شکوری: همه باید به میرشاد ماجدی و همکارانش کمک کنیم/ تیم ملی باید بدون دغدغه راهی جام جهانی شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست اسبق دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: همه باید به فدراسیون فوتبال کمک کنند تا تیم ملی بدون دغدغه راهی جام جهانی شود.

ابراهیم شکوری درباره ارزیابی‌اش از فعالیت‌های فدراسیون فوتبال با حضور تیم مدیریتی جدید اظهار داشت: چندان نمی‌خواهم درباره تیم مدیریت قبلی صحبت کنم زیرا در زمان فعالیت آنها حرف‌هایم را در این مورد زدم ولی با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم و فرصت کمی تا این رقابت‌ها داریم، همه باید به میرشاد ماجدی و همکارانش کمک کنیم تا تیم ملی بتواند در جام جهانی حضور پرقدرتی داشته باشد.

وی ادامه داد: ماجدی، عضوی از خانواده فوتبال است و همه ما به عنوان عضوی از خانواده باید به وی کمک کنیم تا در جایگاه سرپرست فدراسیون بهترین عملکرد را داشته باشد. حضور یک فوتبالی در رأس فدراسیون می‌تواند، قطعا می‌تواند برای تیم ملی و فدراسیون خیلی کمک کننده باشد.

سرپرست اسبق دبیرکلی فدراسیون فوتبال درمورد آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان گفت: تیم داخل زمین ما عالی و اشتثنایی است. شاید این نسل طلایی بتواند طلسم صعود نکردن از مرحله گروهی را در جام جهانی قطر بشکند. امیدوارم تیم ملی با یک حمایت و همت خوب بتواند به دور دوم جام جهانی صعود کند. نیاز کار هم این است تیم پشیتبانی یعنی فدراسیون فوتبال به درستی کار خودش را انجام بدهد. سابقه کار کردن با میرشاد ماجدی، حمید استیلی و سایر نفرات حاضر در فدراسیون را دارم و این اتفاق را شدنی می‌دانم. کمتر از ۹ ماه دیگر اتفاق بزرگ جام جهانی را داریم.همه باید برای پشتیبانی خوب از تیم ملی به آنها کمک کنند تا اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

شکوری درخصوص مشکلات مالی فدراسیون فوتبال، توضیح داد: هیچ اتفاقی در کشور ما شاید نتواند نشاط و شوری که فوتبال ایجاد می‌کند به وجود بیاورد. پیروزی در یک بازی جام جهانی سبب شادی همگانی ۸۰ میلیون ایرانی خواهد شد. به همین دلیل دولت، ارگان‌ها و نهادهای ذی‌ربط باید از لحاظ مالی فدراسیون و تیم ملی را کمک کنند تا این تیم بدون دغدغه در جام جهانی حضور داشته باشد.

وی ادامه داد:  برگزاری کمپ‌های تمرینی، بازی‌های تدارکاتی، تامین لباس، پرواز و ... هزینه‌های بسیار زیادی دارد. برای اینکه بتوانیم با رقبای تا بن دندان مسلح رقابت کنیم، نیاز است همه پای کار بیایند و کمک کنند. جام جهانی فارغ از بحث ورزشی، یک بحث اجتماعی، سیاسی و ... است که نتیجه‌گیری در آن نشاط را در جامعه ایجاد خواهد کرد.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس با اشاره به مهم‌ترین ویژگی فدراسیون در دوره سرپرستی ماجدی، خاطرنشان کرد: ماجدی و سایر دوستان هیات رئیسه چندین سال در فدراسیون بوده‌اند و شناخت کافی از این مجموعه را دارند. همه آنها می‌دانند کار کردن در فدراسیون فوتبال به تنهایی امکان‌پذیر نیست. شاید این موضوع در گذشته وجود داشته اما کار گروهی خیلی به فدراسیون کمک خواهد کرد. استارت کار ماجدی در فدراسیون همراه با انتخاب نیروهای فوتبالی متخصص بوده که اتفاق خوبی است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. 

شکوری تصریح کرد: تیم ملی متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی است و می‌تواند کل ملت کشورمان را خوشحال کند. کار خوبی در فدراسیون شروع شده و برای تیم جدید فدراسیون که قطعا با توجه به مشکلات و مسائل مختلف در این مسیر کار بسیار سختی پیش رو دارند، آرزوی موفقیت می‌کنم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا ماجدی به عنوان یک نیروی فوتبالی به فدراسیون کمک کند و فوتبال ما این یک سال را با صلابت و انرژی مثبت پشت سر بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی