرده است که حتی اگر یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکند، مشکلی با این موضوع ندارد.

مجیدی نیز پس از صحبت با وریا به وی اعلام کرده است که طرفین به یکدیگر نیاز داشته و باید در ادامه لیگ پرقدرت و مصمم تر ادامه دهند تا استقلال بتواند به موفقیت دست پیدا کند.

بدین ترتیب وریا غفوری در آستانه دیدار با گل گهر در دسترس کادرفنی است و فرهاد مجیدی می تواند روی توانایی های کاپیتان تیمش در بازی های حساس پیش رو حساب باز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قیطور IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    با وعده وعید وجاوه دادن ....حالا ببین یه بازی دیگه همین اش وکاسه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      آقای زاهدی معاون ناجا سربازی نرفتن وحیدی امیری را ماست مالی کرد. ایشان گفت مثلا شخصی نمره چشمش 8 بوده و معاف شده ولی بعدا عمل جراحی کرده و نمره چشمش 10 شده. اصلا چنین چیزی امکان ندارد و تنها روش برش قسمتی از چشم است که آن هم این فرد دیگر نمی تواند فوتبال معمولی بازی کند چه رسد به اینکه کیلومتر ها در بازی بدود. مشخص است که وحیدی امیری و مهدی ترابی سربازی نرفتند و سازمان وظیفه عمومی هم رنگی برخورد می کند....در حالی که استقلال در کوران مسابقات لیگ و در صدر جدول بود سنگ اندازی ها برای پایین کشیدن این تیم به طرق مختلف شروع شد. بنابراین دو بازیکن این تیم را سرباز اعلام کردند تا بدون این دو بازیکن کلیدی در بازی های سرنوشت ساز اینده، نتایج را از دست بدهد و آرامش تیم را بر هم زدند تا پرسپولیس بتواند در کمال آرامش امتیاز های عقب افتاده را جبران کند. از طرفی می بینیم که وحید امیری و مهدی ترابی که سربازی نرفتند به راحتی در پرسپولیس بازی می کنند و عده ای هم که پرونده ها دستشان است از معافیت های جعلی آن ها حمایت می کنند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      وحید امیری تا 33 سالگی نه در تیم نظامی بازی کرده و نه سربازی رفته است اما با معافیت تحصیلی مدام سربازی خود را به تعویق انداخته است. همان طور که می دانید تمرین های فوتبال صبح و عصر برگزار می شود پس چگونه ایشان با طول دادن عمدی هم سربازی نرفته است و هم میلیاردها تومان از راه فوتبال درآمد داشته است؟ اخیرا هم مشخص شده که معافیت پزشکی گرفته است. اگر ایشان معافیت پزشک گرفته است پس چگونه توانسته است سال ها در بالاترین سطح، فوتبال بازی کند و در هر بازی بین 7 تا 10 کیلومتر می دود. مشخص است با توجه به بازی کردن در سطح اول فوتبال کشور، بیماری ایشان درمان پذیر بوده است باید بعد از درمان به خدمت اعزام می شد که نشد. پس تکلیف میلیون ها نفری که سربازی نرفته اند و از تمامی امکانات و خدمات در کشور محروم هستند و حتی سن خیلی از آن ها برای ازدواج و زندگی گذشته است چه می شود؟ چگونه یک نفر هم می تواند سربازی نرود و معافیت پزشکی جعلی هم گرفته باشد و سال ها با طول دادن تحصیلات خود، قانون را دور زده باشد و همزمان میلیاردها تومان کسب درآمد کرده باشد و از بهترین خدمات و امکانات کشور برخودار باشد
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      وحید امیری و مهدی ترابی خونشان رنگین تر از مردم عادی هست حتی رنگین تر از مرادمند و سیاوش یزدانی. وحیدی امیری و مهدی ترابی ژن برتر دارند که معافیت جعلی گرفتند
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس اعلام کرده که در مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی فعالیت می کند و تا سال 1402 معافیت تحصیلی دارد برای همین سربازی نرفته است. چون نهایتا اگر ایشان در 19 سالگی دانشگاه قبول نشده باشد که باید به خدمت سربازی اعزام می شده و اگر هم در 19 سالگی در رشته تربیت بدنی قبول شده تا الان که 8 سال از دانشگاه رفتن ایشان گذشته است یعنی 8 ترم کارشناسی را از روی عمد 16 ترم به تاخیر انداخته است تا سربازی نرود. البته ایشان گفته که تا سال 1402 معافیت تحصیلی دارد و این نشان می دهد یا ایشان وقتی در 19 سالگی سرباز شده به سربازی نرفته و قانون را دور زده یا اینکه از 19 سالگی تا 29 سالگی برای 4 سال تحصیلی تا پایان کارشناسی، 10 سال یا 20 ترم، زمان خریده است تا با دور زدن قانون سربازی نرود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      انقدر پرسپولیسی های حکومتی روشون زیاد شده که حامد پاکدل یک متر دستش رو دراز می کنه و توپ رو با دست می زنه توی گل ولی نه کمک داور و نه داور هند نمی گیرن و کاملا مشخصه برنامه ریزی شده بود پرسپولیس بازی رو ببره. در بازی با آلومینیوم اراک هم که آفساید کاملا واضح رو نمی گیرن تا پرسپولیس گل بزنه. از دو بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز قهرمانی، 4 امتیاز مهندسی شده تقدیم لنگیای حکومتی توسط مهندسی نتیجه در زمین بازی شد. همین امتیاز های مهندسی شده پرسپولیس رو بالا کشیده و امتیازهای مهندسی شده ای که از استقلال کسر شده اختلاف رو به حداقل رسونده
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      هوادارن تاج کبیر توجه کنند: بعد از انقلاب قرار شد نام باشگاه های تاج و پرسپولیس تغییر پیدا کند و بر این اساس، نام تیم تاج را به استقلال و پرسپولیس را به پیروزی تغییر دادند. اما بعد از اینکه 40 سال آب ها از آسیاب افتاد دوباره نام پیروزی را به پرسپولیس تغییر دادند و حق هوادارن تاج کبیر را خوردند. پرسپولیس کلمه ای یونانی است که یونانی ها به تخت جمشید می گفتند پرسپولیس. حالا چه شده که نام اصیل تاج که فارسی است مورد قبول این عده نیست اما نام یونانی پرسپولیس مورد قبولشان است. بنابراین از همه هوادارن تاج تقاضا می کنم که برای احقاق حقشان بلند شوند و یکصدا از مسئولان بخواهند که یا باید استقلال و پیروزی وجود داشته باشد یا تاج و پرسپولیس. نباید یک بام و دو هوا وجود داشته باشد. چگونه ممکن است که تخت (جمشید) پادشاهی مورد قبول مسئولان مربوطه است اما تاج پادشاهی مورد قبولشان نیست. باید استقلال ایران با نام تاج در بورس عرضه شود همان طوری که پیروزی با نام پرسپولیس در بورس عرضه می شود. حق گرفتنی است.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      مهدی طارمی هنگامی که با تیم ریزه اسپورت ترکیه قرارداد داشت در پرسپولیس هم بازی می کرد. طبق قانون، هم باید تمامی نتایج پرسپولیس در اون سال 3 بر صفر به نفع رقیبان شود و هم پرسپولیس به دلیل تخلف آشکار، به لیگ یک یا دو سقوط کند. یک نفر 5 سال پیش قتل می کنه بعد 5 سال می گیرنش باید بره زندان یا اعدام بشه. پس جرم با گذشت زمان از بین نمیره و پرسپولیس الان هم باید طبق قانون به لیگ یک یا دو سقوط کنه. چطور کسی توی اون قضیه ورود نکرده تا پرسپولیس رو به لیگ یک یا دو بفرستن اما برای سربازی رفتن مرادمند و یزدانی همه مافیای لنگ بسیج شدن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      همچنین وحید امیری هم که کاملا سالم و سلامته و توی هر بازی حداقل 7 کیلومتر می دود به دلیل سال ها بازی غیر قانونی در پرسپولیس باید تمامی نتایجی که وحید امیری در اون بازی ها شرکت داشته 3 بر صفر به نفع رقیبان شود. کلا تمامی جام های پرسپولیس در این چند سال با بازی کردن مهدی طارمی و وحید امیری جعلیه و پرسپولیس بعد از اولین قهرمانی باید به لیگ یک یا دو سقوط می کرد و با این شرایط دیگه خبری از دبل، هتریک و پوکر و گلات مهندسی شده و جعلی نبود
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      بعد از انقلاب باشگاه تاج و تمامی اموال و جام هاش رو غارت کردن و هر یک از املاک و دارایی های تاج رو بین خودشون تقسیم کردن. اما حالا سازمان خصوصی سازی اومده روی باشگاه تاج 50 هزار میلیاردی به پول امروز، 2800 میلیارد قیمت گذاشته که دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی آسیا و 2 مقام سوم آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا رو داره و سومین تیم برتر تاریخ قاره آسیاست اما روی پرسپولیس حکومتی 500 میلیارد بیشتر قیمت گذاشته. انگار ملت ببو تشریف دارن و خبر ندارن دارن چیکار می کنن. همین دو فینال آسیایی که پرسپولیس حکومتی رفت با از بین بردن استقلال شفر در سال 2018 که به راحتی قهرمان آسیا می شد و با از بین بردن استقلال استراماچونی در سال 2020 و با کرونایی شدن الهلال عربستان اینا رفتن فینال. وگرنه پرسپولس حکومتی فینال برو نبود و فینال هم دیدیم که جلوی 100 هزار نفر سنگ رو یخ شدن و امسال هم که مقابل الهلال لوله شدن و سرافکنده و خار شده به میهن برگشتن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      مسئولان استقلال توجه کنن که وحید امیری معافیت جعلی پزشکی گرفته و باید با تمامی امکانات هم وحید امیری رو به سربازی بفرستن هر چه سریعتر چون کاملا سالم و سلامته و هم تمامی بازی هایی که بازی کرده 3 بر صفر به نفع رقیبان بشه که اینجوری پرسپولیس باید بره لیگ یک بازی کنه از سال بعد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      میثاقی به آقای زاهدی معاون ناجا میگه شما بگو وحید امیری چطوری معافیت پزشکی گرفته که داره در سطح یک ایران فوتبال بازی می کنه که زاهدی گفت این اطلاعات سریه و اجازه نداریم به کسی بگیم. بعد میثاقی میگه پس اطلاعات مرادمند و یزدانی از کجا در تمامی رسانه ها و کشور پخش شده که زاهدی می مونه چی جواب بده. بعد زاهدی میگه اگه استقلال مستنداتی داره بیاد ازائه کنه علیه وحیدی امیری و میثاقی میگه شما که خودتون رفرنش هستید و میگید اطلاعات به کسی نمیدید پس چطوری استقلالی ها مستندات ارائه کنن. قشنگ مشخصه تیم پرسپولیس کاملا حکومتیه
    • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      مرادمند هم دیروز اشاره کرد . استقلال با مجیدی هیچی نمی شود.
    • میلاد عزتی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت آجورلو پرسپولیسی دو آتیشه است و برای همین احتمال میدم آجورلو دو بازیکن استقلال رو لو داده باشه تا استقلال رو تضعیف کنه. شاید آجورلو رو گذاشته باشن که استقلال رو در زمان خودش تضعیف کنه مثل فصل های پیش البته گناهش پای رضا درویش که آجورلو رو پرسپولیسی معرفی کرد
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      دو بازی قبل دربی جایی که استقلال باید در آرامش کامل می بود این تیم رو تیو بحث سربازی انداختن و نذاشتن بازیکنانش بازی کنن و خلاصه باز هم فتنه ای کاشتند تا استقلال نتونهنتیجه بگیره
    • حسین IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      شاه فرهاد خار چشم لنگی هاست وریا از تبار کرد کردستان وغیرتمندان است ماهواداران استقلال هردواینها را باهم می‌خواهیم مطمئنم دوباره با اتحاد وهمدلی استقلال تمام حاشيه های لنگ وهواداران آنها در هر پست ومقام که باشند از بین می برد چون دریا خروشان ومواج درسته آنها داوران وکمک داوران وافشاریان ها را دارند اما با اتحاد وهمبستگی وهم قسم شدن طلسم این شیاطین انسان نما را باطل خواهند کرد انشالله
    • threem64 IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      یکی به داد این کیسه مافیایی برسه داره از دست میره بچه یه کیبورد گذاشتن جلوت گفتن تایپ کن خود به اصطلاح وکیلتون گفته از اول فصل به دنبال درست کردن مشکل سربازی بازیکنا هستیم بعدش شما میگید دو هفتست دارن اسدقلال رو ضعیف میکنن ترابی که فعلا 27 سالست بحث امیری و رضاییان رو خبری ندارم ازش بعدش امیری اگه مشکل سربازی داشت چطور ترکیه رفت و فوتبال بازی کرد رضاییان هم که تا نیم فصل قطر بود
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس اعلام کرده که در مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی فعالیت می کند و تا سال 1402 معافیت تحصیلی دارد برای همین سربازی نرفته است. چون نهایتا اگر ایشان در 19 سالگی دانشگاه قبول نشده باشد که باید به خدمت سربازی اعزام می شده و اگر هم در 19 سالگی در رشته تربیت بدنی قبول شده تا الان که 8 سال از دانشگاه رفتن ایشان گذشته است یعنی 8 ترم کارشناسی را از روی عمد 16 ترم به تاخیر انداخته است تا سربازی نرود. البته ایشان گفته که تا سال 1402 معافیت تحصیلی دارد و این نشان می دهد یا ایشان وقتی در 19 سالگی سرباز شده به سربازی نرفته و قانون را دور زده یا اینکه از 19 سالگی تا 29 سالگی برای 4 سال تحصیلی تا پایان کارشناسی، 10 سال یا 20 ترم، زمان خریده است تا با دور زدن قانون سربازی نرود.
    • عبدالکریم IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      من نمیدونم تو خودتو فرستادی دنبال نخود سیاه یا میخوای قاتل بروس لی رو پیدا کنی، یا نه.... شایدم دنبال زیربغل مار میگردی! بابا.... مشنگ خان ترابی بازیکن ملی و تا ۳۰ سالگی معافِ. دیگه خوبی دیگه، نه؟!!!
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      به توچه چیزی میزنی دنبال بهانه میگردین متوهم
    • كمك سرپرست IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      با اختلاف بيكارترين و متوهم ترين كيسه اي هستي كه اين ستون بخودش ديده خخخخخخخخخ
  • رضا AE ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    چخبره استقلال یک بار مربی قهر میکنه میگه این فوتبال نمیخوام یک بار اینو میزارن کنار دوباره میارنش بجا این خاله بازی ها یکم ادم باشید فکر هوادارها شما چه نباز کنید و چه قهر پول تو جیبتون میاد اما شعور داشته باشید و اخترام هوادار ها رو نگهدارید
  • حمید AE ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    وقتی کادر مربی گری تیم یک مشت بچه قهر و نازی باشه مثل خاندان مجیدی همین میشه هوادارها باید فکری به حال تیم کنن باز میبینم اخر فصل رو که نه جام حذفی نه لیگ برتر هیچی قهرمانی نمیاریم باز جمع میشیم در مجلس خاندان مجیدی میره تفریح کشورش سرزمین پدری خودش امارات متحده عربی به ریش همه ما میخندن
  • قیطور IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    حمید جان گل گفتی چقدر حق حساب دادن به این که قهر کرده بود که بی وابروشون بخر ول بازم تکرار میشه
  • منم IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اخه یکی قهر و ناز میکنه که مطمئن باشه یه چیزی براش خرد میکنند.اینی که مجبور میشه دو روز بعد به شکر خوردن!بیفته چه ناز کردنی داره.خخخ خخخ
  • یه مشت متوهم IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    یدونه هوادار دیوانه استقلال صد پنجاه تا پیام گذاشته:در جوابش اگه ماسمالی کرده دلیلش استقلالی بودنشه و گرنه میگفت که یازده ساله بازیکن تیم ملیه و سرباز قهرمان هیچ کجا ی دنیا چنین بازیکنی را سربازی نمیفرستن اینجاها هم نظام وظیفس فکر کردید خونه پاپا حمیدوتونه ننه من غریبم بازی در بیارید؟؟؟ اگه واقعیت را می‌گفت بدجوری میسوختید شماها با کمتر از پنج بازیکن در تیم حداقل بیست و دو نفره ایران اون یکی هم بیست هفت سالشه بازیکن تیم ملی سی سالگی میره سربازی بی سواد هیچکجا هم بازیکنی را که تو بیمارستانه نمیفرستن سربازی!!! از جماعتی که با فرافکنی پیش میرن و اسطورشون( فرنازه که سواد خواندن و نوشتن ندارد بیشتر انتظاری نیست) من در چند خط جواب دادم کسی که صد پنجاه تا پیام میگذارد از ترسش که کسی جوابشو نده ترسو است
  • کامران IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    وریا خیلی بهتر وزیباتر از حردانی بازی میکنه باید فیکث باشه همیشه.کسی فوتبال شناس باشه میفهمه چی میگم از همه لحاض بهتر از حردانیه.باغیرتو با انگیزه بازی میکنه.کاشته زنه حرفه ایه .تکنیکی یک درمقابله یکو راحت دریبل میزنه،لایی زدناش که معروفه.حردانی هیچی نداره داره پوله مفت میگیره
  • مینو IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    درود بر وریا با تعصب
  • کانکارادا IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    دوست دارم پوریا غفوری
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    چاپلوسان در جهان صنعتگرند.
  • کیسه کش IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    واقعا حال کردم درود بر سازمان نظام وظیفه که بااین پاتکی که استقلالیها زد تمام ملت ایران را خوشحال کرد. طرف اسمش اشتباهی تولیست تیم ملی فوتبال بوده شده ملی پوش آن یکی هفت دقیقه بازی کرده شده سرباز قهرمان پس بنده هم یک بار جهت دیدن شخصی رفتم پادگان آن هم درب پادگان شدم جناب سرهنگ واقعا راست میگی حححححح
  • طوفان سرخ اسیا IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    معلومه خیلی سوختین دوچرخه سواران کاجی.چون بد عادت شدین یا لابی های خیارلو.فکر کردین نظام وظیفه هم وزارت باباحمیدتونه که پنالتی معیشتی وامتیاز کادویی بده.کور خون دید.قانون یکبار اجرا شد دارید به در ودیوار میزنید.تازه بازیهای سخت شروع شده .مس.فولاد.گل گهر.سپاهان وووسرورتان که با حداقل ۶ امتیاز اختلاف باز زیر دست و پای پرسپولیس له خواهید شد
  • مهدی همدانی IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    به عنوان یک پرسپوایسی برای سیاوش یزدانی ناراحت شدم. واقعا سرمربی به خاطر داشتن دفاع خوب و گرفتن یک جام (که مطمئن باشید محاله) سر این بنده خدا رو شیره مالید! فرهاد مجیدی خدا لعنتت کنه کاش کمی شعور و معرفت و مرام داشتی! که نداری! مصاحبه میکسونت هم که شرم آوره که به مربی میگی توپ رو با خودت ببر اصفهان! مجیدی خجالت بکش!
  • لالا IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    قاطلیت فرناز همین کارش تیم رو به فنا میده حالا ببینین.
  • kianakhademi90@gmail.com IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    سلام وریا غفوری همیشه میگفتم مردی و مردونه میجنگی ولی رفتی التماس فرناز کردی دیگه بیخیال برو نامرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی