نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شرط باشگاه آلومینیوم برای ادامه همکاری با رحمتی/ فقط ۸ بازی فرصت وجود دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رجاییان، عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم در خصوص انتخاب مهدی رحمتی توضیحاتی داد.

محمد رجاییان، عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم در خصوص انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی این تیم گفتگویی انجام داد. رجاییان در ابتدای صحبت هایش گفت:

ابتدا باید از آقای خطیبی و زحماتی که کشیدند تشکر کنم. نتایج ایشان در هفته های اخیر قابل قبول نبود و نظر خود ایشان، هیات مدیره و باشگاه این تصمیم بود تا بتوانیم نتایج خوب نیم فصل اول را جبران کنیم.

وی ادامه داد:

نام گزینه های مختلفی مطرح شده بود. در نهایت به سه نام مرفاوی، پورموسوی و رحمتی که سه تن از بزرگان فوتبال کشورمان هستند رسیدیم. با هر سه از صبح جلسه داشتیم و برنامه هایشان را دیدیم و در نهایت در جلسه آخر بر اساس نیاز باشگاه و رسیدن به اهداف مد نظر، آقای رحمتی به عنوان سرمربی باشگاه انتخاب شد. امیدوارم حال این قرارداد مطالبه مردم اراک و باعث شادی و خوشحالی آن ها شود.

رجاییان در خصوص مدت قرارداد گفت: مدت قرارداد ۱ فصل و این ۸ مسابقه است. اختیار کار با باشگاه است. اگر ایشان در این ۸ مسابقه موفقیت کسب کند قطعا در فصل آینده نیز سرمربی تیم خواهد بود.

وی در مورد جدایی سه دستیار خطیبی افزود: تمام تلاش ما این بود که از دستیاران بومی استفاده شود اما هر سرمربی می خواهد با خود کادر مورد نظرش را بیاورد. قرار شد آقای رحمتی امشب با دستیاران خود صحبت کند. قرار است محمد نوازی، اشکان نامداری و وحید فاضلی در کادر فنی او باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی