نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوست دارم جزئی از تیم قهرمان پرسپولیس باشم/ تخلفی مرتکب نشدیم؛ انتقالم قانونی بود
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

شرزود تمیروف مهاجم جدید و ازبکستانی پرسپولیس می‌گوید هدفش قهرمانی با این تیم است.

امید یوسفیان؛ بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس مدت‌ها به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود، موفق شد شرزود تمیروف مهاجم ۲۳ ساله ازبکستانی را به خدمت بگیرد. این بازیکن که سابقه بازی برای باشگاه پاختاکور ازبکستان و همچنین تیم ملی این کشور را دارد، چند روز قبل با عقد قراردادی ۱/۵ ساله به پرسپولیس پیوست. تمیروف توانایی بازی در پست‌های هافبک میانی، وینگر چپ و راست و همچنین مهاجم نوک را دارد و بازیکنی چند پسته محسوب می‌شود.

قبل از اینکه پرسپولیس به تو  پیشنهاد بدهد چه شناختی از این تیم و فوتبال ایران داشتی؟

خب اول باید بگویم که خیلی خوشحالم به فوتبال ایران آمدم و برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنم. فوتبال ایران در سطح آسیا شناخته شده است و خیلی‌ها تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی در کشور شما را می‌شناسند. من هم می‌دانستم ایران فوتبال قوی دارد و پرسپولیس هم یکی از قدرت‌های آسیا به حساب می‌آید. پرسپولیس در چند فصل اخیر ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و من از آنجا با این تیم آشنا شدم.

چه شد به پیشنهاد پرسپولیس جواب مثبت دادی؟

خب همانطور که گفتم پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا است و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این باشگاه بازی کنند. من بعد از جدایی از پاختاکور به دنبال یک تجربه جدید بودم و دوست داشتم فوتبالم را در خارج از ازبکستان دنبال کنم. وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید خیلی خوشحال شدم و تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد امضا کنم.

آمدنت به پرسپولیس حرف و حدیث‌هایی هم داشت و حتی شایعه شده بود که حضور تو در ایران غیر قانونی است چون در زمان مقرر نقل و انتقالاتی قراردادت را فسخ نکردی. در این مورد توضیح بده.

من فکر نمی‌کنم کار خلاف قانونی صورت گرفته باشد. همه چیز توسط مدیر برنامه من و همچنین مدیران باشگاه پرسپولیس تحت کنترل بود و مشکلی وجود ندارد.

ولی بعضی‌ها مدعی شدند که تو تا همین چند روز قبل با پاختاکور تمرین می‌کردی و به همین دلیل با این باشگاه قرارداد داری.

من به درخواست خودم و برای اینکه بتوانم آمادگی بدنی خودم را حفظ کنم به همراه پاختاکور که تیم سابقم بود، تمرین کردم و وقتی هم که با پرسپولیس به توافق رسیدم خودم را به تهران رساندم و در تمرینات تیم جدیدم شرکت کردم.

دوست دارم جزئی از تیم قهرمان پرسپولیس باشم/ تخلفی مرتکب نشدیم؛ انتقالم قانونی بود

از فوتبالیست‌های ایرانی کسی را می‌شناختی؟

من قبلا چند بازی پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا دیده بودم. به همین خاطر کاپیتان تیم یعنی سید جلال حسینی و مهدی ترابی را می‌شناختم و می‌دانستم جزو بهترین بازیکنان فوتبال ایران هستند.

سطح لیگ برتر ایران چطور است؟

ایران تیم‌های با کیفیتی دارد و لیگ برتر سطح بالایی دارد. خوشحالم در تیم بزرگ پرسپولیس و فوتبال ایران حضور دارم. رقابت در لیگ ایران بسیار زیاد است، ضمن اینکه بازیکنان بسیار خوبی در ایران بازی می‌کنند و همین موضوع باعث شده تا کیفیت بازی‌ها بالا باشد.

پرسپولیس در ۵ سال اخیر قهرمان شده به نظرت امسال هم این اتفاق می‌افتد؟

پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و هر سال برای قهرمانی تلاش می‌کند. امسال هم نتایج خوبی گرفته و همه در این تیم سعی خودشان را می‌کنند تا بتوانند قهرمان شوند. من هم به اینجا آمدم تا به پرسپولیس کمک کنم و بتوانیم در پایان فصل به هواداران هدیه بدهیم. باید روی بازی‌های خودمان تمرکز لازم را داشته باشیم و بتوانیم اختلاف امتیاز با صدر جدول را جبران کنیم و در پایان فصل قهرمان شویم. خودم خیلی دوست دارم با پرسپولیس قهرمان شوم و جام بگیرم. در واقع دوست دارم عضوی از تیم قهرمان باشم.

به طور کلی جو پرسپولیس را چطور دیدی؟

جو پرسپولیس خیلی خوب است و همه با هم دوست هستند. اینجا همه چیز خوب است و مشکلی وجود ندارد.

توانستی با بازیکنان پرسپولیس ارتباط برقرار کنی؟

اینجا همه بازیکنان و مربیان با هم ارتباط خوبی دارند و خوشحالم که استقبال بسیار خوبی از من انجام دادند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

چند روز دیگر باید در دربی به میدان بروی. در مورد دربی بزرگ تهران چه چیزی می‌دانی؟

می‌دانم بازی با استقلال یک دیدار سنتی است و برای هواداران اهمیت بسیار زیادی دارد. می‌دانم پرسپولیس و استقلال همیشه با هم رقابت دارند و هیچ تیمی‌نمی‌خواهد در این بازی مهم بازنده باشد. من هم دوست دارم این دیدار را تجربه کنم و البته تیمم برنده بازی باشد. ضمن اینکه شنیدم قبلا موقع این بازی استادیوم پر از تماشاگر می‌شد ولی متاسفانه در حال حاضر همه هواداران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند. خیلی دوست دارم مقابل هواداران پرسپولیس بازی کنم چون آنها خیلی پرشور هستند و انرژی خوبی می‌دهند.

دوست دارم جزئی از تیم قهرمان پرسپولیس باشم/ تخلفی مرتکب نشدیم؛ انتقالم قانونی بود

در دربی تهران باید شاهد تقابل تو و آمانوف بازیکن استقلال هم باشیم ...

آمانوف هموطن و دوست من است. با این حال در زمین بازی باید با هم رقابت کنیم و هرکدام تلاش کنیم تا تیممان برنده بازی شود. من همه توانم را برای موفقیت پرسپولیس می‌گذارم و امیدوارم در این بازی مهم به برتری برسیم.

برخورد هواداران پرسپولیس با تو در این مدت چطور بود؟

بسیار خوب بود. خیلی به من لطف داشتند. چه آنهایی که در جاهای مختلف من را می‌بینند و چه آنهایی در فضای مجازی پیغام می‌دهند، به من لطف دارند و انرژی فوق العاده ای به من می‌دهند. از همه هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای آنها و تیم باشم.

پرسپولیس مهاجمان و وینگرهای خوبی دارد. رقابت با آنها را چطور می‌بینی؟

می‌دانم بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند بسیار باکیفیت هستند و بعضی از آنها در تیم ملی ایران بازی می‌کنند و یا قبلا در تیم ملی حضور داشتند. هدف همه ما موفقیت تیم است و برای اینکه پرسپولیس نتیجه بگیرد، تلاش خواهیم کرد. من هم سعی می‌کنم هروقت در ترکیب قرار گرفتم و فرصت بازی به من رسید، بهترین عملکرد را داشته باشم.

با توجه به سنی که داری، می‌توانی پیشرفت زیادی بکنی. آرزوی تو برای آینده فوتبالت چیست؟

خب من می‌خواهم ابتدا خودم را در پرسپولیس نشان دهم و با این تیم به موفقیت برسم. بعد از آن هم دوست دارم به یکی از تیم‌های خوب اروپایی بروم. مثلا الدر شومورودوف الان در تیم بزرگ رم در ایتالیا بازی می‌کند. من و سایر بازیکنان ازبکستانی هم دوست داریم راه او را برویم و به فوتبال اروپا برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • راز IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    انشالله که تو هم مثل بشاررسن یک خارجی محبوب و بااخلاق باشی. مطمئنا در آینده به تیمهای اروپایی هم میرسی اگر از جان و دل برای پرسپولیس بزرگ بازی کنی
  • راز IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    انشالله که تو هم مثل بشاررسن یک خارجی محبوب و بااخلاق باشی. مطمئنا در آینده به تیمهای اروپایی هم میرسی اگر از جان و دل برای پرسپولیس بزرگ بازی کنی
  • جعل پو لیس حکومتی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    لنگ = جعل و تبانی اونوقت تو میگی تخلفی نکردی جرات (تو یا باشگاه ) دارید تو دربی بازی کن زمان ناصرالدین شاه نیست که ارشیو دوماه گذشته بازی های تیم سابقتو در میاورند و معلوم میشه بازی کردی یا نه مدرک از این واضحتر حالا هی بگو تخلف بوده یا نبوده ههههههههه با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نیمشه
    • کیسه هوجیگر IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      حالا چرا ترسیدی مطمین باش بازی میکنه دو تا گلم میزنه فسخش قبل از 23 بهمن بوده شما فکری واسه مدافع تون کنین که تو عربستان 9 شد ولی با بی قانونی ثبتش کردن
  • مرتضی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    شهر خبر یه لنگیه به تمام معناست واقعا واست متاسفم که اینقدر تابلو از لنگی همیشه حمایت میکنی.... روزگار استقلال دوباره از راه میرسه تکرار قهرمانی در آسیا و.... خواهیم دید به زودی... 💙💙💙💙
    • کیسه قانون گریز IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      توکه نمیدونی این خبرروداری توخبرورزشی می‌خونی نه شهرخبر پس معلومه میخواهی هوچی گری کنی
  • جعلپولیس IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    طرف حساب و قرارداد که باشگاه لنگی هست ؛ پایه و اساس اون جعل اسناد هست و به جعلپولیس معروف هست و شهرتش جهانی هم هست👍😁😁🤣🤣😜😜
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    ایشالا واسه دیدن قهرمانی لنگ باید یه وقتی میومدی که بابا مسعود و خاله آذری مصور امور بودن. البته الان میتونی مثه مابقی لنگیا تو ذهنت به این موضوع قهرمانی بپردازی و هی ستاره تقلبی روی اون لنگ تو دستت بچسبونی
  • ادریس تاجی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    ماکه از خدامونه بازی کنه چون در هر صورت ۳ امتیاز مال ماست تخلف تخلفه اگه ایران رسیدگی نکنه میره فیفا دیگه خبری از بابامسعود نیست جلوشو بگیره
  • سوزش گلات IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    به امید قهرمانی ششم🏆♥️
  • ناشناس IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    انشاالله بدرخشی چند سال برای پرسپولیس بعدش بری همونجا که دلت میخواد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی