کامبک وفایی در رقابت‌های آزاد ولز/ رقابت ملی‌پوش اسنوکر ایران با ترامپ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش اسنوکر ایران حریف چینی خود در رقابت های ولز را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست داد.

حسین وفایی ملی‌پوش اسنوکر ایران که موفق شده به مرحله اصلی رقابت های آزاد ولز راه پیدا کند در چهارمین بازی خود در این مسابقات توانست با پیروزی مقابل ژانگ آندا چینی به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کند.

ملی پوش اسنوکر ایران که در دیداری حساسی به مصاف ژانگ آندا از چین رفته بود در حالی که ۴ بر ۱ از حریف خود عقب بود توانست با بازگشت عالی خود نتیجه بازی را ۵ بر ۴ به سود خود به پایان برساند و با این نتیجه  راهی مرحله نیمه نهایی شود.

وفایی امروز(شنبه) ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف جاد ترامپ قهرمان اسنوکر جهان خواهد رفت.

ملی پوش اسنوکر کشورمان در نخستین گام خود در این رقابت ها نیز رابی ویلیامز را با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳  و در ادامه جک جونز را با نتیجه ۴ بر ۰ و رایان دی ولزی را با نتیجه ۴ بر ۳  شکست داده بود.

رقابتهای‌ آزاد ولز یک تورنمنت حرفه‌ای اسنوکر است که از ۹ تا ۱۵ اسفند در ولز برگزار می‌شود. این مسابقات دوازدهمین رویداد رنکینگ فصل اسنوکر ۲۰۲۱–۲۲ و سی و یکمین دوره مسابقات آزاد ولز است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ برگزار شد.

جردن براون مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها به شمار می‌رود چرا که او توانست رونی اُ سالیوان را در فینال با نتیجه ۹–۸ شکست دهد.

مجموع جوایز این رقابتها ۴۰۵ هزار پوند تخمین زده شده که نفر اول می‌تواند ۷۰ هزارپوند بدست آورد. همچنین نفر دوم این مسابقات ۳۰ هزار و نفر سوم ۲۰ هزار پوند را برنده خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی