نه استقلالی هستم و نه پرسپولیسی!/ بازی های بدون تماشاگر فقط به ضرر ما است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیمان میری که از دقیقه ۵۴ وارد زمین بازی شده بود در دقیقه ۷۷ دروازه پرسپولیس را باز کرد تا نفت مسجد سلیمان پس از مدت ها موفق به گلزنی شود.

 نفت مسجد سلیمان ۴۴۰ دقیقه نتوانسته بود در لیگ برتر گل بزند و پیمان میری پسر محله " گرگان" تهران این طلسم را شکست. هرچند این دیدار با برتری ۲ بریک پرسپولیسی ها به پایان رسید اما نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم نمایش قابل قبولی ارائه داد.

مصاحبه با پیمان میری را با سئوالی در ارتباط با شکستن همین طلسم آغاز کردیم؛

 بالاخره طلسم گل نزدن های نفت مسجد سلیمان شکسته شد و پس از ۴۴۰ دقیقه گل زدید. ابتدا در این رابطه صحبت می کنی؟

 بدشانسی شاید مهم ترین عامل بوده باشد و اگر من پیمان میری گلی زدم حاصل تلاش جمعی بود و خیلی دوست داشتم این گل با امتیاز همراه می شد.

 البته قبول کن گل زدن به پرسپولیس یا استقلال لذت بخش است. درست نمی گوییم؟

به هر حال این حرف را قبول دارم. برای این بازی انگیزه داشتم و لطف خدا و کمک همبازیانم هم شامل حال من شد. خدا را شکر می کنم.

 بی تعارف خودت استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟

 من نه استقلالی هستم و نه پرسپولیسی و در حال حاضر فقط طرفدار نفت مسجد سلیمان هستم. پیراهن این تیم را پوشیدم و تعصب نفت مسجد سلیمان را می کشم.

 نیمه اول را خیلی خوب شروع نکردید و درهمان ۲۰ دقیقه اول، دو گل خوردید. چرا؟

 به نظر من ۲۰ دقیقه اول تحت تأثیر اسم پرسپولیس بودیم. به هرحال این تیم بازیکنان شناخته شده و ملی پوشی دارد و شاید همین موضوع باعث شد ۲ گل یک شکل خوردیم.

نیمه دوم اما نمایش بهتری ارائه دادید. ماجرا چه بود؟

آقای محمود فکری بین دو نیمه صحبت هایی انجام داد تا ما به خودمان بیاییم. هم از لحاظ فنی و هم روحی و روانی ما را با شرایط بهتری روانه میدان کرد و توانستیم یک گل را جبران کنیم. شاید می توانستیم باز هم گل بزنیم اما نشد. حالا باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

 آیا نفت مسجد سلیمان می تواند در لیگ برتر بماند و سقوط نکند؟

 همه تلاش ما همین است و باید مدیران، مربیان، بازیکنان و حتی هواداران همگی متحد شویم تا به این هدف بزرگ برسیم. آقای فکری تجربه این کار را دارد و فصل گذشته نیز بعد از استقلال به خاطر مردم شهر مسجد سلیمان به نفت آمد و این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد. او در گذشته هم نساجی مازندران را در لیگ برتر نگه داشته و تجربه کافی در این زمینه دارد. مطمئن باشید ما با همین تیم در لیگ برتر خواهیم ماند.

 در پایان حرف ناگفته ای ندارید؟

از دست اندرکاران و مسئولان فوتبال ایران می خواهم ما را از نعمت داشتم تماشاگر و یار دوازدهم محروم نکنند. در تمام دنیا بازی ها درحضور تماشاگر برگزار می شود و پرسش اینجاست که چرا فقط درفوتبال ایران بازی ها باید بدون هوادار برگزار شود؟ شنیدیم دربی هم با حضور ۱۰ هزار تماشاگر از طرف هر یک از دو تیم برگزار شود و امیدوارم تیم های دیگر هم بتوانند از این پتانسیل برخوردار شوند. فوتبال بدون تماشاگر به ضرر تیم هایی مثل نفت مسجد سلیمان است که طرفدار دارد و به سود تیم هایی است که هوادار ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی