تماس مداوم مالک پاری‌سن‌ژرمن با زیدان/ قرار بعدی در برنابئو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئوناردو مدیر ورزشی پی‌اس‌جی از این گفت که هیچ تماسی با زین‌الدین زیدان نداشته‌اند اما حالا گزارش‌ها حاکی از چیز دیگری است.

امیر آل‌ثانی مالک پاری‌سن‌ژرمن با زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به طور شخصی در تماس است و می‌خواهد او را به تیم پاریسی بیاورد.

چند ماهی است که رسانه‌های مختلف اسپانیایی و فرانسوی از احتمال حضور زین‌الدین زیدان به عنوان مربی پی‌اس‌جی در فصل بعد حرف می‌زنند. با این جود، لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن در جدیدترین مصاحبه خود با رد این موضوع گفته بود: «صادقانه می‌گویم که هیچ تماسی با زیدان نداشته‌ایم.»

اما حالا گزارش شده که تمیم بن حمد آل‌ثانی، امیر قطر و مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، به طور مرتب با زین‌الدین زیدان در ارتباط است تا به زودی این مربی ۴۹ ساله را روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن بنشاند و جانشین مائوریسیو پوچتینو کند.

همچنین گفته شده که جایگاه لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه نیز در چند ماه اخیر متزلزل شده و سران پی‌اس‌جی قصد دارند آرسن ونگر را جانشین او کنند. این نشان می‌دهد که حرف‌های لئوناردو در مصاحبه با روزنامه «اکیپ» که هرگز با زیدان تماس نگرفته و اینکه باشگاه تمایلی به کار با زیدان ندارد درست نبوده یا دست کم در مورد مالک ثروتمند قطری، امیر تمیم بن‌حمد آل‌ثانی صدق نمی‌کند.

آل‌ثانی و مربی ۴۹ ساله فرانسوی در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن که چهارشنبه آینده در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود هر دو در ورزشگاه حضور دارند و احتمالاً با هم ملاقاتی نیز خواهند داشت.

تماس مداوم مالک پاری‌سن‌ژرمن با زیدان/ قرار بعدی در برنابئو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی