نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
حمید سجادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اتفاق تاریخی را برای ورزش ایران رقم زد گفت: براساس اعلام سازمان خصوصی سازی ۵۱ درصد سهام آنها واگذار خواهد شد.

حمید سجادی که صبح امروز دوشنبه برای کاشت درخت در مجموعه ورزشی آزادی حضور پیدا کرده بود از پروسه واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به شدت راضی است. بخش‌هایی از مصاحبه وزیر ورزش را بخوانید:

*ورزش کشور روز بزرگ و تاریخی را پشت سر گذاشت. همانطور که اطلاع رسانی شد استقبال بسیار خوبی از روز نخست واگذاری توسط مردم صورت گرفت.

*برای رسیدن به این نقطه تلاش های شبانه روزی انجام شد و مردم هم با استقبال خوب شان همراهی کردند و امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوب و مثبتی را برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رقم بزنیم.

*دوستان در سازمان خصوصی سازی گفتند ان شالله تا پایان شهریورماها بخش عمده ای از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که شامل ۵۱ درصد سهام خواهد بود به مردم واگذار می شود. ان شالله با حضور و استقبال مردم اتفاق خوبی رقم بخورد.

*تشکر ویژه بنده از آقای رئیسی به این خاطر است که ایشان با اراده و نگاه مثبتی که داشتند زمینه این واگذاری را فراهم کردند و اگر تلاش های ایشان نبود قطعا این اتفاق رقم نمی خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سردار کیسه IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    سلام بابایی ، چرا هیچ کسی توی بورس کیسه نمی خره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی