صالحی امیری: هیچ وقت به یک فدراسیون امتیاز ویژه‌ای نخواهیم داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما هیچ وقت به یک فدراسیون امتیاز ویژه ندادیم و سعی خواهیم کرد بر اساس توانمندی‌ها بودجه تامین کنیم.

مجمع کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون‌های ورزشی در سالن آکادمی ملی المپیک از ساعت ۱۵ آغاز شد.

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در جلسه امروز یک گزارش جمع بندی از عملکرد چهار ساله را در ۱۲ گام به اعضای مجمع گزارش دادم. معیار و مبنای ما در عملکرد، شفافیت، قانون گرایی و اخلاق مداری است. در ۴ ساله گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد تومان، منابع رسمی از دولت دریافت کردیم. ۶۰ درصد این منابع را به فدراسیون‌های قهرمانی و آسیایی، تخصیص دادیم. بالای ۹۰ درصد از اعضای مجمع در مورد کارهای‌ها و برنامه رای مثبت دادند.

برای تاریخ برگزاری انتخابات هم رای گیری کردیم و مقرر شد بعد از بازی‌های آسیایی این انتخابات انجام شود. ما ۴۸۰ میلیارد در ۴ سال دریافت کردیم و این حق را به فدراسیون‌ها می‌دهیم که سوالات یا مشکلات خود را مطرح کنند. ۱۳۹ درصد به فدراسیون‌ها کمک شده و هر فدراسیونی که کارایی بیشتری کرده، بودجه هم دریافت می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی