نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آرنولد شوارتزنگر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرنولد برای یک نسل نماد قدرت بدنی و هیبت بود اما او کنار قوی‌ترین مرد دنیا در سال ۲۰۲۱ یک فرد معمولی به‌نظر می‌رسد.

خبرورزشی - آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه معروف سری فیلم‌های نابودگر که تقریباً همه پسرهای دهه ۹۰ پوستر او را با بدن ورزیده و عضلانی‌اش روی دیوار اتاق‌شان داشتند و با رؤیای تبدیل شدن به ورزشکار معروفی مانند او وارد رشته پرورش اندام می‌شدند، حتی در ۷۴سالگی هم هنوز ابهت خاص خودش را دارد البته تا زمانی که کنار قوی‌ترین مرد دنیا در سال ۲۰۲۱ نایستاده بود.

آرنولد به‌ مناسبت بیستمین سالگرد آغاز مسابقات آرنولد کلاسیک در شهر کولومبوس ایالت اوهایوی آمریکا، حضور پیدا کرد و در آنجا کنار تام استالتمن، قوی‌ترین مرد جهان در سال ۲۰۲۱ یک عکس یادگاری گرفت، عکسی که هنرپیشه سابق هالیوود را با یک متر و ۸۸ سانتی‌متر قد، ریزنقش جلوه می‌داد.

استالتمن ۲۷ ساله اسکاتلندی که ۲ متر و ۷ سانت قامت دارد، پس از ملاقات با آرنولد با ابراز خوشحالی از این اتفاق گفت: سال‌ها بود که می‌خواستم آرنولد را از نزدیک ببینم.

تصویری باورنکردنی از قوی ترین مرد دنیا با نابودگر معروف/ وقتی ابهت آرنولد شکسته شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    آرنولد یک هس هیچ وقت ابهتش شکسته نمیشه
  • کسری IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    چی میگی آرنولد الان بالای 70سال داره .اون هم 25سال اصلا قابل مقایسه نیست..
  • مجتبی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    خخخ ارنولد پیر شده، این دورها خاطراتش بوده، هیچکس جای ارنولد و راکی رامبو فرانکی رو پر نمیکنه، اینایی که میبینین همشون تزریقی هستن
  • ایلیا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    میخواهم چند تا چیز به شما بگم آقای محترم باید وقتی این دوتا رو مقایسه میکردی که آرنولد جوان بود. بعد اون آقا شکمش رو نگاه کن آرنولد وقتی جوان بود باید هیکلش رو از نزدیک می‌دیدی آنوقت این متن مسخره رو نمینوشتی آرنولد وقتی جوان بود دو برابر این مردک بود بعد می‌دونی چرا همش می‌نویسم وقتی آرنولد جوان بود چون الان این اسطوره به قول آقا کسری بالای 70 ساله الان جناب آلی هم 70 ساله بشی خیلی بدتر از آرنولد میشی با عرض پوزش از شما اگر حرف بدی زدم معذرت میخواهم🙏🙏
    • . IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      الان تو مثلا ارنولد رو از نزدیک دیدی که داری حرف می زنی؟
  • مهران IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    تیتر مسخره، آخه قویترین مردان رو با بدنسازی مقایسه میکنید، چه ربطی به هم دارند دو تا رشته متفاوت هستند، آرنولد و رونی کلمن قبلاً هم از این عکسا گذاشتن ، با برایان شاو و بقیه ، انگار تازه دیدی ذوق زده شدی
  • حسین7949 IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    آرنولد بهترین و قوی ترین مرد در کل دنیا هستبا اینکه پیر شده ولی شیر هنوز شیره گرچه پیره هنوزم قدرت بالایی داره و حرفایی برای گفتن داره به صدتای جوونای امروزی میارزه.
  • حسین7949 IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    آرنولد بهترین و پرقدرت ترین مرد در کل دنیا هست و فیلم هاش هم عالی هستن مخصوصا فیلم های نابودگر4 به بالا و فیلم هایی ازین دست اون موقع ها شتاب و قدرت فوق العاده ای داشت و وقتی آدم رو میزد آدم حداقل5متر پرتاب میشد و بشدت زخمی و بریده میشد از ضربات آرنولد.الانم حرفایی برای گفتن داره و به صدتا جوونای امروزی میارزه و سگش شرف داره به جوونای امروزی. عاشق فیلم های نابودگرش هستم بهش اعتقاد و علاقه شدیدی دارم. آرنولد شوارتزاینر عشقه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی