نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلال رفتار شرم‌آوری با من داشت/ هیچ کس باور نمی‌کند این باشگاه چنین کاری با من کرده است
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدافع پیشین و برزیلی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مدیران این باشگاه همواره به دروغ وعده کمک به او و حل مشکلش را داده‌اند، گفت: مطمئن هستم که در دادگاه CAS برنده می‌شوم.

لئاندرو پادوانی مدافع سابق و برزیلی استقلال بعد از آسیب دیدگی در ایران و مصدومیت نخاع، ویلچرنشین شد و برای ادامه درمان خود به برزیل رفت. این مدافع باوجود آسیب دیدگی در استقلال، بارها مدعی شد که باشگاه ایرانی به تعهداتش عمل نکرده است و برای دریافت مطالباتش و همینطور غرامت درمانی به فیفا و دادگاه عالی ورزش شکایت کرد.

گفته می شود درخواست غرامت درمانی پادوانی ۹ میلیون دلار است و علاوه بر این، مبلغ ۱۱۰ هزار دلار هم برای مطالباتش درخواست کرده است. باشگاه استقلال در تازه ترین خبر اعلام کرد که رای دادگاه CAS در این پرونده، ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ مشخص می شود یعنی نزدیک به یک ماه دیگر.

 در این ارتباط سراغ پادوانی رفتیم تا نظرش را درباره آخرین وضعیت پرونده جویا شود. این مدافع با گلایه از مدیران سابق و فعلی استقلال بابت بدقولی، آنها را به دروغگویی متهم کرد که تنها برای فرار از انتقادات، به دروغ وعده کمک به او می دهند.

وی همچنین به صحبت های «فابیو جانواریو» برای حل مشکل پادوانی واکنش نشان داد و گفت که تاکنون تماسی از این بازیکن برزیلی و یا استقلال دریافت نکرده است.

مشروح گفتگوی پادوانی در ادامه می آید:

 باشگاه استقلال دوشنبه شب اعلام کرد که رای دادگاه عالی ورزش در پرونده شکایت شما ۸ اپریل اعلام می شود. چقدر امیدوارید که این رای به سود شما باشد؟

لئاندرو پادوانی: منتظر رای هستم. این اولین موردی در فوتبال به این شکل است که در CAS در جریان است. بنابراین نمی دانم رای چه خواهد بود. من به پیروزی ام در CAS مطمئنم. استقلال باید آسیبی که به من رسیده است را جبران کند.

آیا هنوز از نحوه برخورد باشگاه استقلال بعد از آسیب دیدگی ناراحت هستید؟

- فقط من ناراحت نیستم؛ تمام مردمی که مورد مرا پیگیری کرده اند باور نمی کنند که استقلال چنین کاری کرده است و حواسش به من نیست.

 آیا از باشگاه استقلال هیچکس برای حل این مشکل وساطت نکرد و تلاشی برای پرداخت مطالبات شما صورت نگرفت؟

- باشگاه استقلال متاسفانه من را رها کرده است. همه افرادی که در باشگاه کار می‌کردند و کار می‌کنند، در تلویزیون شبکه‌های اجتماعی می‌گویند به من کمک می‌کنند و این دروغ است زیرا هرگز با من تماس نمی‌گیرند. چند وقت پیش ویدئویی به دستم رسید که یکی از اعضای باشگاه در تلویزیون می گفت که به من کمک خواهد کرد. این هم دروغ بود. اینها را برای پاسخ به انتقاداتی که باشگاه برای کمک نکردن به من دارد می گویند چرا که همه ایران و فوتبالدوستان هیچ وقت اتفاقی که برای من افتاد را فراموش نمی کنند.

 «فابیو جانواریو» بازیکن برزیلی و سابق استقلال چندی پیش در ایران بود. او در مصاحبه ای گفت که می خواهد برای شما کاری کند و برای حل مشکل با باشگاه استقلال صحبت کند. آیا جانواریو کار خاصی انجام داد؟

- شخصا فابیو را نمی شناسم و او هرگز با من تماس نگرفته است. مشکل همین است. همه درباره کمک کردن صحبت می کنند اما هیچکس مشکل را حل نمی کند.

 آیا به یاد می آورید که چه کسانی به شما قول کمک دادند؟

- تمام کسانی که با من در ایران صحبت کردند را به یاد می آورم. همه به من قول هایی دادند اما هیچکدام حتی یک حرکت کوچک برای کمک به من نکردند.

گفته می شود احتمالا استقلال در دادگاه CAS مبلغ ۱۱۰ هزار دلار برای پرداخت به شما محکوم خواهد شد. آیا این رقم را تایید می کنید یا بیشتر از این است؟

- این مبلغ تنها مربوط به دستمزد من است که پرداخت نشده بود.

می دانیم که بعد از آسیب دیدگی هزینه های زیادی متحمل شده ای و این هزینه ها ادامه خواهد داشت. چقدر امیدواری که CAS برای پرداخت این هزینه ها هم به نفع شما رای بدهد؟

- همه کسانی که روی ویلچر زندگی می کنند مجبورند هزینه زیادی انجام بدهد؛ آزمایش، معاینه، فیزیوتراپی و ... من با لباس تیم در زمین آسیب دیدم. همه دیدند که خدمات من در زمین چطور بوده است و امروز روی ویلچر هستم. کمک نکردن استقلال به من شرم آور است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    پهلوان زنده رو عشق است...
    • یکی از همه IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      چرا باید پهلوان زنده رو عشق باشد!مگه این بازیکن کیسه کشا نبوده.مگه کیسه کشا میلیارد میلیارد پول حروم نمیکنند و اخرشم هیچی به هیچی.خب پول این بازیکنی که سلامتیش رو فدای این تیم بی خاصیت کرد رو بدن بره پی کارش.حالا قبلی ها نتوتستند بدن این یارویی که پشتش به خزانه ی کشور و دلارهای نفتیه و با دیدن رنگ قرمز یادحقارتها و تحقیرات بچگیش تا حالا میافته که دیگه میتونه بده!حالا این بازیکن برزیلی میفهمه ما چندین ساله با چه موجودات خرابی طرف بودیم ولی همیشه خرابتراز قبلشون میکردیم.
    • تاجی باشیم ضد مافیا IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      خبرناهاران لنگی از هرجا کم میارن و از استقلال لطمه میخورن علی الخصوص که این هفته لطمه سنگینی از همه جهات خوردن سریع یه مصاحبه با پادووانی تنظیم میکنن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خیالتون راحت هرچی که باشه استقلال و پادو حلش میکنن تا یه تو دهنی دیگه به صورت مبارک مافیای سرخ منافق زده بشه
    • تیر غیب US ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      با درود،خبر جفا بر پادوانی یادآورِ جفا بر محمدِ انصاری است.محمد انصاری دردی خفته در گوشهء قلبِ هر پرسپولیسی است.محمد در بازار مکارهء دنیا مقام را گذاشت و مرام را برداشت.سکوتِ ادامه دارِ او از جفایی که بر او رفت حکایت از قلبی پر وسعت که قادر است همهء هواداران پرسپولیس یکجا پذیرایی کرده و تسلی داده بگوید"نگران نباشید تیمِ محبوبم را به حاشیه نخواهم برد"ضمن درود بر محمد انصاری آرزوی حل مشکل استقلال و پادوانی را دارم
  • 10سال جام ندیدن IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    ذات این باشگاه کثیف فقط دروغ و تقلب و دور زدن قانونه
  • **** IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    هنوز زنده ائی !!!؟ بعدازباخت به آبادان نبودی فکرکردم سکته کردی ،چرا جلوی پیام منو بستی ؟ خیلی سوختی ؟ مثل مرغ سرکنده بال بال میزنی ، هرچی میتونی جون بکن چون دیگه نمیتونی با نامردی بابامسعود هم بجایی برسی، فکر یه شوگرددی جدید برای فرقه ضاله مسعودیه باشید لنگپوشان بی اعتبار،بجای خوردن ...... استقلال، درفکر سرانجام تیره گون سرخپوستان تیره بخت باش
  • حسن کثیری از تهران IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    خیلی برای پادووانی عزیز ناراحتم انشاالله که مشکل این عزیز حل بشه (خدا شفاف بده پادوی عزیز)
  • ابی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    رها کردن با زیکن بزرگ ونام داری چون پادوانی از نامردی های وزگار است دعا میکنیم سلامتی را بازیابد ودر دادگاه پیروز شود.
  • حسن کثیری از تهران IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    ما هواداران استقلال کبیر برای شما عزیز دوست داشتنی آرزوی سلامتی میکنیم خداوند انشاءالله شفات بده
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    آقای پادوانی ازتیم دست سومی مث استقلال بیشترازاین نبایدانتظارداشت...
    • مهران IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      آقای پرسپولیس...شماپول بازیکن مربی خارجی روبدید نمیخوادخوشمزه گری دربیاری استادفسادید
  • عباس مازندرانی US ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    من بعنوان یک ایرانی با شرمندگی زایدالوصفی ، ازینکه چنین مسئولین بی صفتی که متاسفانه در ارکان ورزش و باشگاهها و در کل دستگاههای اجرایی کشورمان نفوذ کرده اند و همه چیز را به سخره گرفته اند از شما عذرخواهی میکنم . لطفا بحساب مردممون نگذارید بازهم شرمنده و ایکاش کاری از دستمون بر می آمد .
  • ابراهیم IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    باسلام پیشنهاد میشودتمامی بازیکنان قبل شروع بازی بیمه شوند تا حق کسی ضایع نشود درضمن باشگاه باید پادوانی را راضی کند
  • خبر لنگی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    ما همه ی هواداران تیم محبوب استقلال اینو میدونیم که باید حق حقوق پادوانی تا ریال اخر پرداخت بشه .چرا که پادوانی بازیکن خوب و بااخلاق تیم استقلال بود و در حین بازی مصدوم شد .ولی مشکل و مسئله اینجاست که درج این خبر و مصاحبه در این مقطع فقط برای به حاشیه بردن تیم توسط خبروزشی انجام شده و تمام .حالا که می بینن در میدان مسابقه حریف استقلال نمیشن و تیم محبوبشون لنگ هم شرایط خوبی نداره رو به اینکار اوردن .کافی به خبر هایی که این چند روزه توسط خبرورزشی و ورزش ۳ درج میشه دقت بکنیم متوجه این موضوع خواهید شد. اگر خدایی ناکرده این شکستها و اتفاقاتی که برای لنگ افتاده برای تیم استقلال می افتاد شک نکنید که این دو سایت ورزشی تیمو نابود میکردند .ولی الان هیج خبری برای ناکامی لنگ درج نمیشه که هیچ تازه دارن بهش روحیه میدن که به کورس برگرده .خبر وزشی جان الان روحیه دادن به لنگ به منزله ی اب دادن به یک درخت خشکیده است
  • کیسه حقیر IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    از این باشگاه کثیف هر کاری بگی بر میاد ولی این دفعه کور خوندن اونجا دیگه ایران نیست که بابا حمید وداورها و کمیته انضباطی کاررو براشون دربیارن .راستی از پول فروش قایدی چیزی مونده بدید به ایشون دراخر برای اقای پدووانی ارزوی سلامتی از خدای بزرگ دارم انشاالله هرچه زودتر سلامتی خودشون رو بدست بیارند
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    من به عنوان یه استقلالی و یه ایرانی شرمنده ام واقعا عهد شکنی و بد قولی بدترین چیزا تو دنیا هستن امیدوارم روزی رضایت پادوانی از ما ایرانیها چاپ بشه وباشگاه استقلال قطعا وحداقل یه وظیفه انسانی در قبال پادوانی داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی