نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
واکنش مؤمنی به همکاری استقلال با اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی/ حق پخش تلویزیونی محقق می‌شود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص روند واگذاری سهام این باشگاه ارائه کرد.

محمد مؤمنی در حاشیه مراسم خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به خاطر جشن واگذاری سهام سرخابی‌ها خوشحالیم چون می‌توانیم برای سال‌های آینده از لحاظ اقتصادی برنامه‌ریزی کنیم. می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و به کسی نیازمند نباشیم. ان‌شاءالله این مسأله محقق شود و دغدغه هواداران دو تیم برطرف شود و بتوانیم با هم یک فوتبال خوب را داشته باشیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد روند واگذاری دو باشگاه و اینکه آیا با این مسأله موافق است گفت: به هر حال اعتقادی است که باید این کار را انجام بدهیم مطمئنا می‌تواند به سود باشگاه‌های کشور و نه تنها استقلال و پرسپولیس باشد می‌تواند در ادامه به فوتبال ما کمک کند، می‌تواند معضلات و مشکلاتی که دیگران برای‌مان ترسیم می‌کنند و برای فوتبال ما چالش درست می‌کنند، قدمی برای حل مشکلات آینده باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا مبلغ واریزی به حساب باشگاه می‌رسد عنوان کرد: هر کسی که خرید می‌کند مستقیما به حساب باشگاه واریز می‌شود و باشگاه می‌تواند برای‌ آن تعیین تکلیف کند هواداران نگران نباشند اگر سهمی می‌خرند مثل سهام نیست مطمئنا سود و عواید آن مستقیماً به باشگاه مرتبط می‌شود.

مؤمنی در مورد اینکه قرار بود بخشی از بدهی‌های باشگاه استقلال با این پول پرداخت شود اظهار داشت: فعلاً بدهی نداریم هنوز حکم استراماچونی نیامنده و وقتی بیاید برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم فعلا تراز باشگاه ما مشکلی ندارد برای آینده هم می‌توانیم برنامه‌ریزی خوبی کنیم که با این پول نقشی را ترسیم کنیم تا هم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و هم اینکه مثل قبل دست‌مان در جیب خودمان باشد و از نظر اقتصادی بتوانیم روی پای خودمان بایستیم در واقع همه موارد و مسائل ما به وسیله هواداران‌مان حل و فصل می‌شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه چند درصد از مطالبات بازیکنان این تیم پرداخت شده عنوان کرد: ۴۰ درصدی که پرداخت شده به مراتب بیشتر از پرداختی‌های سال‌های قبل بازیکنان است که به طور  ۱۰۰درصد پرداخت  خواهند شد.

وی در مورد اینکه جذب بازیکن برزیلی به کجا رسید گفت: کارهای اداری آن در حال انجام است و از این بابت مشکلی نیست.

مؤمنی در مورد اینکه شائبه‌هایی در خصوص عدم انتقال این بازیکن به استقلال مطرح شده اظهار داشت: اگر شائبه‌هایی وجود داشته باشد حتما از طریق باشگاه اعلام می‌شود.

وی در مورد اینکه مصطفی آجرلو از یک اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی یا حتی بیشتر رونمایی کرد اما ظاهراً خبری از این اسپانسر نیست،‌عنوان کرد:‌ پس این پول‌هایی که پرداخت می‌شود از کجا است؟ اگر گفتیم یک اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی دلیل بر این نیست که روز اول به ما این پول را بپردازند ما هم سعی و تلاش و کار می‌کنیم و به مرور زمان تا انتهای فصل این محقق می‌شود تا جوابگوی نیاز بازیکنان باشیم.

مومنی در مورد اینکه آیا استقلال از کارگزار خودش درآمدزایی خواهد کرد، گفت: حتما این کار را انجام می‌دهیم.

وی در خصوص پیگیری حق پخش تلویزیونی، اظهار داشت: این کار را هم در حال انجام هستیم و ان شاالله صدا و سیما با ما همکاری می کند و این محقق می شود.

مومنی در مورد گلایه سازمان لیگ از استقلال مبنی بر اینکه پول‌هایش پرداخت نمی‌شود و صادق درودگر هم این مساله را تایید کرده، گفت: درودگر آدم خوبی است و جواب خوبی به ما می‌دهد. نگرانش نباشید. ان شاالله انجام می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه سازمان لیگ اعلام کرده یزدانی و مرادمند نمی‌توانند از لیست این تیم خارج شوند و بعد از جذب بازیکن برزیلی لیست جای خالی ندارد، اظهار داشت: در جریان این نیستم. سازمان لیگ قوانین و مقرراتی که اعمال می‌شود حتما روزنه‌ای برای باشگاه‌ها می‌گذارد که حق انتخاب داشته باشیم و جای آن‌ها را پر کنیم.

وی در مورد اینکه آجورلو بارها اعلام کرده نمی‌خواهند استقلال صدرنشین باشد، عنوان کرد: سوال چالشی نپرسید. همه دنبال یک فوتبال پاک هستیم. برای این حرف حتما ادله داریم. اینطور نیست که همینجوری صحبت کنیم  و بخواهیم حاشیه ای برای کسی به وجود بیاوریم. الان بازی های ما قبل از پرسپولیس انجام می شود. به هرجهت این یک برنامه ریزی... نمی خواهم کسی را متهم کنم اما تا حالا این اتفاق نیفتاده و ما از این بابت از دوستان در سازمان لیگ مقداری گله مندیم. اگر قوانینی هست و مساواتی باید باشد ما هم جزو این ممکلت هستیم. ۳۰میلیون هوادار داریم و توقع دارند مسئولینشان از آن ها دفاع کنند. از سازمان لیگ خواهشمندم که این مساوات برای هر دو تیم پرطرفدار رعایت شود. همانطور که طرفداران تیم مقابل دوست دارند قوانین را رعایت کنند، ما هم تابع مقررات هستیم و سازمان لیگ هم حتما در این مورد به ما کمک می‌کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی