نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
مهدی عبدی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم گلزن پرسپولیس که با هفت گل زده بیشترین آمار گلزنی در تیمش را در اختیار دارد، از باخت مقابل تیم آبادانی بسیار ناراحت است. او با این حال هنوز هم می‌گوید که تیمش در کورس قهرمانی است و امیدوار هستند که هم به صدر می‌رسند و هم قهرمان لیگ برتر شود.

مهدی عبدی، مهاجم گلزن پرسپولیس که با هفت گل زده بیشترین آمار گلزنی در تیمش را در اختیار دارد، از باخت مقابل تیم آبادانی بسیار ناراحت است. او با این حال هنوز هم می‌گوید که تیمش در کورس قهرمانی است و امیدوار هستند که هم به صدر می‌رسند و هم قهرمان لیگ برتر می‌شوند.

چرا سه امتیاز دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را براحتی از دست دادید؟ حالا اوضاع‌تان برای قهرمانی دشوار شده است.

صنعت نفت تیم بدی نیست اما فکر می‌کنم دو برابر این تیم و شاید هم بیشتر از آن مقابل تیم آبادانی موقعیت گل داشتیم اما با بدشانسی از حق مسلم‌مان محروم شدیم. فرصت‌های‌مان یکی پس از دیگری با درخشش سنگربان تیم میزبان به گل تبدیل نشد یا با بدشانسی به تیر خورد.

خودت هم دو سه موقعیت خوب برای گلزنی داشتی که آنها را هدر دادی!

روی آن توپ زمینی که به من رسید، زاویه تقریباً بسته بود با وجود این ضربه‌ام را محکم زدم که سنگربان حریف مهارش کرد. در فرصت دیگر هم سعی کردم ضربه سرم را به بهترین شکل بزنم که این فرصت راهی به چهارچوب پیدا نکرد و با اختلاف از دست رفت. بقیه بازیکنانمان هم چند ضربه خوب به سمت دروازه زدند که یا از روی خط برگردانده شد یا تیر دروازه مانع گلزنی ما شد. خیلی فرصت از دست دادیم و هر چه تلاش کردیم انگار توپ‌های ما توی گل نمی‌رفتند. تیم میزبان روی چند ضد حمله از بازی کاملاً تهاجمی ما و البته با خوش شانسی به برد رسید.

اما هر چه بود فاصله‌تان با استقلال به شش امتیاز رسید تا شانس‌تان برای قهرمانی کمتر و کارتان در ۹ هفته آینده خیلی دشوار شود!

بابت باخت از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم اما آنها مطمئن باشند برای قهرمانی ششم ذره‌ای ناامید نشدیم. بله، شش امتیاز عقب افتادیم اما با استقلال بازی رودررو داریم و دیدارهای دیگر هم هست. به همین دلیل از هوادارانمان می‌خواهم از ما حمایت کنند چون هم دربی را می‌بریم و هم در بازی‌های باقیمانده طوری ظاهر می‌شویم که برنده شویم و سه امتیازها را کسب کنیم. ما باید صدر را پس بگیریم و به امید خدا در پایان فصل به دبل هت‌تریک قهرمان شویم. دربی بازی پایانی ما در سال ۱۴۰۰ است و ان‌شاءالله با شکست دادن استقلال، این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم و به آنها عیدی می‌دهیم.

در رابطه با تمیروف، مهاجم ازبکستانی که دقایقی برای تیمتان بازی کرد چه نظری داری؟

تمیروف مهاجمی است که با نظر کادر فنی‌مان جذب شده بنابر این حتماً می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد. من هم از حضور او استقبال می‌کنم. تمیروف در دقایقی که به بازی آمد نشان داد که روی زمین و بازی هوایی تبحر خوبی دارد و می‌تواند به تیم ما کمک کند.

در رابطه با بازی‌تان مقابل مسجد سلیمان که در ورزشگاه آنها برگزار می‌شود چه نظری دارید؟پیروزی در این بازی برای شما مهم است.

هیچ بازی راحتی خصوصاً در نیم فصل دوم برای تیم‌ها وجود ندارد. ما هم با علم به این موضوع فقط برای برد و ارائه بازی هجومی و کسب سه امتیاز به مصاف حریف جنوبی خواهیم رفت.

نظر شما درباره قرعه‌تان در جام حذفی و میزبانی‌تان از تیم آلومینیوم اراک چیست؟

آلومینیوم تیم خوب و سختکوشی است اما ما حتماً از سد این تیم می‌گذریم چون حساب زیادی روی قهرمانی در جام حذفی باز کرده‌ایم و اصلاً نمی‌خواهیم فرصت طلایی قهرمانی در جام حذفی را براحتی از دست بدهیم.

در دربی هم قرار شده از هر تیم از هواداران سرخابی، ۱۰ هزار هوادار به ورزشگاه بیایند.

ای کاش اجازه داده می‌شد هواداران بیشتری به وررشگاه بیایند اما حضور همان تعداد هوادار تعیین شده را هم به فال نیک می‌گیریم و با انرژی مثبت هوادارانمان با تمام وجود برای بردن دربی که بدون شک برای ما دیدار شش امتیازی محسوب می‌شود تلاش خواهیم کرد چون خوب می‌دانیم امتیاز دربی چقدر در قهرمانی تیم‌مان مؤثر و تأثیرگذار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • توهم محض US ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    😂😂😂
  • لنگ نامه IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    اینم بذار کنار اون جمله قبلیت که گفتی قبل از دربی صدر رو از استقلال پس میگیریم😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی