اسکوچیچ عملکرد من را هم ببینید/ تا زمانی که آماده باشم در استقلال خواهم ماند/ رسیدن به این رکورد برایم افتخار بزرگی است
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در این فصل یکی از بهترین‌های تیمش بوده است. بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند اگر استقلال کمترین آمار گل خورده را دارد در کنار کار خوب خط دفاعی، درخشش حسینی هم یکی از دلایل اصلی بوده است.

 وقتی رشید مظاهری به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شد و در نهایت به سپاهان رفت، برخی گمان می‌کردند حسینی بدون رقیب افت می‌کند اما او به روند خوبش ادامه داد و الان صاحب بهترین آمار کلین‌شیت و کمترین گل خورده در فصل جاری است. بعد از برد استقلال مقابل گل‌گهر دروازه‌بان شماره ‌یک آبی‌ها در گفت‌وگویی شرکت کرد.

ابتدا از روند فنی بازی با گل‌گهر برایمان بگو.

ما از همان ابتدای بازی با برنامه در زمین ظاهر شدیم و با تدابیری که مربیان دیده بودند در زمین تلاش کردیم. در نهایت توانستیم 3امتیاز مهم مسابقه را بگیریم. البته باید تأکید کنم واقعا بازی خیلی سختی بود. از همه بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که با جان و دل بازی کردند. امیدوارم که همین روند را در 9هفته آینده هم ادامه بدهیم.

رقابت شما با پرسپولیس خیلی نزدیک به هم است و بسیاری اعتقاد دارند نتیجه داربی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در تعیین قهرمان لیگ امسال داشته باشد. نظرت در این ارتباط چیست؟

باید تأکید کنم ما بازی به بازی پیش می‌رویم و ان‌شاءالله که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. داربی هم بالاخره حساسیت خودش را دارد و ما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که به یک موفقیت بزرگ برسیم.

هواداران استقلال در این فصل از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند. به‌نظرت می‌توانید قهرمان شوید؟

مطمئنا تمام تلاش مجموعه باشگاه استقلال از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا مدیریت فقط با همین هدف است. امیدوارم با تدابیر مربیان و تلاش بازیکنان این اتفاق بیفتد و پس از سال‌ها عنوان قهرمانی را تصاحب کنیم. این قهرمانی حق استقلال و هوادارانش است. حالا توکل به خدا ببینیم چه می‌شود.

در این فصل هم خودت و هم خط دفاعی تیم‌تان عملکرد قابل‌قبولی داشتید و خیلی کم گل خوردید. به‌نظرت جدایی ناخواسته سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تا چه حد می‌تواند روی عملکرد این خط دفاعی تأثیر بگذارد؟

سیاوش و حسین خیلی زحمت کشیدند اما دیگر نشد که با ما ادامه بدهند و باز هم از آنها تشکر می‌کنم. اما در این چند بازی هم دفاع‌های ما سنگ‌تمام گذاشتند که از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

در بازی با گل‌گهر صدمین بازی‌ات را برای استقلال انجام دادی و وارد باشگاه صدتایی‌های استقلال شدی.

برای خود من افتخار بزرگی است که توانستم به چنین مرتبه‌ای برسم. امیدوارم هواداران از عملکردم راضی باشند. تمام سعی و تلاش من این است که انتظارات آنها را برآورده کنم و در کنارش بتوانم به اهدافی که در فوتبال و زندگی دارم برسم. موضوع دیگر اینکه امیدوارم تا سال‌های سال و تا زمانی که آمادگی‌اش را دارم در خدمت تیم استقلال باشم.

مهم‌ترین هدفت در این فصل چیست؟

در کنار قهرمانی استقلال، به‌عنوان هدف شخصی هم دوست دارم به تیم ملی برگردم و امیدوارم کادر فنی تیم‌ملی عملکرد مرا هم ببینند.

در بازی با گل‌گهر، اسکوچیچ هم در ورزشگاه حضور داشت و عملکردتان را زیرنظر گرفت. پس به حضور در تیم ملی فکر می‌کنی؟

بله امیدوارم این شانس را پیدا کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میرهاشمی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    وقتی کادر فنی تیم ملی همگی از سوگلی حکومتند طبیعیست نباید چنین انتظاری داشته باشید جناب حسینی!تیم ملی محل ذخیره های پیروزی مثل فرجی کامیابی نیا و...است
    • رامین تاج IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      چه ربطی داره این با باندبازی رحمتی و بعدش رشید مظاهریو فراری داده امسال اگر گل نمیخوریم چون توپی نمیاد سمت دروازمون رضایی هم تو گل بود آمار همین بود شاسد کمترم گل میخوردیم!! حسینی در حد استقلالم نیست آخرش با سوتیش جامو میپرونه
    • رامین تاج IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      همه دیدیم حسینی پشت پرده چجوری رشیدو فراری داد و دلالش هوشنگ سعادتی یه گلر اورد برا رو نیمکت تا گلر مجازیمون باخیال راحت تموم فصل بایسته دروازه! اگر تیم کم گل خورده دلیلش عملکرد دفاع تیمیه که شاهکار مجیدی و پینه اتفاقا محدود توپایی که اومدن سمت دروازه حسینی بیشترشون گل شدن
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    سید حسینی دروازه خوبی هست.به نظر من حقش به تیم ملی دعوت بشه.
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    اسکوچیچ رسم مافیای حاکم بر فوتبال ایران را میداند تا هنگامیکه حق استقلالیها را ضایع کند و پاچه خواری لنگیهای حکومتی را کند پست و مقامش تثبیت شده است اینرا تاریخ ۴۳ ساله فوتبال به فوتبالدوستان آموخته . فوتبال پارسی گروگان لنگ حکومتی و مافیای مخوف سیطره پیدا کرده بر فوتبال ایران است راه موفقیت از لنگ حکومتی میگذرد اینرا علی دایی کریمی بیرانوند امیری همین مهدی شیری و خیلی های دیگر بخوبی بلدند
    • کوهمره_جروق IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      حرف های تو کاملا رنگی و مفت هست.
    • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      در دورانی که نوازی بهترین راست ایران بود به تیم‌ملی دعوت نمیشد و مهدوی کیای ناشناخته دعوت شد و تیم‌ملی باعث پیشرفتش شد که اگر دعوت‌ نمیشد ۱۰۰٪ محو میشد زیرا هیچگاه در حد نوازی نبود یا عنایتی یا سیاوش اکبرپور و علیرضا اکبرپور و خیلی های دیگر ... راه دور نرویم همین امسال مرادمند و یزدانی و حسینی و حسین زاده بهترین بازیکنان لیگ داخلی بودند ولی اسکوچیچ باز به لنگی ها چسبیده و بازیکنان‌ شایسته لیگ و مخصوصا استقلالیها را دعوت نمی کند اگر همین حسین‌زاده لنگی پوش بود الان فیکس تیم‌ملی بازی میکرد و رئال مادرید می خریدش چرا علی دایی علی کریمی کریم باقری علیرضا بیرانوند مرحوم‌ میناوند و خیلی از استقلالیها ترجیح دادند لنگی پوش شوند؟! زیرا با ۲ بازی نسبتا خوب ملی پوش میشدند و نانشان در روغن !!! وقتی حسن خانمحمدی و یا پایان‌ رافت و یا همین مهدی شیری و ... ملی پوش بودند خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ! همیشه و در همه حال حق استقلالیها در تیم ملی و فوتبال کشور ضایع شده و لنگی ها کل فوتبال ملی رو هاپولی کرده اند مگر آنکه مستر کیروشی بیاید که فقط موفقیت تیم‌ملی برایش ارزشمند باشد و تفاوتی قائل نشود
    • کوهمره_جروق IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      نخوندم ولی امیدوارم خدا بهت کمی عقل بده. یه نفر هم نوشته هات نمیخونه.حتی هوادارهای استقلال هم نوشته نمیخونن و نخونده برات لایک میزنند اون هم به خاط اسم مسخره ات. هیچکس برای این طوماری که نوشتی ارزش قائل نمیشه حتی وقتشون بی خودی تلف نمیکنند که بخوان این حرف های مفت را بخونند.
    • فجر سپاسی تیم حماسی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      کدوم بی سر و پایی میگه حسین زاده دعوت نمیشه یک ریزه فکر کنید کافیه بفهمید حسین زاده تیم ملی امید هست؟ در ضمن من نه پرسپولیسی هستم نه استقلالی
  • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    کاش سید حسین هم بازی با پاش مثل عابدزاده خوب بود... اونوقت یه دروازه بان فوق العاده میشد... اما همین الان هم از منقاروند نیمکت نشین برای دعوت به تیم ملی یه سر و گردن بالاتره!!
  • شمسعلی. GB ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    تو هم مثل یزدانی برای پیچ شدن به نیمکت خوبی چون آتقدر دروازه بان خوب و آماده داره که نیازی به تو نیست
  • ارسلان IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    من خیلی سید حسین حسینی ووریا ارسلان مطهری و یامگا و رو دی ژستد وحسین زاده
  • استقلال ۲ستاره IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آقای حسینی تو توی استقلالم نا مطمئنی چرا انتظار داری بری جام جهانی؟ همه میدونیم با رشید مظاهری چیکار کردی تا باخیال راحت فیکس بشی ! دفاع تیمی استقلالو بنام خودت نزن
  • علی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    آره راست میگه این بچه رو هم ببرید تیم ملی تا نیمکت ها خالی نمونن مطمئن باش تو دعوت نخواهی شد البته باید بگم آرزو بر جوانان عیب نیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی