نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بدون هیچ دلیلی بازی پرسپولیس دیرتر برگزار می‌شود/ امیدوارم دوستان منصفانه صحبت کنند/ چشم‌مان بیشتر از زمین به آسمان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: پیش از این درباره دلایل برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر صحبت شده است.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرورزشی، نسبت به اظهارات فرهاد مجیدی پیش از دیدار مقابل گل گهر که در کنفرانس خبری عنوان کرد؛ به عنوان سرمربی تیم استقلال به آقای سهیل مهدی می‌گویم می‌توانند هر ۱۰ هفته آینده نیز بازی ما را قبل از دیدارهای پرسپولیس بگذارند و هیچ مشکلی ندارد، اظهار داشت: «ترجیح می‌دهم در چنین شرایطی به این موضوع نپردازم. به هر حال باشگاه‌ها بنابر شرایطی که دارند گاهی نیازهایشان را مطرح می‌کنند و سازمان لیگ هم تا اینجا تلاش کرده بدون هیچ چشم‌داشتی همکاری لازم را با همه باشگاه‌ها انجام بدهد».

وی افزود: «با توجه به مناسبت‌های مختلف، تعطیلی‌های بی‌موقع، آلودگی هوا، برنامه‌های اردوی تیم ملی و مسائل زیاد دیگری مثل ساعت پروازهای هواپیماها در شهرهای مختلف و تقاضاهایی از این قبیل که مطرح می‌شوند امیدواریم که قضاوت‌های دوستان نیز نسبت به شرایط ما و برنامه‌ریزی مسابقات‌لیگ عادلانه و منصفانه تر باشد».

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل خاصی دارد بازی‌های استقلال طی این هفته‌ها زودتر از پرسپولیس برگزار می‌شود یا نه، گفت: «هیچ دلیل خاصی ندارد و قبلاً به همه این مسائل پرداخته شده است».

مهدی در پایان با اشاره به شرایط جوی شهرهای مختلف کشورمان طی روزهای اخیر و برگزاری هر هشت دیدار هفته بیست و یکم در یک روز خاطر نشان کرد: «با توجه به اینکه هفته ای پربارش را سپری می‌کنیم، بیشتر از این که چشممان به زمین و مسابقات این هفته باشد به آسمان است تا مشکلی بابت لغو یا تأخیر مسابقات به وجود نیاید».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مدلل IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    خوب چرا همینطوری بدون دلیل بازیهای پرسپولیس رو اول نمی اندازید ؟
  • 1 IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    اگه دلیل خاصی نداره بقیه بازیهای لیگ پرسپولیس زودتر از استقلال و سپاهان بازی کنه! #مهندسی_لیگ
    • threem64 IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      برای اسدقلال پنالتی بگیرید گل تیم حریف رو حساب نکنید بازیاش رو بندازید آخرین بازی کلا بهونه دستشون ندید یه موقع گریه میکننا گناه دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی