نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مهدی تارتار
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در مورد تقابل با آلومینیوم و برتری پرگل تیمش در این بازی صحبت کرد.

مهدی تارتار در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم و به انگیزه برد قطعی وارد زمین شدیم ولی حقیقتش انتظار چنین برد پرگلی را نداشتیم. به هر حال خیلی روزها موقعیت‌هایمان وارد دروازه نمی‌شد و یک بازی مثل بازی روز قبل از فرصت‌هایمان استفاده بهینه می‌کنیم و می‌توانیم یک برد خوب داشته باشیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و همان ابتدای بازی چند موقعیت خیلی خوب داشتیم. بعد از رسیدن به گل اول هم همان اواخر نیمه اول تیم حریف ۱۰ نفره شد و نیمه دوم با یک یار کمتر بازی کردند و ما در حملات سریع و ضد حملات با برنامه کار کردیم و موقعیت‌ سازی کردیم و ۴ گل زدیم و موقعیت‌های بیشتری هم داشتیم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده گفت: ما بر حسب تغییراتی که در نیم فصل داشتیم خصوصاً در خط حمله بازی‌های خوبی توانستیم به نمایش بگذاریم و بچه‌های ما واقعاً حتی در برابر استقلال و پیکان هم مستحق شکست نبودند و در آن بازی‌ها باید نتیجه می‌گرفتیم. خدا را شکر از بازی با سپاهان روی روند خوبی قرار گرفتیم و توانستیم در ۴ بازی گذشته ۱۰ امتیاز بگیریم که بازی‌های سختی‌ هم بودند. بازی با پدیده هم سختی‌های خاص خودش را داشت و سایر بازی‌ها هم سنگین بودند و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد جهش این تیم در جدول و جدا شدند از رتبه‌های پایین جدول توضیح داد: ما هیچ وقت خطر سقوط را احساس نکردیم ولی یک سری بدشانسی‌ها داشتیم و اشتباهات داوری هم تاثیرگذار بود ولی به هر حال امسال پیشرفت خوبی نسبت به سال قبل داشتیم. ذوب آهن فصل قبل در ۳۰ بازی ۲۶ امتیاز کسب کرد ولی الان هفته ۲۲ هستیم و ۲ امتیاز بیشتر از سال قبل کسب کردیم و این نشان از پیشرفت عالی دارد و امیدوارم روندمان را ادامه دهیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد داوری بازی با آلومینیوم گفت: داوری فوق العاده بود و آقای عادل و کمک‌هایش روز خوبی را پشت سر گذاشتند ولی من دلیل اخراج خودم را نفهمیدم و اخراجم عجیب بود چون خیلی ریلکس داشتم بازی را دنبال می‌کردم و تیم ما ۴ بر صفر جلو بود و دلیلی نداشت بخواهم کاری کنم که اخراج شوم. نمی‌دانم چرا سمت من آمدند و کارت قرمز نشان دادند. دلیلش را هم پرسیدم ولی چیزی به من نگفتند. از شواهد اینطور بر می‌آمد که به خاطر خواباندن جو حواشی من را اخراج کردند که حواشی کمتر شود و به خاطر اخراجی تیم حریف من را هم اخراج کردند و آقای رمضانی مدیر رسانه‌ مارا هم اخراج کردند ولی ما هیچکاری نکردیم و کاری به داوری و مسائلش نداشتم.

تارتار در پایان در پاسخ به سوال در مورد دربی پایتخت توضیح داد: من قولی به خودم دادم که تا زمانی که خودم تیم دارم در مورد تیم‌های پایتخت نظر ندهم و اگر تیم نداشته باشم راحت تر می‌توانم صحبت کنم. همینطوری به اندازه کافی حرف و حدیث‌هایی هست و صحبت‌های اذهان مریض به قدر کافی مارا آزار می‌دهد و بر همین اساس صحبت نمی‌کنم و فقط امیدوارم هر تیمی لیاقتش را دارد موفق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ..... IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    به من چه که میدونیم ولی چرامربی هرتیمی هسی6امتیازبراپرسپولیس کنارگذاشتی اینوبگو امیدوارهرچه زودترمربی پرسپولیس بشی که تیمابالا جدول حقشون پایمال نشه
  • حسین IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    من اگر جای شما بودم حداقل یه مساوی از پرسپولیس میگرفتم کلا این حرفها تمام میشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی