نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ببینید| رسوایی در مبارزه هالک ایرانی و مارتین فورد/ ویدیویی که ساختگی بودن نمایش را لو داد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

انتشار ویدیویی از نشست خبری هالک ایرانی و مارتین فورد، فرضیه ساختگی بودن این مبارزه را بیش از پیش تقویت کرد.

چند ماهی است که مبارزه میان هالک ایرانی و غول بریتانیایی به سوژه فضای مجازی تبدیل شده است. سجاد غریبی ورزشکار ایرانی است که به دلیل جثه و اندام خاصی که دارد، به هالک ایرانی معروف شده است. او ماه هاست که مارتین فورد ورزشکار بریتانیایی را برای مبارزه می‌طلبد اما مارتین فورد به صحبت‌های سجاد غریبی توجهی نمی‌کرد تا اینکه چند هفته پیش او اعلام کرد که می‌خواهد با این مرد ایرانی مبارزه کند و او را در ۲۰ ثانیه له کند.

هیکل سجاد غریبی که به هالک یکی از شخصیت‌های معروف سینمایی شباهت دارد، توجه بسیاری از رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده است و مارتین فورد یکی از ورزشکاران انگلستانی بوده که به دلیل رفتارهای خشنی که دارد به عنوان ترسناک ترین مرد جهان شهرت یافته است. مارتین فورد در مصاحبه‌ای گفته است برای این مسابقه تلاش زیادی نمی‌کند چرا که حریفش رقیب بسیار سر سختی نیست و فقط می‌خواهد وزن خود را کمی پایین آورده و چابک باشد.

سجاد غریبی که در چند سال اخیر با نام «هالک ایرانی» در فضای مجازی طرفداران زیادی پیدا کرده است، چند روز پیش برای اولین بار با مارتین فورد، حریف انگلیسی خود در دوبی رو در رو شد. تقابلی که با انتشار ویدیویی از هول دادن غریبی توسط فورد و زمین خوردن هالک ایرانی در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرد و کاربران با تمسخر غریبی، او را یک هالک فتوشاپی نامیدند.

در این ویدیو، اندام سجاد غریبی هیچ شباهتی به تصاویر منتشره از او در صفحه اینستاگرامش نداشت. ورزشکاری که در تصاویر صفحه شخصی او، دارای عضلاتی در هم تنیده و هیکلی بزرگ اندام بود که شباهت زیادی نیز به همان شخصیت معروف هالک داشت. اما در ویدیوی رویارویی او با مارتین فورد، غریبی هیچ شباهتی به آن تصاویر نداشت تا به همین دلیل او را در فضای مجازی هالک فتوشاپی بنامند.

چندی پیش بود که علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران درباره این مبارزه گفته بود که این مبارزه جدی نیست و به صورت شوی نمایشی بوده که سازمان برگزار کننده کاملا با هر دو مبارز هماهنگ کرده و آنها باید طبق گفته‌های این سازمان پیش بروند. با اینکه فیلم‌هایی از درگیری سجاد و مارتین در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت اما این درگیری هم کاملا هماهنگ شده بود و در روز مبارزه هم این دو نفر باید طبق سناریو مسابقه بدهند.

حالا انتشار ویدیویی از نشست خبری این دو مبارز در دبی باعث شده است تا فرضیه ساختگی و نمایشی بودن این مبارزه، بیش از پیش تقویت شود. در این نشست خبری، مارتین فورد در یک گوشه میز و با کت و شلوار نشسته است و در سمت دیگر نیز سجاد غریبی حضور دارد. شب گذشته در این ویدیوی کوتاه، هالک ایرانی رو به فورد کرده و از آمادگی خود برای شرکت در این مبارزه سخن می‌گوید. غریبی که در حال رجز خوانی است، ناگهان زیر میز زده و بطری آب و پاپ کورن‌های روی آن را پخش زمین می‌کند.

در حالیکه غریبی سعی دارد به سمت مارتین فورد حمله ور شود، افرادی که در پشت صحنه هستند هالک ایرانی را گرفته و مانع از درگیری میان او و مبارز بریتانیایی می‌شوند. پس از صحبت‌های افراد برگزار کننده این نشست خبری، فیلم قطع می‌شود و در ظاهر این نشست خبری به پایان می‌رسد. اما این پایان ماجرا نیست چرا که در ادامه، فیلم کامل این نشست خبری لو رفته و ساختگی بودن مبارزه دو ورزشکار را تأیید می‌کند.

در ادامه این ویدیو و در حالی که نشست طرفین به پایان رسیده، افراد حاضر بر سر میز به بگو بخند پرداخته و به نظر می‌رسد که از این شوی نمایشی که به راه افتاده ابراز رضایت می‌کنند. در این میان سجاد غریبی نیز وارد کادر شده و با برداشتن بطری روی میز، آب می‌نوشد. در حالیکه او رو به مارتین فورد کرده، با این ورزشکار به صحبت می‌پردازد و حتی فورد در حالیکه لبخندی بر لب دارد، به زیر میز اشاره کرده و چیزی را به هالک ایرانی نشان می‌دهد.

در این لحظه هیچ فردی میان فورد و غریبی حضور ندارد و دو ورزشکار به صحبت دوستانه با یکدیگر می‌پردازند و از ویدیو اینگونه برداشت می‌شود که دو نفر از شوی اجرا شده ابراز رضایت دارند. انتشار ویدیو باعث شده است تا این برخورد دو مبارز، ساختگی بودن نبرد دو نفر در ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ را بیش از پیش اثبات کند. مبارزه ای که در هر صورت، برای هر دو طرف درآمد مالی زیادی خواهد داشت و گفته می‌شود که هالک ایرانی حتی در صورت شکست، صدها هزار دلار از این مبارزه نمایشی به جیب خواهد زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبالی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    بعضی از مبارزات به ظاهر واقعی هم بوی تبانی میده. سه تا از شکست‌های علی اکبری که یک دقیقه هم مبارزه نکرد بوی تبانی میداد. بالاخره پول هوس انگیزه. الان هم هالک پنبه ای ایران و اون شومن انگلیسی با لایک و کامنت و فحش هم دارن پول در میارن.
    • آنالیزور DE ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      هالک بادی ؛ با پولی که بدست میاری برو زندگیت رو کن و قید این گنده گویی ها رو بزن ! چون هم با دروغگویی خودت رو خراب کردی و هم از اینجا ببعد تو ایران خیلیا میخوان خرابت کنن . چون ثابت کردی ؛ بادی ! هم از نظر فیزیک هم از نظر ادب
    • تاجی اصیل IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      اولاً نمیخوام اسم ببرم، ریاضیدان و فیزیکدان مطرح ایرانی که توی کانادا باعث افتخار ایران و ایرانیه ده هزار فالوئر داره که اونم اکثرا از کشورهای دیگه هستند، در مقابل یه شخص که بخاطر فتوشاپ و فروش پرچم ایران و ایرانی میخواد به پول و شهرت برسه یک میلیون فالوئر اونم همش ایرانی هستند!!!! همین دوستانیکه اینجا دارن از این شخص ایراد میگیرن جزء دنبال کننده های اون شخص هستند!!! اینجاست که میگن از ماست که بر ماست... دوماً گول این نمایش ساختگی رو نخورین! این فیلم با قصد و نیت به این شکل وایرال شده تا اون دو تا فیلم و آبروریزی هالک فتوشاپی رو بشوره و ببره و این رقابت رو کماکان پر هیجان نگه داره! اتفاقا اون دو تا فیلم درگیری اولی کاملا رئال بود و بعد از آبروریزی و کم شدن هیجان بخاطر سطح تفاوت قدرتی این دو نفر! مسئولین این سازمان بخاطر بالا نگه داشتن هیجان این مسابقه پوشالی این ابتکار رو انجام دادن،تا این تفاوت قدرت رو یه جوری شو نشون بدن و همه رو در انتظار این مسابقه بزارن تا ازش بتونن بهره برداری مالی خودشونو بکنن... بدبختانه با توجه به تکرار این مسائل همه این اتفاقات کاملا مشخص شده ولی باز یه عده
  • کوروش IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    آبروی مملکت را با پول عوض نکن
    • ص IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      سلام. اینها نمایش برای سرگرم کردن و درآمد است. این مبارز فتوشاپی که برای پول با آبروی ورزشکاران واقعی ایرانی بازی می‌کند. برای این نمایش و شکست در مسابقه 300هزاردلار دریافت می‌کند یعنی حدود800میلیون تومان غیر از این با توجه به دنبال کننده ها و تبلیغات و.. و.. هم تا همین الآن ماهیانه ده ها میلیون کاسبی کرده و این وسط عده ای خوش خیال قضیه رو جدی گرفتند
  • ساده مثل ما ایرانی ها IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    چقدر راحت ما ها فریب میخوریم. هالک ایرانی!!! اینا نمایشو از کشتی کج گیرا یاد گرفتن فقط اونا نمایششون بهتره. پررو شدن این آدما تقصیر طرفداراشونه که فکر میکنن همه چی تو فضای مجازیه.
  • مشتی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    بابا ولمون کن ، کلا همه چیزش نمایشه
  • مهدی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    وای فقط ابروی ایران و میبرند
  • احسان IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    همه ما رو سرکار گذاشتن. اینها هم روش
  • محسن IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    حالا دوباره پخش زنده بزار توش اشک بریز بگو من فقط شرمنده مردمم، با این کارت که خوب تونستی یکی از ورزشکار های قهرمان ایرانی رو تو دامت بندازی
  • عوام IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    سجاد غریبی=سلطان دروغ
  • محمدطاها IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    عجبببب😂همش فیلم و ساختگی بود خیلی رسمی و شیک ملت رو سرکار گذاشتن😏بنظرم ترفندی بود برای جذب و افزایش فالوور..فیلم کاملش از پشت صحنه پخش شده بود چه خوش و بشی با هم میکردن دور هم جمع شده بودن میگفتن میخندیدن لامصبااااا🙃
  • محمد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    این یعنی هیچ موقع زود قضاوت نکنید
  • دکتر IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    سلام بنظرم همان برخورد اول هم نمایشی بوده
  • حمزه IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    یکی نیست جلوی اینو بگیره یه چیزی بهش یادبدن جامعه ورزش ایران باید جلوی این مسابقه رو بگیرن فکرکرده کیه نه اموزش درست وحسابی نه هم اینکه بااین روش به جایی میرسه مساله اینه که به اسم ایران میخواد بره مسابقه بده واحساسات ملیونهاایرانی جریحه داربشه بعدش مساله باخت نیست ترسمون ازاینه که افتضاح بباربیاد وگرنه باخت ابرومندانه مهم نیست ورزشکاربایدبتونه جلوی خشمشوبگیره توی رینگ این فرصتوداری خشمتوخالی کنی نه اینکه میای کاروازقبل هم بدترمیکنی
  • محمد حسین IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    بجای اینکه به مردم تهمت بزنید و آبروی طرف رو ببرید کمی تحقیق کنید،این دست از رفتارها تا قبل از مسابقه عادی و عرف این نوع ورزش هستش،دلیل نمیشه چون شماها نمیدونید هزارتا پصله بوسبونید به طرف،اینا قبل از مسابقات اینکارا رو میکنند که تماشاچی زیاد بشه چون اولا فدراسیون ندارند ثانیا رسانه ها بزرگ پوشش نمیدن،یه نوع ملدمل های ساختگی درست میکنند و واسه هم کری میخونند،یه شو اجرا میکنند تا حساسیت مسابقه بالا بره
  • Hamid kadkhodae IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    یه ملت رو فریب دادن ....پول همینه دیگه.آدم هرکاری میکنه
  • ایرانی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    سجاد غریبی یعنی ریشخند به مردم
  • فقط خدا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    وای خدایا بخاطراین پولهای کثیف چکارهایی که نمی کننداونوقت مامردم چقدرساده ایم وچه فکرهایی میکنیم
  • واقعا متاسفم هیف اسم هالک که رو ابن آدم فیک گذاشت8 IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    هیف واقعا متاسفم هیف اسم هالک که رو ابن آدم فیک گذاشت8
  • رضا IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    بهترین کار برای مقابله با این فرد، انفالو کردن در اینستا گرام است و بعد عدم شرکت در روز مسابقه و عدم شرط بندی و پخش فیلم کامل برای مردم ایران و انگلیس، که بدانند چه کلاهی قرار بوده سرشان برود. پهلوانان واقعی ما ایرانیان، همان شهدایی است که با نثار جان خود،از ایران و ایرانی دفاع کردند،نه این فرد متوهم،که برای پول، از آبروی ایران مایه گذاشته.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    ابروی ملت رفت بخاطر..... 😔
  • سعید IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    نه تنها ابرویه خودش روبرد بلکه ابرویه شهرش روبرد
  • کامران زارعی IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    درود: واقعا ،پول به هر قیمتی ارزش داره آیا آقا سجاد:به فکر خودت،خانواده محترمتان و از همه مهمتر نام کشورت نیستی،الان چندصدهزار دلار میگیری ولی:یک عمر زندگی و نگاه اطرفیان ارزش این پول رو داشت حداقل:چندسال تمرین مداوم وسخت انجام میدادی که لااقل به ،بدن غیر ورزشیت گیر ند ان:حقیقتا جای تاسف داره :چون یک طرف پرچم و نام ایران هست و طرفی دیگر نام و پرچم بریتانیا(این مسئله ایست که بسیاری از هموطنان موجب آزار و اذیتشون شده) سجاد جان تا ۱۳فروردین :یک ماه مونده؛به مسابقه مسخره بازی:برگرد:حداقل هر چند نمایشی :با یک مشت ؛مارتین هلاک نشی پسرم.
  • حاجی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    خوبه . ابن هم به نوایی رسید. سنت دیرین این سرزمین
  • محمدضیایی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    سلام،سرملت که کلاه نگذاشته ،درکشوری دیگرپول درمی آورد،نوش جانش
  • علی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    یکی نیست این جمع کنه.بااسم واعتبارخودت هرکاری میکنی بکن.آبروی پرچم وملتت نبایدببری که.این فرصت طلبی ونامردی به وطن وسرزمین هممونه.
  • علیرضا IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    آقا هرکی این حقه باز رو دنبال میکنه ، سریع الان بره آنفالو کنه ، از شماها استفاده میکنه اون کذاب بی غیرت
  • مرتضی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    به نظر من همگی انتشار بدید بگید باید یه مبارزه با امیر علی اکبری بکنه اگر جرات کرد فایت کنه خیلی چیزا معلوم میشه بادشو میخوابونه دیگه غلط زیادی نکنه لطفا نشر بدید به گوششون برسه
  • علی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    یک پفک نمکی بیشترنیست... ولی ملت ما.......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی