شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
۰ |
۵
سفر عقاب آسیا به اسپانیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان سابق فوتبال ایران به کشور اسپانیا سفر کرده است.

در ابتدای فصل بود که دوران حضور امیر عابدزاده در پرتغال به پایان رسیده و او برای ادامه مسیر خود فوتبال اسپانیا و تیم پونفرادینا را انتخاب کرد. عملکرد این دروازه‌بان در جنوب اروپا به قدری خوب بوده که حتی امیر عابدزاده در چند مسابقه درون دروازه تیم ملی نیز قرار گرقته و خود را به خوبی به کادر فنی تحمیل کرده است.

اما چند هفته قبل اخباری در مورد احتمال غیبت امیر عابدزاده در دیدار ایران مقابل کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی مطرح شد و حتی خود او نیز در نشست خبری مدعی شد در این رابطه باید با باشگاه خود به یک نتیجه مشترک برسد. اما در آستانه شروع اردوی تیم ملی برای این مسابقه، احمدرضا عابدزاده راهی اسپانیا شده تا گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال غیبت امیر برابر کره جنوبی بیشتر شود.

در حالت عادی امیر عابدزاده باید چند روز دیگر اسپانیا را برای شرکت در اردوی تیم ملی ترک می کرد، اما ممکن است سفر احمدرضا به این کشور به معنای ماندن امیر در اسپانیا و غیبت در دیدار مقابل کره جنوبی باشد. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدرضا اقامتی کوتاه مدت در اروپا داشته و حتی با فرزند خود پیش از عید به ایران سفر کند. به هر حال تیم ملی ایران درون دروازه سنگربانان آماده و بسیار خوبی در اختیار دارد و حتی در صورت حضور امیر عابدزاده در اردو نیز رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت، مانند گذشته داغ و مهیج خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی