تغییر مهم در پرسپولیس؛ بازگشت مدافع سرخ‌ها به ترکیب اصلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست دو بر صفر پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان باعث شد که یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد تغییراتی در ترکیب اصلی خود داشته باشید.

دیدار بعدی پرسپولیس روز جمعه ۲۰ اسفندماه جاری در مسجد سلیمان و برابر نفت این شهر برگزار خواهد شد. با توجه به دو گلی که پرسپولیس در این دیدار تلخ (برای سرخپوشان تهرانی) خورد به نظر می‌رسد بیشترین تغییر مربوط به خط دفاع تیم گل محمدی باشد.

در همین راستا شنیدیم یکی از این تغییرات بازگشت فرشاد فرجی مدافع ملی پوش پرسپولیس به ترکیب اصلی بازی با نفت مسجد سلیمان باشد. پرسپولیس پس از شکست برابر صنعت نفت آبادان به شدت به پیروزی در مقابل دیگر تیم خوزستانی نیاز دارد و برهمین اساس می‌خواهد خط دفاع خود را تقویت کند. فرشاد فرجی مدافع سریعی است که توانایی بازیسازی بالایی داشته و مشارکت دائمی در فاز تهاجمی دارد. شنیدیم یحیی گل محمدی به خاطر میل فرشاد فرجی به بالا بازی کردن تصمیم گرفته است از این مدافع شمالی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

باید دیدبا این تصمیم یحیی کاپیتان سرخ‌ها نیمکت نشین خواهد شد یا وحدت هنانوف تاجیک.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Mehmet59 IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    فرشاد فرجی!!!بخوانید فلجی...متنفرم از بازی زیرتوپ زن این موجود... با چه رویی میگین این مدافع بازیساز است؟ دوتا بازی از این موجود را ببینید که چطور هنرنمایی میکند...تنها بازیکنی هست که در عمرم دیدم که در دفاع عرضی بازی میکنه ... هیچ‌پاس رو به حلویی نمیده و فقط رو به عقب و پاسکاری در دفاع... متنفرم از فرم بازی و سبک ۲۰ سال پیش و بکش زیر توپش...اخرین بازی این موجود را ببینید که دفع توپ هاش همه شوت به بازیکنهای خودی یوده...فوق العاده ترسو هست.جثه ی ریز و وزن کم در دفاع اخر شکل خنده داری براش درست کرده...یک ران کنعانی نمیشه همش هم نوی محوطه میزنخ زیر لنک بازیکن حریف.شعور نداره که اونحا پنالتی میشه با چه رویی از این موجود تعریف میکنید خریدی که با دلالی امد و بخغطر دلتلی مربی بازی میکنه فقط دعاکنید وقتی این موجود در ترکیب هست ، موجودی اماتور بنام نعمتی(پدیده) به تیم اضافه نشه...وای وای وای
    • بهروز IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      چقد راحت میشه درباره دیگران قضاوت کرد . واقعا قضاوت کار راحتیه
  • ناشناس IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    با کمال احترام برای اقاسید .چونکه سنش یه جوریه که نمیتونه نود دقیقه بازی کنه بهتره اقا یحیی یه نیمه از اقا سید استفاده کنه هنانوف که خیلی خوبه میشه بجای سید استفاده کنه
  • جهانگير IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    اين كه از اونا بدتره از چاله به چاه
  • عشقپولیس IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    ❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی