نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
۰ |
۵
تاثیر تحریم آبراموویچ بر سرنوشت مدافع سرشناس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع آلمانی چلسی مشتریان زیادی دارد و شرایط ایجاد شده برای آبراموویچ روند جدایی او را تسریع خواهد کرد.

با تحریم رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی از سوی دولت انگلیس، ماجرای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم لندنی نیز با مشکلات بزرگی روبه‌رو خواهد شد.

قرارداد آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی با باشگاه چلسی تا تابستان معتبر است و پس از تحریم‌هایی که اکنون علیه رومن آبراموویچ، مالک روس چلسی و در نتیجه بر خود این باشگاه اعمال شده است، این تیم لندنی لیگ برتری در حال حاضر از نظر قانونی قادر به تمدید قرارداد آنتونیو رودیگر نیست.

رسانه‌های مختلف انگلیسی و آلمانی نوشتند  این موضوع تحریم می‌تواند شرایط را برای دیگر باشگاه‌های علاقه‌مند و خواهان آنتونیو رودیگر هموار کند تا بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

بایرن مونیخ یکی از  جدی ترین مشتریان رودیگر است و شرایط به وجود آمده و همچنین جای خالی ناشی از رفتن نیکلاس زوله،در خط دفاعی بایرن می‌تواند بایرن مونیخ را به خرید آنتونیو رودیگر کاملا نزدیک کند.

به جز بایرن مونیخ آلمان، منچستر یونایتد انگلستان، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و رئال مادرید اسپانیا نیز از جمله تیم‌هایی هستند که علاقه‌مند و خواهان این مدافع تیم ملی آلمان و باشگاه آبی‌پوش چلسی انگلیس هستند و می‌توانند به عنوان مقصد بعدی آنتونیو رودیگر ۲۹ ساله و آلمانی به شمار آیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی