نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پیش‌بازی منچستریونایتد - اتلتیکومادرید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منچستریونایتد و اتلتیکومادرید امشب در نبردی حساس از لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت و در پایان یک تیم بزرگ دیگر هم کنار خواهد رفت.

امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه اولدترافورد، منچستریونایتد در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود.

منچستریونایتد؛ بازگشت با کریس

بعد از باخت سنگین در دربی منچستر که با غیبت حاشیه‌ساز کریستیانو رونالدو همراه بود، بهترین اتفاق برای هواداران شیاطین‌سرخ بازگشت این فوق‌ستاره با گلزنی بود. رونالدو مقابل تاتنهام نه تنها برگشت و گلزنی کرد، بلکه با هت‌تریک باعث شد تیمش و خودش با بهترین روحیه به استقبال نبرد حساس با اتلتیکومادرید بروند. یونایتد سال‌هاست که در لیگ قهرمانان به موفقیت قابل ذکری نرسیده و شاید رالف رانگنیک فرمول این مسابقات را بهتر از لیگ برتر بلد باشد. در هر صورت با رقیب سرسختی روبه‌رو خواهند شد که تابه‌حال هم آن را نبرده‌اند. این بهترین فرصت برای رونالدو است که خودش را بیش از پیش نشان بدهد و اعلام کند که تمام‌شدنی نیست. کل‌کل‌های او با سیمئونه که قبلاً دیده بودیم باز هم تکرار خواهد شد؟

اتلتیکومادرید؛ خاطرات انگلیس

وضعیت اتلتیکومادرید در جدول لالیگای اسپانیا آنچنان خوب نیست. از تیم دیگو سیمئونه به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی انتظار خیلی بیشتری می‌رفت، ولی آن‌ها مدت‌هاست که از رئال‌مادرید عقب مانده‌اند. در هر صورت باید تلاش کنند بین ۴ تیم بالای جدول بمانند. بعد از چند باخت در ماه دسامبر ۲۰۲۱، روخی‌بلانکو برگشته و با ۴ برد متوالی به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. عملکرد اتلتیکو در اروپا هم آنچنان خوب نبوده و در بازی رفت نتوانستند برد مقابل یونایتد را حفظ کنند. با این حال اتلتیکو خاطره خوبی از آخرین حضور در مرحله حذفی در انگلیس دارد. برد تاریخی مقابل لیورپول در آنفیلد که یادتان هست؟ در ضمن سیمئونه دوست ندارد باز هم مقابل رونالدو مغلوب باشد و مثل آن دیدار مقابل یوونتوس کارهایش را ستاره پرتغالی تلافی کند.


آخرین بازی
دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین اتلتیکومادرید و منچستریونایتد با تساوی ۱-۱ تمام شد. فلیکس برای اتلتیکو و الانگا برای یونایتد گلزنی کردند.

آمار بازی
۳) در ۳ بازی قبلی بین منچستریونایتد و اتلتیکومادرید، انگلیسی‌ها بردی نداشته‌اند، اسپانیایی‌ها یک بازی را برده‌اند و ۲ بازی هم مساوی شده.
۲) منچستریونایتد در ۱۰ سال گذشته فقط ۲ مرتبه موفق شده به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.
۲) اتلتیکومادرید عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته. این تیم ۳ مرتبه در نیمه‌نهایی حاضر شده که ۲ مرتبه تا فینال رفته و به نایب‌قهرمانی رسیده.
۶۵) بیش از هر کشور دیگری، منچستریونایتد با تیم‌های اسپانیایی بازی کرده. ۱۸ برد، ۲۵ تساوی و ۲۲ شکست در ۶۵ نبرد با اسپانیایی‌ها برای یونایتد ثبت شده.
۳۶) اتلتیکومادرید در ۳۶ مصاف با تیم‌های انگلیسی ۱۳ برد داشته، ۱۳ مرتبه به تساوی رسیده و ۱۰ بازی را هم با شکست به پایان رسانده.
۱) بعد از بنفیکا، اتلتیکومادرید بدترین آمار گلزنی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داشت. ۷ گل زده و ۸ خورده با تفاضل گل منفی یک عملکرد تیم سیمئونه بود.

مصدومان و محرومان
تام هیتون سنگربان ذخیره منچستریونایتد به این بازی نخواهد رسید. میسون گرینوود هم به دلیل مسائل انضباطی از لیست شیاطین‌سرخ بیرون مانده. با این حال رالف رانگنیک امیدوار است که لوک شاو، اسکات مک‌تامینی و برونو فرناندش با رفع مصدومیت به این بازی حساس برسند. یانیک فریرا کاراسکو محروم است و اتلتیکومادرید را همراهی نخواهد کرد. لیست مصدومان مادریدی‌ها هم از ماتئوس کُنیا، دانیل واس، شیمه ورسالیکو، توماس لمار، ماریو اِرموسو و جفری کندوگبیا تشکیل شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم
منچستریونایتد:
دخئا، دالو، واران، مگوایر، شاو، فرناندش، مک‌تامینی، پوگبا، رشفورد، سانچو و رونالدو
اتلتیکومادرید: اوبلاک، ساویچ، فلیپه، رینالدو، یورنته، لودی، اِررا، کوکه، دی‌پائول، کورئا و گریزمن
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی