نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مصاف تیم ملی ایران با دو غول جهان فوتبال/ دعوت قطری‌ها از شاگردان اسکوچیچ برای تورنمنت چندجانبه
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی در فاصله باقی مانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مهلت کوتاهی برای آماده‌سازی خود خواهند داشت و اهالی فوتبال انتظار دارند دیدارهای تدارکاتی باکیفیتی برای آماده‌سازی هر چه بهتر این تیم در نظر گرفته شود.

 یکی از مسائلی که از هم اکنون انتظار جامعه فوتبال و همینطور تیم ملی فوتبال ایران و کادرفنی این تیم است، برگزاری دیدارهای تدارکاتی در فاصله باقی مانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است اما منظور از دیدار تدارکاتی، بازی با تیم‌های درجه سه‌ آسیایی  یا تیم‌های ناشناخته و نه چندان مطرح نیست. تیم ملی ایران پیش از این هم بارها با تیم‌هایی نه چندان قدرتمند و کم کیفیت بازی کرده که به گواه کارشناسان و همینطور عوامل تیم ملی، تاثیر چندان زیادی در آماده‌سازی تیم ملی نداشته است.

کارشناسان مختلف معتقدند که تیم ملی فوتبال ایران تا زمانی که در دیدارهای تدارکاتی خود تحت فشار قرار نگیرد، نمی‌تواند نقاط ضعف خود را تقویت کند و بهتر در شرایط جام جهانی قرار گیرد و بر همین اساس انتظار می‌رود با وجود مشکلات موجود، تیم ملی در پنجره‌های فیفا دی، دیدارهای خوبی را برگزار کند.

حمید استیلی، سرپرست تیم ملی به تازگی درباره بازی‌های تدارکاتی این تیم گفته که فدراسیون فوتبال قصد دارد با تیم‌های جا مانده از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیدارهایی را برگزار کند چرا که این کشورها هم علاقه‌مند هستند با تیمی بازی کنند که به جام جهانی صعود کرده است. احتمالا منظور از تیم‌های جا مانده از جام‌جهانی، می‌تواند تیم‌های حاضر در رنکینگ ۲۰ تا ۵۰ فیفا باشد که بعضا نتوانسته‌اند از قاره اروپا، آمریکا و آفریقا به جام جهانی راه پیدا کنند.

بر همین اساس، به تازگی خبری در ارتباط با دعوت فدراسیون فوتبال قطر از ایران برای حضور در تورنمنتی چند جانبه با حضور تیم‌هایی مانند برزیل و اسپانیا منتشر شده که احسان اصولی، سخنگو و عضو هیات رئیسه این فدراسیون این موضوع را رد نکرده و از جمله "نه تایید می‌کنم و نه تکذیب" استفاده کرده است.

اصولی درباره این خبر که در صورت اتفاق افتادن، می‌تواند امتیازهای زیادی برای تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد، گفت: «برای بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی‌های بزرگ و موثر داشته باشیم. اجازه بدهید که نه تایید کنم و نه تکذیب که در حد شایعه بماند. آقای ماجدی یک چهره فوتبالی و شناخته شده در سطح آسیا و جهان است. ارتباطات بسیار خوبی در این حوزه فعال است. سایر افراد هم در هیات رئیسه تلاش می‌کنند. منتظر شگفتی‌آفرینی‌ها باشید.»

ارتباط نزدیک دولت‌های ایران و قطر و توافق نامه‌های همکاری دو کشور باعث شده ایران نخستین گزینه مطلوب برای شرکت در این تورنمنت باشد تا قطری ها زیرساخت‌های خود برای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ را آزمایش کنند و به آمادگی لازم برای این رویداد برسند. حال باید دید این اتفاق یا برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های صاحب قدرت و مطرح طی چهار بازه زمانی تا جام جهانی قطر که مربوط به پنجره بازی‌های ملی می‌شود، رخ خواهد داد یا خیر.

خرداد، شهریور، مهر و آبان، چهار پنجره بازی‌های ملی هستند که فدراسیون فوتبال فرصت خواهد داشت دیدارهایی را برای آماده هر چه بیشتر تیم ملی ایران در نظر بگیرد. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در دوحه کلید می‌خورد و ۳۲ تیم از جمله ایران به رقابت می‌پردازند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 结果就是今年公积金 IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    ول کنید خیالات رو ما با هیشکی بازی دوستانه نمیزاریم یعنی فدراسیون گشادیش میاد جام جهانی هم ریدیم ۱۰۰ درصد مواظب باشیم این کره پدسگ مارو تو زمینش خیت و واخیت نکنه یه ۴ تا اردو تمرینی چیزی بزارید من مطمئنم یت ۲:۱ ایران از کره میبازه یا ۱ هیچ ؛ یا ۲:۱ میبره بازیکن نداره ایران از قیمت گذاری ها معلومه سردار ازمون گنده گوی تیم میگن ۲۵ میلیون قیمتشه با ۴ میلیون یورو انتقال یافت لورکوزن😐 طارمی بهترین تیمه حد اقل تیمش ۳۰ میلیون تا ۲۵ میلیون یورو قیمت گذاریش کرده بقیه بازیکنامونن یا مثل انصاری فرد و جهانبخش نیمکت نشین و گل نزنن یا مثل قدوس اصلا نیمکتن گیرشون نمیاد
    • ااا IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      سردار آزمون ۶ ماه قرار داشت
    • فاطمه IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      آره دقیقا کلا سردار آزمون که به نظرم دیگه داره گندشو در میاره اصلا خوب بازی نمیکنه هوا ورش داشته یکم دخترا ابراز علاقه بهش می کردن به نظر من بهترین بازیکنان همون دفاع با هافبکا هستن چون نمیشه همه ی توجه رو ببریم پیش دو تا مهاجم که گل می‌زنن همون هافبکا کمک می‌کنن که اینا گل می‌زنن به نظرم داره خیلی به مهاجما توجه زیادی میشه
  • علی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    خیلیم عالی
  • ااااا IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    سردار آزمون مهدی طارمی علیرضا جهانبخش سامان قدوس اینا همه تو لیگ اروپایی بازی می کنن و با بهترین تیمهای اروپایی هم بازی کردن و گل هم زدن. مخصوصا مهدی طارمی پس ترس همشون ریخته و به امید خدا از مرحله ی گروهی صعود می کنیم
  • پرسپولیس بزرگ IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    آخه ماجدی کجا شناخته شده است 🤣🤣🤣جوک از این خنده دارتر بلد نبودی بگی
  • ماکان IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    بازم دو تا بازی با سوریه میکنن اسمش رو میذارن بازی تدارکاتی.
    • فاطمه IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      آره دقیقا ما مثلا میگن تیم خوب داریم حالا که تیم خوبه حد اقل باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم
  • یوسف IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    امیدوارم حداکثر استفاده از دوستی با قطر انجام بشود و با پول و ثروتی و اعتباری که قطر داره به نفع فوتبال مان انجام بشود وچند بازی با کیفیت در سطح بین المللی انجام بدهیم فوتبال ما در این مدت تحت فشار بازی نکرده و در معدود بازی هم مشخص در دفاع و هماهنگی در حمله مشکل داریم
  • میکائیل یوونتوسی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    همشون سیاه بازیه بازی کجا بود
  • W.ahmadi1327 IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    حمید استیلی بجز گلی که از روی شانس به آمریکا زده کار مثبت دیگری در کارنامه اش ندارد
    • مسلم خزایی ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      یکی از بهترین هافبکهای تاریخ ایران حمید استیلی بوده.....
  • فریبرز افشاری IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    فوتبال دوستان عزیز گول این حرف ها رو نخورید کاملا مطمئنم بازم مثل همیشه قراره با تیم هایه بی کیفیت سوریه، لبنان، عراق بازی کنیم
    • صلاح IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      و البته تیم ازبکستان که اونم از جام جهانی بازمانده
  • محمد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    بهترین و طلایی ترین فرصته برای آماده سازی تیم ملی
  • مجید پرسپولیسی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آخه خداوکیلی این یارو میرشاد قدکوتاه کجای این فوتبال بوده که بخواد شناخته شده باشه هان؟ یه دوتا بازی برای الکیسه وما باقی فیکس نیمکت میشه شناخته شده؟ البته که تیمی که از طرف سعودی ساپورت بشه همشون اوکیه! 4تا پنجره فیفا دی داریم میتوانیم حداقل با تیمهایی همچون ،برزیل،،هلند،،فرانسه،، ایتالیا بازی کنیم هم برامون اعتبار میاره وهم تمام نقاط ضعف و قوت تیم را عیان میکند ،به امید موفقیت ایران و هر ایرانی,,انشاالله 🇮🇷🇮🇷
  • مجید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    مثل همیشه با تیم‌های کیرالئون،،شوریه،،گونزوئلا،،عراق چراق نفتی !🦧🦧😄
  • اکبر عبدی IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    من میگم ایران قویه، تیم اسیا رو میزنه😜
  • زینال بندری IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    بهترین کار را کرده
  • عاکف محمد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    سلام هم وطن ایازیباتروبهتر نیست برای همه احترام قائل باشیم? همه کشورها باهرشرایط فوتبالی محترم هست
  • هیچکس IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    با این مربی ترسو . بی برنامه کجا میخواید برید . جز ابروریزی هیچی نداره . جز خلاقیت بازیکنان و تیمی که کیروش در اختیارتون گزاشته چه دستاوردی داشتید .
  • رضا IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آخرش با تیم های درمیت بازی میکنه1r1
  • امیر RO ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    هیچیییییی !!!!! طرف نه تایید کرده نه تکذیب، حالا دیگه پوستمون رو با، بازی با اسپانیا و برزیل میکنین، آخرشم یا با سومالی بازی میکنیم یا با سوریه، ولی خب خوبه سوژه تادم جام جهانیتون جور شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی