نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سرقت از خانه ستاره لیگ برتر در حین بازی/ افشا نکردن ماجرا از ترس امنیت خانواده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسی لینگارد ستاره منچستریونایتد از ترس امنیت خانواده‌اش اجازه نداده خبر سرقت از منزلش رسانه‌ای شود.

یک ستاره دیگر فوتبال مورد دستبرد سارقان قرار گرفت. این بار قرعه به نام جسی لینگارد بازیکن منچستریونایتد افتاد که سارقان از نبود او استفاده کرده و اشیاء گرانقیمت منزل او را بردند.

البته این اتفاق حدود یک ماه و نیم پیش و در تاریخ ۱۵ ژانویه رخ داده، هنگامی که جسی لینگارد مهاجم منچستریونایتد با این تیم به بیرمنگام برای بازی با استون ویلا سفر کرده بود، اما خبر آن حالا منتشر شده است. روزنامه انگلیسی «سان» در این مورد نوشت جواهرات و لباس‎‌های برند لینگارد به ارزش صد هزار دلار از خانه‌اش دزدیده شده است.

سایر رسانه‌های انگلیسی نیز نوشته‌اند که لینگارد به خاطر حفاظت از فرزند و همسرش از انتشار این خبر جلوگیری کرده و حالا تصمیم گرفته منزلش را به فروش برساند و در جای امن‌تری خانه جدید خریداری کند. البته ستاره انگلیسی تا زمانی که موفق به فروش منزلش شود، امنیت خانه‌اش را بیشتر ساخته و برای حفاظت از خودش و خانواده‌اش محافظ استخدام کرده‌است.

خانۀ لینگارد در حالی مورد دستبرد قرار گرفته که چندی قبل دزدان مسلح وارد خانۀ ویکتور لیندلوف دیگر ستاره منچستریونایتد نیز شده بودند که سبب ترس شدید خانواده ستاره سوئدی شده بود زیرا همسر و فرزندان لیندلوف در خانه حضور داشتند. از طرف دیگر ژائو کانسلو مدافع منچستریونایتد در اثر درگیری با سارقان آسیب دیده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هرمز IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    خنده آور آخرش که گفت که سرقت شده است چرا اصلاً نباید میگفت اگر برای امنیت خانواده بود دیگر نباید صحبتش را میکردی این خود نمونه ای از ترس و غرور بیجا می باشه �ی که با ترس زندگی می کند و امنیت را در ترس می بیند هیچگاه پیشرفتی ندارد یا اول باید میگفتیم یا هنوز که نگفته بودی نباید دیگر حرف را می‌زدی اینها همه یک نوع شایعات هستند برای بزرگنمایی شان در انستاگرام ها تمام آنهایی که در اینستاگرام هستند برای بزرگنمایی و درآوردن دلار است مردم خواهش می‌کنیم و کوچک تر از آنیم که بتوانیم حرفی بزنم ولی اگر جواب اینها را ندهیم تمام چه هنرمندان و فوتبالیست ها که تمام مردمی که می‌خواهند از این را از مردم پول پول به دست آورد جواب آنها را ندهیم خود به خود خاموش میشود امروزه در فضای مجازی خیلی ها هستند سر مردم کلاه می‌گذارد اگر جواب آنها را در لیگ ها در اینستاگرام ندهیم به خصوص هنرمندان ایرانی که در ترکیه هستند تمام دارند کلاهبرداری می‌کنند و به وسیله استاگرام به به دلار و پول می رسد حتی فرزندان خود هان در اینستاگرام می گذارد و این ها توسط آقای یان مختاری و مهرداد جم دنیای جوانبخت اینا همه دست های پشت پرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی