نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
تیم‌های ترکیه‌ای مشتری بازیکن مد نظر پرسپولیس/ مهاجم ملی‌پوش از دست سرخ‌ها می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه ترکیه‌ای از احتمال حضور مهاجم ملی پوش ایران در این کشور خبر داده است.

روزنامه «ملیت» در گزارشی به قانون جدید فیفا برای تعلیق قرارداد بازیکنان خارجی لیگ اوکراین پرداخت. در این گزارش عنوان شده است که بازیکنان خارجی لیگ اوکراین که تعداد آنها هم کم نیست می‌توانند به تیم‌های ترکیه اضافه شوند.

در لیست منتشر شده در روزنامه ملیت، نام شهاب زاهدی بازیکن ایرانی تیم زوریا لوهانسک هم دیده می‌شود. بر اساس قانون جدید فیفا، بازیکنان و مربیان خارجی که در تیم‌های اوکراینی حضور داشتند، می‌توانند تا پایان فصل (۳۰ ژوئن ۲۰۲۲) قرارداد خود را تعلیق کنند و در یک بازه زمانی یک ماهه به تیم‌های دیگری اضافه شوند.

شهاب زاهدی که بعد از حمله نظامی روسیه، اوکراین را ترک کرده بود در حال حاضر در مجارستان به سر می‌برد و باید دید چه تصمیمی برای ادامه راه فوتبالش خواهد گرفت.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محموددایی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    یه زمانی واسه موندن توتیم پرسپولیس دست وپامیزداماالان واسه اومدن به پرسپولیس نازمیکنه
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    آقای زاهدی این نام پرسپولیس نبود که از شما لژیونر ساخت ؟؟ قبل از جنگ که بهونه میاوردی که تحت قرارداد هستم و فلانه . الان که مشکلی نداری چرا تو این زمان که تیم بهت نیاز داره برنمیگرده حداقل واسه نیم فصل کمک حال تیم باشی به خدا شماها یه ارزن تعصب ندارید والله اصلا نباید فکر میکردی حداقل طبق همین قانون فیفا به صورت قرضی میومدی خودت میدونستی که تیم چقدر به مهاجم نیاز داره
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    بهترین انتخاب براش لیگ ترکیه است
  • مجید پرسپولیسی IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    مرتیکه پولی بی غیرت تو که تا دیروز میگفتی تحت قرارداد باشگاه اوکراینی هستم و نمیتونم بیام پرسپولیس وپول رضایت‌نامه‌ ات هم550000یورو بود الان که تیم بدجور نیاز به مهاجم دارد تو بضنغوره قیافه میاری نمیای نه داداش همه را به پول می‌فروشی بی‌غیرت بی تعصب لاستیکی همون بهتر که نیای باز 2روز دیگه تیمو قال بزاری وبری!🤑🤥

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی