نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
۱ |
۵
اگر زمان به عقب برمی‌گشت...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای سیاوش یزدانی و حرف‌هایی که روی آنتن زنده تلویزیون زد، درس‌های زیادی در پی داشت مثلاً اینکه در فوتبال ایران همیشه تلفن و سفارش کردن جواب نمی‌دهد و یک جاهایی کار گیر می‌کند.

فرهاد اشراقی؛ مدیران استقلال اگر کمی‌ (توجه کنید فقط کمی) تجربه داشتند، باید حدس می‌زدند که شاید از نظر قانونی نتوان مشکل سربازی یزدانی و مرادمند را حل کرد. آنها طبق گفته یزدانی حتی قوانین نقل و انتقالات را هم نمی‌دانستند و این که وقتی فصل نقل و انتقالات تمام می‌شود، امکان انتقال بازیکن به فجرسپاسی و هر تیم دیگری وجود ندارد.

سیاوش یزدانی صراحتا گفته آجورلو به من گفت تو را به فجرسپاسی می‌دهیم و بعد از آنها قرض می‌گیریم! این مسئله نشان می‌دهد که مدیران استقلال قوانین را نمی‌دانستند و یا زیادی روی قدرت خود حساب می‌کردند اما هرچه هست خروجی کار حرف‌هایی است که سیاوش یزدانی زده و در واقع چشمش را بسته و تمام پل‌های پشت سرش را خراب کرده تا خودش را خالی کند. ماجرای سیاوش یزدانی و مرادمند قطعاً برای مدیران استقلال درس بزرگی شد. این که شاید بعضی از کارها را نتوان با عرف معمول در فوتبال ایران انجام داد به هرحال یک جاهایی باید بیشتر مراقبت کرد.

استقلالی‌ها می‌توانستند خیلی بهتر ماجرای سربازهای خود را مدیریت کنند مسلما اگر زمان به عقب برمی‌گشت آجورلو در همان تعطیلات نیم فصل قید این دو بازیکن را می‌زد و به جای آنها دو مدافع جدید می‌خرید. همان طور که اگر زمان به عقب برمی‌گشت با میکروفون خانم خبرنگار آن حرکت عجیب را انجام نمی‌داد که تا مدتها سوژه دوست و دشمن شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    حضرت استا د فرمودی زمان ؟ .... گر عقب برگردد و چر خد چنان ================================================================================================= شخص آجور لو و جمع دو ستان .... با بت آن میکروفن یا چون فلان ================================================================================================ کار دیگر می کنند ٬ در آن زمان .... فی المثل سردار رفته در نهان ================================================================================================ میکروفن با مارک« آبی» سا خته .... کرده در زیر بغل آنرا نهان ================================================================================================ هر کجا در کنفرانسی پرسشی.... کرده آمد آن کند فوراََ عیان ================================================================================================ بهر سربازی چنان چاره کند ..... خلق را آواره سازد در جهان =============================================================================================== زیر پوشش برده استقلال را .... کل تیم سرباز سازد در زمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی