نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
۱ |
۰
واکنش سرمربی سابق تیم ملی ایران به مذاکره با عراقی‌ها
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: در جلسه ای که با وزیر ورزش عراق داشتم با توجه به برند فوتسال ایران در دنیا دررابطه با طرح توسعه و آموزش این رشته صحبت هایی مطرح شد.

سید محمد ناظم الشریعه  در مورد سفرش به عراق اظهار داشت: به درخواست وزارت ورزش عراق سفری به این کشور داشتم. صبح امروز هم در دیداری با وزیر ورزش عراق در مورد طرح توسعه آموزش و.. فوتسال صحبت هایی کردیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: در این جلسه در مورد نحوه آموزش و پیشرفت فوتسال در عراق حرف هایی زدیم.  با توجه به اینکه  ایران به عنوان یک برند در فوتسال دنیا شناخته شده است هر دو کشور می توانند در عرصه آموزش، مربیگری و... حتی تغییر تفکر و.. همکاری هایی داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان سرمربی تیم ملی عراق معرفی شده، گفت: صحبتهایی مطرح شده و هیچ چیزی روی کاغذ نیامده اما فعلا فقط با توجه به صحبتهایی که با وزیر ورزش عراق داشتیم  بر روی طرح توسعه و اموزش و... تمرکز داریم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی باشیم ضدمافیا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    این همه فشار فقط برای درهم کوبیدن ارکان استقلال و بازی کردن با اعصاب کادرفنی و بازیکنان تیم است تا تیم خاص مافیای فوتبال در صدر قرار بگیرد زهی خیال باطل زیر هستید و خواهید ماند دربی دیدنی خواهد بود منتظر شما هستیم فقط در زمین فوتبال !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی