نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ماجراهای جالب و عجیب پرسپولیس و استقلال با برنامه فوتبال برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزی که افشین پیروانی با میثاقی درگیر شد کمتر کسی فکر می‌کرد که یکی دو هفته بعد مدیران پرسپولیس ۵ کاپ قهرمانی تیمشان را به استودیوی برنامه فوتبال برتر ببرند اما این اتفاق افتاد!

افشین پیروانی با میثاقی و سپاهانی‌ها روی آنتن زنده درگیر شد و با صدای بلند گفت مطمئن باشید که مدیرعامل باشگاه ما روی خط برنامه شما نمی‌آید اما چند دقیقه بعد جعفر سمیعی روی خط رفت و با میثاقی مصاحبه کرد! عجیب‌تر این که چند هفته بعد پرسپولیسی‌ها در حرکتی عجیب ۵ کاپ قهرمانی تیمشان را به همان برنامه فوتبال برتر بردند تا دود از کله افشین پیروانی بلند شود. سرپرست پرسپولیس فکر همه چیز را می‌کرد جز این که مسئولان باشگاهش با میثاقی تعامل کنند و حتی کاپ‌های قهرمانی را به برنامه فوتبال برتر ببرند!این برنامه به دفعات بازیکنان پرسپولیس را هم دعوت کرد همان طور که ازراههای مختلف استقلالی‌ها را دعوت کرد. آن هم استقلالی که تمام بازیکنانش را ممنوع المصاحبه کرده است!

جالب این جا بود که در اوج بسته بودن فضای استقلال و درحالی که همه بازیکنان این تیم به خبرنگاران می‌گویند اگر مصاحبه کنیم آقا فرهاد ناراحت می‌شود،ناگهان ژستد و یامگا به برنامه فوتبال برتررفتند و چند هفته بعد هم امیر حسین حسین زاده به همین برنامه رفت. احتمالا آقا فرهاد فقط با مصاحبه کردن بازیکنانش با روزنامه‌ها و سایت‌ها مشکل دارد و حضور در برنامه فوتبال برتر خیلی هم خوب است و به پیشرفت تاکتیکی استقلال کمک می‌کند!مشابه همین داستان را در بعد مدیریتی در پرسپولیس هم داشتیم با این تفاوت که انصافا بازیکنان پرسپولیس هم با فوتبال برتر مصاحبه می‌کنند و هم با سایت و روزنامه‌ها.

آنچه سیاوش یزدانی در برنامه فوتبال برتر گفت (کاری به درست و غلط آن نداریم) در واقع آتش زیر خاکستری بود که منفجر شد و حالا دود آن به چشم استقلال می‌رود. بهر حال باید به سیاوش هم حق داد که کلی وعده شنیده و حالا هم استقلال را از دست داده و هم تیم ملی را. اما شک نکنید که این آخروعاقبت بستن درها روی مردم و رسانه‌هاست.وقتی مردم را محرم حساب نمی‌کنیم و فکر می‌کنیم که همه کارها با توان و قدرت خودمان درست می‌شود نتیجه همین می‌شود که حالا شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اصالتاص IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    متاسفانه این بار اول و دوم نیست که در باشگاه استقلال می افتد بعداز مرحوم پورحیدری و حجازی تیم یتیم شده و همه برای منافع شخصی خودشان تلاش میکنند آنوقت انتظار دارند هوادار سکوت کند چرا این اتفاقها تو تیم پرسپولیس نمی افتد برای اینکه همه به بزرگتر تیم احترام میزارن به یحیی میگن علی پروین میگه یحیی فقط می ناله میگه علی آقا بزرگتر و اسطوره تیم است و سریع جبه نمی گیرد و حاشیه درست کند اما تو استقلال الان همدیگر را قبول ندارند و ....
  • عشقپولیس IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    این میثاقی تا دعوا راه نندازه ول کن نیست 🤣 میثاقی وراج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی