نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۴
مهدی طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوانیلسون، گلزن پورتو پس از بازی از مهدی طارمی تشکر کرد و ستاره کشورمان مورد سوژه روزنامه پرتغالی قرار گرفت.

خبرورزشی - شب گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ پرتغال، پورتو مقابل پاکوش دی فریرا به برتری ۴ بر ۲ رسید تا جایگاه خود در صدرجدول را حفظ کند. این تیم همچنان با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به اسپورتینگ در صدر جدول قرار دارد.

در این مسابقه، مهدی طارمی نمایشی خیره کننده از خود به اجرا گذاشت و توانست با ۲ پاس گل و یک گل به یکی از بهترین بازیکنان زمین نام گیرد. درخشش او باعث شد تا بازیکن پورتو نیز از او تشکر کند.

اوانیلسون، بهترین بازیکن زمین که ۲ گل خود را با پاس‌های طارمی به ثبت رساند، پس از بازی از ستاره کشورمان تقدیر کرد و گفت: من خیلی خوشحالم که توانستم جایزه بهترین بازیکن زمین را کسب کنم. پیروزی برای ما خیلی اهمیت دارد. از تیم تشکر می‌کنم که بسیار زحمت کشید و مهدی طارمی که ۲ پاس گل به من داد. حالا وقت این است که به تلاش و کار ادامه دهیم.

روزنامه آبولا نیز به ۲ پاس گل طارمی واکنش نشان داد و در گزارش بازی خود نوشت: وقتی نقش‌ها برعکس می‌شوند.

عکس| تشکر گلزن پورتو از طارمی؛‌ ستایش رسانه‌ها از پسر بوشهری تیم ملی

آبولا که انتظار داشت پورتو با گلزنی‌های طارمی و پاس گل اوانیلسون به برتری دست یابد، وقتی اتفاقات این بازی را دید مدعی شد که نقش‌ها برعکس شده است.

نشریه پرتغالی ستاره کشورمان را «مهربان» خطاب و از پاس دادن‌های او تمجید کرد.

نشریه اکسپرس در گزارش بازی طارمی را به یک «چسب قدرتمند» تشبیه کرد و نوشت: طارمی چسبی است که پورتو را متحد می‌کند. او پاس گل ویتینا را به گل بدل کرد و برای اوانیلسون گلسازی کرد.

عکس| تشکر گلزن پورتو از طارمی؛‌ ستایش رسانه‌ها از پسر بوشهری تیم ملی

اکسپرس در ادامه به تمجید از زوج تهاجمی پورتو پرداخت و نوشت: اوانیلسون و طارمی یک چیز دیگرند و مثل مارکا و سوارس نیستند. خط تهاجمی این تیم نشان داد که چقدر خلاق است، چقدر می‌تواند سیال باشد و چقدر می‌تواند خطرناک ظاهر شود. تمام این اتفاقات روی دوش ۳ نفر می‌چرخد. طارمی، اوانیلسون و ویتینا، هافبک جوانی که نقشی مهم در ترکیب کونسیسائو دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رستم US ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    خوشم میاد از spelling اسمش مهدی که MEHDI نوشته نه MAHDI (اونطور که ما ایرانیها میگیم نه اونطور که عرب پرستها میگن)!
    • محمد حسین رئیسی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      آقای رستم محض اطلاعت ترک ها به اَ میگن اِ و مِهدی از ترک ها آمده نه ایرانی ها بعدشم تمام مردم دنیا عرب هستند چون حضرت آدم عرب بوده و در مکّه زندگی می کرده. حالا من نمیگم آدم عرب پرست باشه و خودمم ایرانی اصیلم امّا انقدر الکی عرب ها را به هر چرت و پرتی نکوبید. افتخار میکنم به کسی که به او بگن مِهدی نه مِهدی، اسمی که اصلش مَهدی است و اسم آقا صاحب زمان است.
    • رستم US ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      جناب محمد حسین رئیسی من کاری به حضرت آدم و حضرت هوا و این حضرت و اون حضرت ندارم به اینکه ریشه مِهدی هم ترکی بوده یا از جای دیگه ای بوده هم کاری ندارم چیزی که میگم اینه که ما ایرانی ها یک عمر میگفتیم مِهدی اما یمرتبه که مملکت از اونجور شد اینجور ، مِهدی ما هم شد مَهدی (که البته دلیلش رو هم خودتون در کامنتتون بهش اشاره کردید)!!! ببینید من با عرب پرستی مخالفم نه با خود عربها چه در حقیقت با هر پرستی مخالفم (بجز ایرانی پرستی) فرقی نمیکنه که عرب پرستی باشه، روس پرستی باشه، امریکائی پرستی باشه ...!
  • ابرام سیبیل IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    برا لنگیام که بازی میکرد عالی بود البته تو تیم لنگ بابامسعود دستوپا حریف رو با طناب محکم می ببست طارمیم براشون گل میزد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی