نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
۵ |
۱
FIFA22 هم نام روسیه را حذف کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمپانی EA Sports اعلام کرد که تیم ملی روسیه و تمامی باشگاه‌های این کشور از بازی فیفا ۲۲ حذف خواهند شد.

حمله کشور روسیه به اوکراین در هفته گذشته واکنش خیل عظیمی در سراسر جهان را برانگیخته و بسیاری از باشگاه‌ها و بازیکنان فوتبال در حمایت از قربانیان این جنگ صحبت کرده اند. حالا کمپانی سازنده بازی‌های ویدیویی فیفا تصمیم گرفته که نام تیم ملی و تیم‌های باشگاهی کشور روسیه را از تمام محصولات خود پاک کند.

در بیانیه این کمپانی آمده است: EA Sports دست به همبستگی با مردم اوکراین زده و مانند بسیاری از اصوات در سراسر جهان فوتبال، خواستار صلح و پایان یافتن تهاجم به اوکراین است. در راستای تصمیم شرکای ما در فیفا و یوفا، کمپانی نیز فرآیند حذف تیم ملی روسیه و تمام باشگاه‌های روسی از محصولات EA Sports FIFA را آغاز کرده است. ما همچنین به طور فعال در حال ارزیابی تغییرات مربوط به سایر بخش‌های بازی‌ نیز هستیم. شما را در جریان هر اقدامی قرار داده و از بازیکنان برای صبرشان در حین این بروزرسانی‌ تشکر می‌کنیم.

اخیرا فیفا و یوفا نیز تیم ملی روسیه را تعلیق کرده بودند. در نتیجه این نمی تواند در بازی پلی آف انتخابی جام جهانی مقابل لهستان شرکت کند و باشگاه‌های روسی نیز قادر به حضور در رقابت‌های اروپایی نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Daryoush US ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    man kary be jange nadaram ke key taghsir kar hast, valey FIFA neshan dad ke yek MAFIA hast va darad az in tarigee mardom ra control mikonad, aslan be FIFA che rabthy darad, maghar chakare hast ke har ghalatey ke delash khast bekonad man mokhalefe FIFA hastam
    • مهدی AT ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      همین فیفا میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام کنفدراسیونها رو به روسیه داد و یوفا هم میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپای امسال رو سنت پترزبورگ داده بود. پس دشمنی با روسیه ندارن این پوتینه که داره جفتک میندازه و هار شده
  • ایرانی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    با خطائی که پوتین کرد ممکنه کلا نام روسیه از نقشه حذف بشه و پایان روسیه باشه
  • ایرانی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    مگه عربستان به یمن حمله نکرده چرا تیم های اونا رو حذف نمیکنه ،کل میزبانی های مهم فوتبال آسیا رو هم میدن بهشون
    • محمد IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      عربستان در راستای رضایت آمریکا و منافع مشترک وارد جنگ شده پس مشکلی نیست، روسیه در مسیر حماقت خودش و چون باب آمریکا نبوده وارد جنگ شده طبعا این اتفاقات رخ می ده. جهان در بی عدالتی و ظلم است و فقط منجی مهدی موعود نجات بخش عالم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی