نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
میلاد سرلک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد سرلک درحالی بازی با صنعت نفت را از دست داد که در دیدار رفت تک گل پرسپولیس را در دقیقه ۷۲ به تیم آبادانی زد و عامل اصلی برد تیمش لقب گرفته بود.

میلاد سرلک در جریان بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر که با برتری سه بر یک سرخ‌پوشان به اتمام رسید، از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.

نکته قابل تأمل تشخیص زودهنگام این مصدومیت از سوی میلاد سرلک بود. این بازیکن بلافاصله با اشاره به کادرفنی پرسپولیس درخواست کرد تعویض شود.

او روز سه شنبه گذشته ام آرآی داد و نتیجه آن مشخص کرد با وجود کشیدگی همسترینگ، مصدومیت سرلک چندان حاد نیست و شاید بتواند دقایقی بازی کند. با این وجود سرمربی پرسپولیس ریسک نکرد و ترجیح داد این هافبک ملی پوش خودش را به آبادان نبرد.

شاید تجربه تلخ تشدید مصدومیت امید عالیشاه در دیدار سوپرجام باعث شد یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد به میلاد سرلک استراحت داده و او را برای دیدارهای حساس بعدی پرسپولیس حفظ کند. شنیدیم این احتمال وجود دارد در دیدار با صنعت نفت درآبادان، یحیی گل محمدی از کمال کامیابی نیا به عنوان تنها هافبک دفاعی تیمش استفاده کند وسرخ ها با سیستیم هجومی تر به میدان بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    سیتممون میشه 4.4.2 لوزی خوبه چیز بدی نیست و علی شجاعی میاد ترکیب اصلی
  • Red_Queen IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    ب امید بردددد🙂♥️
  • مکتب هوچی گری IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    با توجه به چرک بازی کردن تیم‌های شیشعلی ، یحیی باید حواسش را جمع کنه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی