رکوردزنی سیاوش یزدانی خراب شد/ سبقت هافبک آبی‌ها از مدافع سرباز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیاوش یزدانی با اینکه در دو بازی آخر استقلال مقابل فجرسپاسی و نساجی مازندران برای تیمش به میدان نرفت اما همچنان دومین بازیکن ثابت تیم استقلال بشمار می رود.

تا پیش از دو دیدار آخر تیم استقلال مقابل فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران سیاوش یزدانی با ۱۷ بار حضور در ترکیب اصلی تیم استقلال و با زمان ۱۵۱۵ دقیقه حضور در میدان برای این تیم بیشترین دقایق حضور در ترکیب تیم استقلال را به خود اختصاص داده بود.

یزدانی این فصل تنها در دیدار برگشت مقابل ذوب آهن اصفهان به دلیل محرومیت (دریافت دو کارت زرد و اخراج) هم تیمی‌هایش را همراهی نکرد. اما پس از آن در دیدار مقابل تراکتور ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت تا جمع دقایق حضورش در این فصل را به هزار و ۵۱۵ دقیقه برساند. اما ۱۸۰ دقیقه بازی استقلال پس از دیدار مقابل تراکتور در مصاف با فجر و نساجی باعث شد مهدی مهدی پور با ۱۹ بازی و ۱۶۶۳ دقیقه حضور در ترکیب استقلال در حال حاضر به عنوان ثابت ترین بازیکن تیم استقلال در فصل بیستم لیگ برتر به شمار برود.

پس از مهدی پور سیاوش یزدانی با ۱۷ بازی در رده دوم قرار گرفته و سپس جعفر سلمانی با ۱۹ بار حضور در ترکیب استقلال و زمان ۱۴۷۵ دقیقه سومین بازیکن ثابت این فصل استقلال به شمار می‌رود.

چهارمین بازیکن ثابت استقلال در فصل جاری امیر حسین حسین زاده است که او نیز با ۱۹ بار حضور در ترکیب اصلی زمان ۱۴۴۳ دقیقه بازی برای استقلال را ثبت کرده است. پنجمین نفر کوین یامگا بازیکن فرانسوی است که او۱۴۳۸ دقیقه در ۱۶ بازی در ترکیب استقلال حضور پیدا کرده است. محمدحسین مرادمند هم در ۱۵ بازی این فصل برای استقلال به میدان رفت و ۱۳۵۰ دقیقه در ترکیب خط دفاعی استقلال برای تیم بازی کرده تا ششمین بازیکن ثابت این فصل تا پایان هفته بیستم به شمار برود.

ضمن اینکه سیاوش یزدانی در دیدار مقابل پیکان، یکی از سه گل تیم استقلال را نیز به ثبت رسانده بود و با توجه به اینکه او حالا باید سربازی اش را سپری کند قطعا دیگر نمی‌تواند رکورد حضورش در ترکیب استقلال در فصل جاری که پیش از این در اختیار خودش بود را افزایش بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • morteza IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    من بارها گفتم استقلال با یکسری بازیکن با کیفیت فقط دفاع میکنه و گل کم میخوره. اصلا فکر نکنید که مدافعانش عالی هستن. از این ببعدم باز گل کم میخورن با اینکه مدافعانشون رفته. تیمی که با میلیاردها هزینه بسته شده داره جلو فجر سپاسی هم دفاع میکنه بعد انتظار دارین گل بخوره؟ اتفاقا کم هم موقعیت ندادن به حریفان و این نشان از بی کیفیت بودن مدافعانشونه
  • سید IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    زیاد دل نبندید به بازی سیاوش و مردمند هردو عصبی و خشونت و خطای زیرکانه انجام می دهند در دریای ها دقت کنید هردو می زدند و عصبی کار می کنند خطاهای شان از دید داوران ایرانی پنهان بود و توجه نکردند در بازی های جام جهانی هر بازی ایران در صورتی که این دو سرباز باشند پنالتی ...تمام. پرسپولیس در خبر زنده صدا سیما توهین کرد تیمش داره به کجا می ره.... حالا این مدعی که همه ی مدیران باید ازش الگو بگیرند به رنگ و لوگو این پرسپولیس توهین می کند منتظر قهقهرایی تیمش باشد !!! هرکسی میخواد باشه ...رنگ این ها لوگو هر تیمی حرمت داره.... مدیر سپاهان به لوگوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی