نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
محمد محمدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد محمدی پیشکسوت پرسپولیس گفت: از دیدگاه یک دروازه‌بان عنوان می‌کنم که هیچ دروازه‌بانی دوست ندارد مرتکب اشتباه شده یا گل بخورد، پس اینقدر درباره حامد لک بی‌انصافی نکنیم.

محمد محمدی دروازه‌بان اسبق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، پیرامون بازی پیش روی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و شکست بیرون از خانه هفته پیش مقابل صنعت نفت آبادان اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره بازی قبل پرسپولیس مقابل صنعت نفت چه صحبتی دارید؟

فکر می‌کنم این شکست یکی از اتفاقات غیر منتظره فوتبال بود. مثل شکست پی‎‌اس‌جی مقابل رئال که برای همه غیر قابل انتظار بود. برخی اوقات در فوتبال چنین شرایطی به وجود می‌آید که غیر قابل پیش بینی است.

چطور؟

بازی هفته گذشته پرسپولیس را به طور دقیق نگاه کردم. تقریبا می‌توان گفت بازی کاملا در اختیار پرسپولیس بود و فقط بدشانسی آورد که نتوانست گل بزند. توپ اکثر دقایق بازی در زمین صنعت نفت بود و این پرسپولیس بود که حمله می‌کرد. پرسپولیس در بازی با صنعت نفت تنوع تاکتیکی خیلی خوبی داشت و فقط گل نزد. متاسفانه وقتی پرسپولیس روی یک اتفاق گل خورد شرایط برای تیم تغییر کرد و در نهایت تمرکز تیمی‌از بین رفت.

درباره گل اول صنعت نفت و اشتباهی که حامد لک انجام داد چه صحبتی دارید؟ قبول دارید پس از بازی هجمه زیادی علیه او به راه افتاد؟ 

احساس می‌کنم در باره حامد لک بی‌انصافی شد. من به نظر همه هواداران و پیشکسوتان احترام می‌گذارم اما ما باید به یاد بیاوریم که حامد لک همان کسی است که در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس پنالتی گرفت و یک تنه مقابل حریفان خارجی ایستاد و تیم را به فینال آسیا رساند. این را از دیدگاه یک دروازه‌بان می‌گویم که هیچ دروازه‌بانی دوست ندارد اشتباه کند و گل بخورد. نباید به خاطر یک عکس العمل همه زحمات او را زیر سوال ببریم. حامد لک جزو دروازه‌بانان خوب لیگ برتر ایران است و قطعاً این شرایط برای او ادامه دار نخواهد بود. با مدیریت آقای گل محمدی و پیروانی حتماً شرایط دوباره به صورت قبل برمی‌گردد و او درون دروازه پرسپولیس می‌درخشد.

بازی هفته بیست و دوم مقابل نفت مسجدسلیمان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

متاسفانه خبر رسیده که زمین نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی ندارد. از طرفی شرایط خود نفت مسجد سلیمان در پایین جدول هم بحرانی است و آنها ممکن است انتحاری فوتبال بازی کنند و از طرف دیگر سرمربی تیم مقابل هم انگیزه‌های خودش را برای رویارویی با تیم پرسپولیس دارد. همه این مسائل دست به دست هم داده تا بازی سختی در انتظار پرسپولیس باشد.

چطور! به خاطر دربی می‌گویید؟

بله! معمولاً تیم‌ها دوست دارند با برد به استقبال دربی بروند. چون در آن صورت شرایط خیلی بهتر خواهد بود. این هم یک فشار مضاعفی روی پرسپولیس می‌آورد که باید در نبود مصدومان و محرومان خودش را در شرایط خوبی قرار دهد و در بازی ما قبل دربی نتیجه لازم را بگیرد.

به نظر شما ۶ امتیاز فاصله بین پرسپولیس و استقلال قابل جبران است؟

هنوز هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. هنوز نُه هفته و ۲۷ امتیاز تا پایان فصل باقی مانده است و رقبا هم شکست می‌خورند و امتیاز از دست می‌دهند. این نیست که همه فقط برنده شوند. قطعاً با حمایت هواداران و تلاش بچه‌های پرسپولیس نتایج بهتر می‌شود و در ادامه تیم دوباره با قدرت در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت.

حرف باقیمانده؟

اتفاق خوب درباره دربی است که دوباره شاهد حضور هواداران در حاشیه بازی خواهیم بود. این خیلی خوب است که فوتبال با حضور هواداران برگزار شود. مسابقه فوتبال بدون هوادار هیچ لذت و جذابیتی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    حالا این اغا شده پیشکسوت پرسپولیس؟؟؟ خخخخخخ
    • کیسه قانون گریز IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      ایشون پیشکسوت کیسه هست خودش زمانی که تو پرسپولیس بودجلوکیسه پاداد وبعدش هم رفت تیم کیسه حالا بوی کباب به مشامش رسیده داره پاچه خواری می‌کنه حامدلک هنوز هم بهترینه ودرست میشه
    • کوهمره_جروق IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      مثل بقیه یاغی نبود و حاشیه هم نداشته.محمدی آدم موجهی هست.
  • آبی ترینم IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    یعنی تو پیشکسوت استقلالی بخاطر اینکه درویش بیارت پرسپولیس داری ازشون میتعریفی.خودت ک چندین جا صحبت ازحمایت استقلال کردی.واتسفا برانسانهای دو رنگ
  • تیر غیب US ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    با درود،تشکر از جناب محمدی.در حالی که پرسپولیس در مسیری پر تیغ و خار افتان و خیزان مسیر قهرمانی را جستجو میکند هدف گرفتنِ اساسی ترین عضو تیم پس از سرمربی چه توجیهی میتواند داشته باشد؟ با تنگ نظری انصاف و وجدان را از خود نرانیم و تسلیمِ هیجاناتِ گذرا عمل نکنیم.بوسه های حامد لک را در جشنِ دبل هتریک قهرمانی را هم اکنون در نظر تجسم کنید و جهت تعین بخشی به این رویای شیرین دست بکار شویم.یقین تأییداتِ آسمانی و برکاتِ رحمانی ناظر بر اقداماتِ انسانیست
  • رشیدی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    اره قهرمان میشه لنگت و دربی را هم میبره و تو هم بابت پاچه خواریت برای بولینگ عبدو یه پستی بهت میدن سوبله چوبله
  • قیطور IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    یکی به اون سرباز بگه گریه نکن اونجا شیر پرسپولیس هست مهربون با زیر دستاش
  • /// IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    جناب محمدی با احترام به شما اما تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید بالاخره شما خود را پیشکسوت استقلال میدانید و یا پرسپولیس؟یک روز به عنوان استقلالی مصاحبه میکنید یک روز به عنوان پرسپولیسی،من که آخر سر نفهمیدم الان شما دوست دارید کدام تیم قهرمان شود؟بودند بازیکنانی که در هر دو تیم بازی کرده اند اما لااقل تکلیفشان با خودشان مشخص است مثل آقایان نامجو مطلق و شاهرخ بیانی که همه میدانیم که استقلالی هستند و یا مرحوم علی انصاریان که همه میدانستند پرسپولیسی است اما شما را بنده اصلا درک نمیکنم،نمیشود که یا رومی رومی یا زنگی زنگی شما در یک مصاحبه امیدوار هستی که استقلال قهرمان شود و در یک مصاحبه میگویی که امیدواری نتایج پرسپولیس بهتر شود!!
  • /// IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    جناب محمدی با احترام به شما اما تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید بالاخره شما خود را پیشکسوت استقلال میدانید و یا پرسپولیس؟یک روز به عنوان استقلالی مصاحبه میکنید یک روز به عنوان پرسپولیسی،من که آخر سر نفهمیدم الان شما دوست دارید کدام تیم قهرمان شود؟بودند بازیکنانی که در هر دو تیم بازی کرده اند اما لااقل تکلیفشان با خودشان مشخص است مثل آقایان نامجو مطلق و شاهرخ بیانی که همه میدانیم که استقلالی هستند و یا مرحوم علی انصاریان که همه میدانستند پرسپولیسی است اما شما را بنده اصلا درک نمیکنم،نمیشود که یا رومی رومی یا زنگی زنگی شما در یک مصاحبه امیدوار هستی که استقلال قهرمان شود و در یک مصاحبه میگویی که امیدواری نتایج پرسپولیس بهتر شود!!
  • بهروز IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    تا دیروز با تعصب کامل از قهرمانی استقلال میگفت، حالا قول پست بهش دادند شده پیشکسوت پرسپولیس. #ثبات_شخصیت
    • Iman IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      خبر بدتر از خراب بودن زمین مسجدسلیمان این هستش که نفت از اون سرزمین استخراج میشه اما دلارهاش برای لنگ و شهر تهران هزینه میشه.
    • جوابیه ایمان IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      اما فکر کنم پولش واسه الطاف داوری از نیم فصل دوم هزینه شده واسه کیسه . دقیقا تقسیم شد بین کمیته داوران و انضباطی و استیناف
  • علیرضا IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    واقعا. پول مسجد سلیمان. به جیب مهدی ترابی میره اونا تو زمین خاکی بازی میکنند
    • رامین IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      تو جیب مجیدی نمیره .اگه تو جیب ترابی بره اشکالی ندارد میترسم بعضیا با این پول قمار میزنن
  • داش وحید IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    اینقدری که خبر ورزشی به لنگ روحیه میده هیشکی نمی‌ده فقط دنبال کشف روحیه به لنگه بمب نقل و انتقالات جبران امتیازات خرید بیخود آبی ها خرید جذاب عالی لنگ استوکس مثلاً بابا ول کن
  • حمید IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    اینا بیشتر واسه بابا مسعودشون ناراحتن چون اگر قهرمان نشن این بابا دستش رو میشه.
    • پدرام IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      شما هم برای بدست آوردن حامیانی مثل کمیته انظباطی و استیناف و ستاد کرونا و داوران خوشحالید؟!!
  • حسین IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    به نظر من شما یک بازی دیگری را تماشا کردی چون اونهایی که یکم وجدان دارن تیم بی بضاعت صنعت نفت را تحسین کردند ولی شما ...... اقا وجدان خوب چیزیست حداقل همه اعتراف کردند که تیم علی منصور با هدف بازی کرد وبرنده بازی شد از تیم پرسپولیس واستقلال با این همه هزینه‌ای که انجام می‌دهند خیلی انتظار بیشتری بود بدون غرض بگم این پرسپولیس نیاز به سرمربی بزرگ دا د و دوران این کادر فنی به پایان رسیده ولی شما پیشکسوتان جرات این را ندارید که واقعیت را بیان کنید.این پرسپولیس نیاز به سرمربی بزرگ مثل ژاردیم پر تغالی دارد.البته در مورد استقلال هم من همین نظر رادارم اما دراستلال با جذب دستیار خارجی این مشکل تا حدودی حل شد اما هنوز جای بحث دارد آقای محمدی لطفا شهامت داشته باش آقای گل محمدی در آسیا چیزی نشان نداد شما الهلال را نگاه کنید ما انتظار داریم که سرمربی پرسپولیس واستقلال در حد مربیان النصر واصلا باشد نه کمتر با تشکر وعذرخواهی از آقای محمدی
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    آره جبران میشه ایشالا تا چند سال آینده...ایشالا تا هفت هشت ده سال دیگه لنگ میتونه این امتیازات عقب افتاده رو جبران کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی