سیدعباسی: چاقو دسته خودش را برید/ هیچ وقت از شکست فجر سپاسی خوشحال نمی‌شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی شهر خودرو گفت، هیچ وقت از شکست فجر سپاسی خوشحال نمی‌شود و همیشه طرفدار این تیم بوده است.

داود سیدعباسی پس از پیروزی شهر خودرو مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به شیراز آمده‌ام و با تیم خوب فجر سپاسی بازی کردم. هیچ وقت پنهان نکردم که فوتبالم را مدیون فجر سپاسی هستم و همیشه حمایت مردم خوب شیراز را پشت خودم داشته‌ام. به همین خاطر از مردم خوب شیراز و فجر سپاسی سپاسگزارم. بهترین مثالی که برای خودم می‌توانم بزنم، این است که چاقو دسته خودش را برید. من هیچ وقت از شکست فجر سپاسی خوشحال نمی‌شوم و همیشه طرفدار این تیم بوده‌ام.

وی با بیان اینکه امروز تحت لوای تیم شهر خودروی خراسان و به نمایندگی از این استان مقابل فجر حاضر شده است، گفت: به بازیکنان دو تیم و دوست خوبم مهرزاد معدنچی که در ابتدای راه مربیگری خود قرار دارد، خسته نباشید می‌گویم. تیم او خیلی خوب و جنگنده بازی کرد و امیدوارم شرایط به گونه‌ای که می‌خواهند، پیش برود. بازیکنان ما بی‌نهایت تلاش کردند. در نیمه اول تا خودمان را با شرایط بازی، کیفیت زمین و باد وفق بدهیم، بازی سرد و بی‌روحی از آب درآمد.

سرمربی شهر خودرو با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد، خاطرنشان کرد: بارها روی دروازه فجر حاضر شدیم و در پایان به پیروزی رسیدیم. برای استان فارس جای تأسف دارد. زمانی که در فجر بازی می‌کردیم، ورزشگاه حافظیه همین شرایط را داشت و برای فجر سپاسی و تیم‌های شیرازی حیف است. امیدوارم شرایطی فراهم شود که از این ورزشگاه نوستالژیک استفاده کنیم.

سیدعباسی با اشاره به خاطرات خود از استان فارس تصریح کرد: هر زمانی که به شیراز می‌آیم، حس خوبی دارم و خاطرات خوبی را مرور می‌کنم. البته بابت پیروزی هم حس خوبی دارد و برای مردم خراسان خوشحال هستیم که توانستیم امیدها را برای ادامه فصل زنده نگه داریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که نماینده شایسته‌ای برای استان خراسان باشیم و در دیدارهای بعدی با جدیت و انگیزه ظاهر شویم. بازیکنان ما در این مسابقه بیشتر از توان خود تلاش کردند و مزد تلاش خود را گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی