نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تعمیر ساید سامسونگ و تعمیر ساید ال جی را به کجا بسپاریم؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

با توجه به اینکه ساید ها مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند، لوازمی کاملا حساس هستند، اگر ساید تان دچار ایراد و خرابی شده است تعمیر آن را به تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده بسپارید، آیا میدانید تعمیر ساید سامسونگ و ال جی را به کجا بسپاریم.

تعمیر ساید

با توجه به اینکه ساید ها مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند، لوازمی کاملا حساس هستند، اگر ساید تان دچار ایراد و خرابی شده است تعمیر آن را به تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده بسپارید، آیا میدانید تعمیر ساید سامسونگ و ال جی را به کجا بسپاریم.

نکات مهم در رابطه با استفاده درست و اصولی از ساید ها چیستند؟

1. نصب، سرویس و تعمیر ساید سامسونگ خود را به تکنسین های آموزش دیده بسپارید.

2. از نصب ساید در مجاورت ابزار گرما زا خودداری کنید.

3. از نصب ساید در محیط های مرطوب خودداری کنید.

4. به فاصله ساید با دیوارهای پشتی و مجاور توجه کرده و از گردش هوا مطمئن شوید.

5. از قرار دادن مواد آتش زا در ساید خودداری کنید.

6. برای ساید خود از محافظ استفاده کنید.

7. دو شاخه ساید را در پریزهای شل و خراب نصب نکنید.

8. ساید خود را به طور مرتب و دوره ای تمیز کنید.

9. برای تمیز کردن ساید از پاشیدن مستقیم آب به داخل دستگاه خودداری کنید.

10. به صداهای غیر طبیعی و بوی سوختگی ساید توجه کنید.

11. ساید خود را به صورت سالیانه سرویس کنید.

12. در صورت مشاهده ارور بر روی صفحه نمایش ساید در اولین فرصت برای رفع ارور از طریق اصولی اقدام کنید.

تعمیر ساید سامسونگ و تعمیر ساید ال جی را به کجا بسپاریم؟

تعمیر ساید سامسونگ

توجه داشته باشید که ساید سامسونگ وسیله ای کاملا حساس است که تعمیر آن نیاز به دانش تکنسین متخصص داشته و با سپردن آن به دست افراد متخصص راندمان دستگاهتان را افزایش داده و به افزایش طول عمر این دستگاه کمک خواهید کرد.

تعمیرگاه معتبر ساید سامسونگ

توجه کنید که ساید خود را برای تعمیر به تعمیرگاهی معتبر بسپارید، تعمیرگاهی معتبر است که تکنسین آن کاملا متخصص و آموزش دیده باشند و دارای گواهی های مخصوص از اتحادیه تعمیرکاران باشد.

تعمیرگاهی که با نرخ اتحادیه و گارانتی 12 ماهه به تعمیر ساید در محل میپردازد و دارای شعب مختلف در سرتا سر شهر است را انتخاب کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به ارائه خدمات و تعمیرات ساید شما بپردازد.

 در رابطه با رفع مشکلات ساید سامسونگ چه اقداماتی انجام میشود؟

1. ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ساید سامسونگ

2. بر طرف کردن ارور های ساید سامسونگ

3. تعمیر کلیه قطعات دچار ایراد

4. تعمیر یخساز و آب سرد کن ساید سامسونگ

5. شارژ گاز ساید سامسونگ

6. تعویض قطعات خراب با قطعات اورجینال و اصل

7. شست و شوی مدار ساید سامسونگ

8. رگلاژ کردن درب ساید سامسونگ

شایع ترین ایرادات ساید سامسونگ

علت روشن نشدن سایت سامسونگ چیست؟

مطمئن باشید که پریز سالم باشد و دو شاخه ساید مشکلی نداشته باشد، خرابی برد الکترونیکی از دیگر علل روشن نشدن ساید محسوب میشود.

علت یکسره کار کردن ساید چیست؟

وقتی که یخچال یکسره کار کند گرمایش آن نیز کاهش پیدا میکند، دلایلی همچون خراب بودن قطعه ترموستات، نشت گاز از یخچال، خرابی لاستیک دور درب ساید و ایراد در سنسورها موجب یکسره کار کردن ساید ها میشوند، با یکسره کار کردن یخچال تمامی مواد غذایی فریزر یخ میزنند.

علت برفک زدن فریزر ساید سامسونگ چیست؟

زمانی که فن کندانسور به خوبی کار نکند یا قطعاتی همچون المنت، سنسور، تایمر دیفراست و برد الکترونکی به خوبی کار نکند، ساید برفک میزند.

علت اینکه ساید سامسونگ خنک نمیکند چیست؟

اگر قسمت فریزر یا یخچال ساید شما خیلی خنک نیست یا حتی گرم است به دلیل وجود مشکلاتی همچون نشت گاز، ایراد و خرابی در فن، خوب کار نکردن کمپرسور، برفک داشتن اوپراتور، ایراد و خرابی در ترموفیوز یا سنسورها میباشد، رفع تمامی موارد ذکر شده تنها توسط تکنسین متخصص امکان پذیر است.

علت صدای غیرطبیعی ساید سامسونگ چیست؟

اگر سایدتان در محل مناسبی قرار نگرفته باشد و تراز نباشد، میلرزد و لوله ها صدای غیر طبیعی ایجاد میکنند، خراب شدن فن ساید و ایراد و خرابی در کمپرسور دستگاه از دیگر دلایل سر و صدای ساید سامسونگ است که بهتر است توسط تکنسین بررسی و عیب یابی شود.

علت کار نکردن موتور ساید سامسونگ چیست؟

وقتی که کمپرسور موتور ساید بسوزد، موتور روشن شده و مجددا خاموش میشود، خراب بودن قطعهٔ دیگری به نام رله اورلود از دیگر علل کار نکردن موتور ساید سامسونگ است.

علت خارج نشدن آب از قسمت آبریز ساید سامسونگ چیست؟

در صورتی که لوله آب به درستی به سایت متصل نشده باشد، آب از آبریز خارج نمیشود، لوله را بررسی کنید که مسدود نشده باشد، منبع آب ساید را بررسی کنید که یخ زده نباشد.

علت چشمک زدن دائم نشانگر دمای ساید سامسونگ چیست؟

قرار دادن غذای داغ داخل ساید و باز و بسته کردن بیش از حد درب ساید از دلایل اصلی چشمک زدن دائم نشانگر دمای ساید سامسونگ هستند، در صورتی که ارور رفع نشد ساید را با کمک دفترچه راهنما ریست کنید.

تعمیر ساید سامسونگ و تعمیر ساید ال جی را به کجا بسپاریم؟

ساید ال جی

ساید ال جی از دیگر ساید های پرطرفدار با امکانات جذاب است که رعایت اصول در آن باعث بهبود عملکرد آن میشود و در افزایش طول عمرش موثر است.

تعمیر ساید ال جی

در صورتی که ساید ال جی شما دچار ایراد و خرابی شد، تعمیر ساید بای ساید ال جی  را به تکنسین متخصص بسپارید و از دستکاری ان توسط خودتان و افراد بدون تخصص جددا خودداری کنید، تعمیر ساید را به تعمیرگاه معتبر بسپارید تا با خیالی آسوده مشکل ساید تان حل شود.

مشکلات رایج ساید ال جی

علت کار نکردن یخچال ساید ال جی چیست؟

بررسی کنید که دستگاه به برق وصل باشد، دو شاخه و پریز سالم باشند، دکمه استارت یخچال روشن باشد، توجه کنید که وقتی سیستم یخ زدای ساید ال جی فعال میشود و شروع به یخ زدایی میکند، یخچال کار نمیکند.

علت دور بالا کار کردن موتور ساید ال جی چیست؟

خاموش بودن ساید در مدت زمان زیاد و روشن کردن آن، گرم بودن بیش از حد هوای بیرون و اطراف یخچال، قرار دادن غذای گرم در یخچال باعث تند شدن دور کار ساید ال جی میشود.

باز ماندن درب یخچال و مشکل در، بسته شدن درب نیز از دیگر دلایل تند کار کردن موتور یخچال است، رفع این مشکل از ساید سامسونگ ر ا به تکنسین بسپارید.

علت لرزش و ارتعاش ساید ال جی چیست؟

تراز نبودن یخچال، عدم فاصله مناسب با دیوار های اطراف از دلایل لرزش و ارتعاش ساید ال ج هستند، ساید را به صورت تراز و با فاصله های مناسب قرار دهید.

علت یخ نساختن ساید ال جی چیست؟

کاهش فشار ورودی آب به ساید، انسداد لوله ورودی به ساید، یخ بستن لوله های داخل درب از مهم ترین دلایل یخ نساختن ساید ال جی میباشند.

تعمیر ساید سامسونگ و تعمیر ساید ال جی را به کجا بسپاریم؟

معرفی تعمیرگاه مجاز تعمیر ساید سامسونگ و تعمیر ساید ال جی

با رعایت نکاتی که پیش تر ذکر کردیم از ساید خود به خوبی استفاده کنید، نظافت و تمیزی یخچال را فراموش نکنید و برای نصب، سرویس سالیانه و تعمیرات از تکنسین های حرف ای و متخصص کمک بگیرید، ما به شما مرکز تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار را معرفی میکنیم که گارانتی 1 ساله ارائه می دهند و تمام تعمیرات لوازم خانگی را با نرخ اتحادیه انجام می دهند.

منبع : drachar

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی