نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
 احمد گوهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده می شود احتمالا شانس احمد گوهری برای بازی برابر تیم سابق خودش بیشتر از حامد لک است.

احمد گوهری که در نقل و انتقالات زمستانی به واسطه عدم رعایت حقوق قراردادش با باشگاه نفت آبادان فسخ کرده بود، در ادامه به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد و اولین بازی خودش با تیم جدید را برابر مس رفسنجان تجربه کرد.

دروازه‌بان تازه‌وارد پرسپولیس در شرایطی در این دیدار فیکس شد که طی دیدارهای گذشته عملکرد حامد لک با انتقاداتی همراه شده بود و یحیی گل محمدی نیز چه در پایان بازی با گل گهر سیرجان و چه در نشست خبری قبلی تیمش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به این ترتیب دروازه‌بان جوان سرخ‌پوشان در بازی برابر مس رفسنجان برای اولین بار در ترکیب این تیم حاضر شد و هرچند نتوانست کلین شیت کند اما یحیی گل محمدی از بازی او ابراز رضایت کرد.

دلیل این رضایت نیز اولین بازی گلر جوان در ترکیب تیم بزرگ پرسپولیس و پیروزی ۳ بریک سرخپوشان بود. حالا دروازه بان پرسپولیس با تیم سابقش صنعت نفت آبادان بازی دارد و تجربه نشان داده بازیکنان فوتبال معمولا در چنین دیدارهایی انگیزه مضاعف دارند.

بنابراین در وضعیت کنونی احمد گوهری شانس بیشتری برای بازی دارد مگر آنکه یحیی به یک دلیل تصمیم خود را عوض کند. تنها شانس حامد لک نزدیک بودن این دیدار به دربی است. برخی نزدیکان یحیی گل محمدی به او پیشنهاد داده اند با توجه به نزدیکی دربی در دیدار آبادان از حامد لک استفاده کند چرا که این گلر، تجربه بازی مقابل استقلال را دارد و باید در شرایط مسابقه باشد.

البته استفاده از احمد گوهری در دربی هم ریسک بزرگی است و همه این موارد پیش از بازی با تیم علیرضا منصوریان ذهن یحیی گل محمدی را درگیر خود کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناش IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    تمام ایران بسیج شده که این تیم مردمی قهرمان نشه...تا میتونید تلاش کنید وتا میتونید روحیه این تیم رو سعی کنید پایین بیارید ..گرچه دم عید واین بازی باید مساوی بشه ولی قهرمان ما قرمزها هستیم ی نگاه به اسطوره های ما بندازید متوجه میشید..یا علی
    • عشقپولیس IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      قهرمانی واس ماست ❤️ غمت نباشه
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    اولین کار تعویض مربی دروازه بان ها . بهترین گزینه هم احمدرضا عابدزاده هست.
    • الی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      احمد رضا عابدزاده که دیگه نمیتونه بازی کنه امیر عابدزاده رو بگی ی چیزی حالا
    • کوهمره_جروق IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      خطاب به الی نوشتم مربی دروازه بان.عابدزاده بشه مربی دروازه بان ها
  • ناشناس IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    بخاطر اینکه پیروزی حرفش را درون زمین میزند هر دو گلر را توی زمین و درون دروازه بذارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی